۴۶

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

صبح روز جمعه است و روز عشق و فردا هم روز زن

دیروز هم کلی مهمون داشتم و الان حسابی خسته ام

شنیده بودم وصیتنامه حاج قاسم در ۴۰ امشون عمومی می شه اما  چون دیروز درگیر بودم نتونستم بخونم

بعد از نماز صبح ک گوشی گرفتم دستم، اولین کاری ک کردم خوندن وصیتنامه اشون بود

از اولین خط اشکم بند نمی اومد، چقدر بزرگ بودن، چقدر جامع بودن و چقدر دید بازی داشتن، 

و چقدر مایه ی تاسف ک خیلی ها نمی تونن همه ابعاد ایشون رو بپذیرند و فقط ب بخشی از نگرش این شون باور دارن

خدایا، بار الها ازت می خوام من پیروی ایشون توی همه ابعاد قرار بدی، خدایا تو بهتر از هر کسی می دونی ک هنوز رفتنشون باور نکردم، هنوز ی قسمت از مغزم نمی پذیره رفتنشون، شاید چون دلیلش اینه ک شهدا زنده ان، خواهش می کنم من و بچه های من رو در مسیر واقعی این مرد بزرگ قرار بدی

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی ک به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی ک به دلیل حکمتت بهم ندادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم

نظرات 2 + ارسال نظر
sara جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 05:13

cheghadr ke shomaha ahmaghid. ye ghatel ro dar che had vabe che bahaaee bozorg mikonid. khak bar sare oon moalemi ke be shoma yad nadade aghletoon ro be kar begirid

بزرگترین مشکل ما همینه که قضاوت می کنیم و توهین

نمکی جمعه 25 بهمن 1398 ساعت 23:51 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

نمیدونم چی بگم.. نخوندم وصیتنامه رو

پیشنهاد می کنم حتما بخونین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.