92

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بازی وبلاگی

سلام 

خوبید

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

دیدم شارمین عزیز از همه دعوت کرده 9 دلیل لبخند برای سال 99  بگن، من هم شرکت کردم

1. ازدواج محمد

2.باز شدن سالن محمد بعد از وقفه 1 ساله

3.جابه جایی خونمون

4.خرید قالی هایی که دوسشون داشتم 

5.ثبت نام صالح در مدرسه ای که خودش دوست داشت

6.کلاس اولی شدن زهرا و ثبت نامش توی مدرسه ای که از معلمش راضی ام

7.از پس کرونا براومدنم و گذشتن از این مریضی سخت

8.خرید ماشین ظرفشویی

9.دلیل های جالب محسن برای توجیه کارهاش که گاهی چشام چهارتا می کنه، مثل امروز صبح ، چون آخر شب اومده بود پایین تخت من خوابیده بود بدون پتو و توجیهش این بود  چون صالح بیدار کرده برن سرویس بیدار نشده و مجبور شده بیاد پایین تخت من بخوابه

و .... 


ممنونم شارمین عزیز، توی این روزهایی که فکر می کردم ، دنیا از این تیره و تار تر نیست، این ی یادآوری شد که قدر داشته هام بدونم.

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی ک به دلیل حکمتت بهم ندادی، ممنونم، ممنونم و ممنونم


91

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

90

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

89

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.