127

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

تازه دیروز ساعت 2.5 رسیدم 

و نگم که من و بچه ها چقدر سوختیم 

عملا 3-4 درجه تیره شدیم 

بدی چمخاله اینه که از مشهد خیلی دوره ، و با بچه ها مسیر حدود 24 ساعت رو حدود 40 ساعت توی راه بودیم، اما من شهر لنگرود و ب تبع اون چمخاله رو دوست دارم ی جورایی آدم توش احساس غربت نمی کنه، و همینطور طرح شنای بانوانش رو هم خیلی خوب درست کرده بودن و در مجموع ساحل خوبی بود، ی دو ساعتی هم رفتیم کاسپین و ی کوچولو خرید کردم و دوست داشتم می تونستم ی عالمه خرید کنم که هم تایم نبود و هم ..... ی روز هم رفتیم آستانه اشرفیه و کوتاه اونجا زیارت کردیم .

و اینکه واقعا نمی دونم این دریا چی داره، بچه ها از آب دل نمی کندن،ی سره توی آب، ی سره توی آب، صالح که هر دفعه می خواستیم بریم می گفت مامان من توی آب نمی رم و برای خودش لباس بر نمی داشت اما از همه زودتر می رفت و مجبور بود با همون لباس ها برگرده که چون هوا خیلی خوب بود مشکلی نداشتیم .

 توی راه برگشت هم رفتیم قم و جمکران که  حسابی خوب بود و بعد سه سال رفتم زیارت خانم حضرت معصومه .

و قم طیبه عزیزم رو دیدم و چقدر دیدنشون رو لازم داشتم ، به نظرم طیبه جون ی فرشته ان در قالب انسان ، چقدر ی انسان می تونه دل بزرگ و پاک و مهربون باشه ، امان از شیرینی نیکان، گوله نمکه ماشالله  خدا حفظش کنه .

خدایا ممنونم به اطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی ، ممنونم، ممنونم، ممنونم

126

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

5 شنبه و امروز روزهای زیارتی امام رضا بودن و من ب شرط لیاقت نایب الزیاره بودم 

ما برای اینکه بچه ها زیارت دوست دارن روزهایی که بچه ها رو می بریم حرم ، بعدش براشون خوراکی یا چیزی که دوست دارن می گیریم و برنامه حرم دوست دارن.

* تا اینجا رو شنبه نوشتم وتا الان که پنجشنبه است نرسیدم که تکمیل کنم

قبل سفر کربلا ب بچه ها قول دادیم می بریمشون مسافرت و همون موقع ی جا رزرو کردیم برای چمخاله 14 تیر 

من همون روزها با مدیرعامل جدید هماهنگ کردم ، اما این روزها همش می زنن زیر حرفشون ، امیدوارم تنش جدید به وجود نیاد 

احتمال اینکه یکشنبه حرکت کنیم هست ، دوتا ارزیابی کیفی و ی دونه ارزیابی فنی دارم بعلاوه ی عالمه کار خورده ریز دیگه

امروز تا الان موندم که بشه ی بخش از کار جمع کنم ، هنوز برای سفر خرید هم نرفتم دعا کنید که خدا به من توان بده و به خوبی و خوشی جمع شه این روزها

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.