126

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

5 شنبه و امروز روزهای زیارتی امام رضا بودن و من ب شرط لیاقت نایب الزیاره بودم 

ما برای اینکه بچه ها زیارت دوست دارن روزهایی که بچه ها رو می بریم حرم ، بعدش براشون خوراکی یا چیزی که دوست دارن می گیریم و برنامه حرم دوست دارن.

* تا اینجا رو شنبه نوشتم وتا الان که پنجشنبه است نرسیدم که تکمیل کنم

قبل سفر کربلا ب بچه ها قول دادیم می بریمشون مسافرت و همون موقع ی جا رزرو کردیم برای چمخاله 14 تیر 

من همون روزها با مدیرعامل جدید هماهنگ کردم ، اما این روزها همش می زنن زیر حرفشون ، امیدوارم تنش جدید به وجود نیاد 

احتمال اینکه یکشنبه حرکت کنیم هست ، دوتا ارزیابی کیفی و ی دونه ارزیابی فنی دارم بعلاوه ی عالمه کار خورده ریز دیگه

امروز تا الان موندم که بشه ی بخش از کار جمع کنم ، هنوز برای سفر خرید هم نرفتم دعا کنید که خدا به من توان بده و به خوبی و خوشی جمع شه این روزها

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مخاطب جدید یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 22:49

سلام
زیارت قبول، سلام ما را به بارگاه ملکوتی امام رضا.ع.برسانید، التماس دعا
چند سالی هست توفیق تشرف به مشهد نداشتیم، امید که امام رئوف ما را بطلبد، ان شاءالله

سلام
به شرط لیاقت حتما
انشالله به زودی زود امام مشرف می شین مشهد

سحر شنبه 18 تیر 1401 ساعت 11:16

خیلی خوش بگذره
چقدر این کارفرما ها سخت گیرن
همه چیز رو یه طرفه میخوان فقط

ممنون
دقیقا
بارها به این نتیجه رسیدم که دیگه اینقدر تو یکار تعهد نداشته باشم

خانوم جان شنبه 11 تیر 1401 ساعت 13:42 http://mylifedays.blogfa.com

زیارت قبول عزیزم خوش بگذره مسافرت اونم شمال اونم چمخاله یادمه چندسال پیش رفتیم ساحل اروم و خلوتی داشت همه چیز به خوبی پیش بره انشاءالله برید و به سلامتی برگردید

ممنون بانو
ساحل چمخاله ، ساحل خوبی هست
به خصوص جدیدا که طرح خانوماش اجرا شده و واقعا محیط تمیز ، امن و خوبی به وجود آوردن برای شنای خانم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد