123

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

چقدر اردیبهشت زود گذشت

اگر خدا بخواد بعد از دو سال ی پرونده امون توی شرکت داره به نتیجه م یرسه 

و من خیلی خوشحالم 

تا الان موندم محل کار تا اسناد  مناقصه رو ارسال کنم که برامون خیلی مهمه ،روش خیلی زحمت کشیدم 

اما مدیر پروژه امون هی بهم استرس می ده،

البته که حدود 3 مورد نمی تونستم چیزی بزارم ، اما خوب اون مدیر پروزه توقع داشت از غیب برسه 

و اینکه برای این مناقصه باید اون پرونده ب نتیجه برسه که الان در مراحل آخر هست و امیدوارم که تا قبل ساعت 2 فردا نتیجه حاصل شه

اصلا بی خیال بابا

پریروز تولد صالح بود و من شوکه از گذشت سریع این 16 سال

پسر کوچولوی 2350 گرمی من الان نزدیک 90 کیلو هست و من هر روز شاکرترم از خدا به خاطر وجودش، خدایا به خودت سپردمش، خدایا خودت می دونی صالح برای من یعنی تمام زندگی و من الان هر جور و به هر زبانی شکر کنم به خاطر بودنش نمی تونم ی ذره از شکر این نعمت به جا بیارم ، خودت در پناه خودت حفظش کن و راه درست بهش نشون بده.

خیلی دلتنگ کربلام 

برام دعا کنید امام حسین بطلبن من

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که دلیل رحمتت بهم دادی ، ممنونم ، ممنونمف ممنونم