۵۰

خدایا دمت گرم

درست هر موقعی ک فکر می کنم دیگه قوی شدم و از هر حرفی ناراحت نمی شم ،باید ی کاری کنی ک این قلبم اینقدر بسوزد ک دوباره کنترلم از دست بدم

چی می خوایی ثابت کنی؟؟؟

 بارها بهت گفتم تو اینقدر بزرگی، و گاهی اینقدر عادل ک می ترسم ازت، ولی همون قدر ک عادلی مهربونم هستی،ای مهربانترین یکم بیشتر ه ام داشته باش، کمتر عدالتی نشون بده بهم،

خدایا امسال با همه پایین و بالا ش گذشت،خواهش می کنم سال آینده رو سال بهتری برامون قرار بده

49

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

امروز آخرین روز کاری سال 98 هست و من هم تا آخرین روز مجبور بودم بیام 

برای ی سری مناقصات و گزارشات که الحمدالله تموم شد 

ی دونه صورت وضعیت قطعی ی پروژه کوچیک موند برای سال 99 که چون امروز مدیر عاملمون نیومد نتونستم تاییدش بگیرم

توی این شرایط که همه جوره رومون فشار هست تازه قدر شرایط قبل می دونیم 

به نظرم یکی از سخت ترین کارهای دنیا ، دست نزدن به صورت هست 

از وقتی که بایدمراقبت کنیم که دست به صورتمون نزنیم ی سره ی جایی از صورتم می خاره 

هفته قبل چون هم وایتکس تموم کرده بودم و مایع دستشویی، ظرفشویی و لباسشویی مون هم داشت تموم می شد مجبور شدیم بریم خرید، اونجا هم فهمیدم که چقدر قبل راحت بودیم هر چی می خریدیم می ذاشتیم روی کابینت و کانتر و خیلی راحت جا به جا می کردیم

اما اون روز اول گذاشتم روی تراس و با ی عالمه احتیاط دونه دونه خرید ها مون رو ضد عفونی کردم و ... تا تونستم جابه جا کنم حدود 2 ساعتی زمان برد.

خدایا شکرت به خاطر نعمت هایی که داشتیم و قدرشون رو ندونستیم،

توی همین وضعیت الان هم هممون باید متوجه شده باشیم که تا خودمون، تک تکمون نخوایم نمی شه این بحران جمع کرد، و متاسفم که دل خودمون برای خودمون نمی سوزه، توقع داریم بقیه بیان برامون ی کاری بکنن، خدا آخر و عاقبتمون رو ختم به خیر کنه

وضعیت روحیه و خونمون رو هم دارم هی با خودم کار می کنم که آرومتر باشم و خودم به ندیدن بزنم 

انشالله که موفق  بشم و خواهش می کنم برام دعا کنید

به نظرم طبیعیت و کلا دنیا خیلی بی رحم تر از این حرفاست ، کاری نداره که تو توی چه وضعیت روحی هستی طبق روال و برنامه خودش پیش می ره و تو مجبوری که با شرایط کنار بیایی،

سال 98 با همه سختی ها و شیرینی هاش تموم شد، از صمیم قلبم برای همتون دعا می کنم سال 99 براتون سالی سرشار از آرامش باشه و خوشی

امیدوارم به زودی همه دنیا و به خصوص کشور عزیزمون  روی آرامش رو ببینه 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی ممنونم ، ممنونم ، ممنونم

48

سلام 

خوبید

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

اما اصلا خوب نیستم 

ی 10 روز خیلی خیلی سخت چ از نظر اجتماعی و چ از نظر خانوادگی گذروندم 

راستش اینقدر دلم گرفته و حالم خرابه که کرونا توش هیچه

امروز توی تلگرام ی پیام دیدم راجع به ماه رجب ،و چ ماه دوست داشتنیی هست این ماه بزرگ ، فردا اولین روزه این ماهه و چقدر من خاطرات خوب دارم از این ماه باشکوه

یادم اومد که سال 1390 که ماه رجب توی خرداد بود و برای اولین بار و تنها بار در عمرم مشرف شدم عمره

یعنی شب اول ماه رجب که فکر کنم روزه هم بودیم با مامانم و توی حرم رسول مهربانی ها بودم، مثل خواب می مونه اون روزها، میزبان من توی مدینه النبی رسول عشق و دخترشون و ائمه بقیع بودن

خدایا به بزرگی رسولت و به بزرگی دختر ماهشون قسم دلم آروم کن، تو رو به غربت ائمه بقیع ، تو رو به کرم امام حسن ، تو رو به عبادت امام سجاد ، تور به علم امام باقر و امام صادق شرایط جامعه و خونه من آروم کن، خدایا من خسته تر و ناتوان تر از اونیم که بتونم ادامه بدم خودت شرایط برامون جور کن

 شب دوم ماه رجب محرم شدم توی مسجد شجره، لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، ان الحمد و النعمة لک و الملک لا شریک لک لبیک، مثل ی رویای شیرینه اونجا، خدایا می شه این رویا دوباره برام تکرار شه، خدایا تو رو به بزرگی مسجد شجره قسم، تو رو به اون لحظه ای که مهدی زهرا محرم می شه، تو رو به اون لحظه هایی که بزرگان و معصومین محرم شدن توی اون مسجد بزرگ حاجت دل همه رو بده و راه درست رو هم بهم نشون بده، تو رو به مظلومیت امام یازدهممون که تنها معصومی هستن که به ظاهر محرم نشدن و حرمت هدیه محرم شدن همه مومنین به ایشون و عمره ای که به ایشون هدیه می دن حال روحیم رو خوب کن

شب لیله الرغایب که هنوز که هنوزه جز بزرگترین حسرت های زندگیم هست و البته قبلا بهش اشاره کرده بودم  http://weroniika.blogfa.com/post/23

خدایا به بزرگی اونشب و خونه خودت آرامش خونت گره از کار همه باز کن و گره از کار من باز کن 

خدایا جز تو کسی ندارم ، خیلی کارهام اشتباهه، اما قصدم از اول این نبود که اون کار اشتباه انجام بدم، خودت شاهدی که جز آرامش خانواده ام چیزی نمی خوام خودت راه درست جلوی پام بذار

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی ، ممنونم ، ممنونم، ممنونم