130

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

اقا خسته ام خیلی زیاد، خوابم هم می آد اونم خیلی زیاد 

روز پنجشنبه تا 6.5 شرکت بودم، دیگه خدماتی امون نزدیک بود بزنتم بگه تو رو خدا برو

امروز هم با این دید اومدم که کلی کار دارم اما الحمدالله دو تا ارزیابی که فکر می کردم باید شرکت کنیم،  نمی تونستیم  و ی بخش عظیم از کارهام کم شد الحمدالله ، حالا هر چی به خودم می گم خوب برای ارزیابی هایی که 31 ام باید بفرستی وقت بزار مغزم قبول نمی کنه

از اونطرف نگرانم نکنه کارهایی که هفته قبل فرستادم به خاطر حجم کار زیاد کامل نبوده باشه و امتیاز لازم رو کسب نکنیم  و اینکه کل شرکت نگران گرفتن کار جدید هستیم ، چون عملا پروژه جدیدی نداریم. 

می شه دعا کنید یکی از این پیمانها رو بگیریم تا خیالمون راحت شه و این چند سال هم بگذره تا بازنشستگی.

حس می کنم ی بدن درد ریز هم دارم و با همه ایناها یکم انگور خوردم 

اقا یکی از چالش هایی که با خودم دارم و می خوام اینجا اینقدر بگم که خودم مجبور کنم روش کار کنم ، اضافه وزن و چاقی شکمی هست که دارم 

خجالت می کشم بگم ،من از خوردن لذت می برم اونم خیلی زیاد

توی حیاط محل کار کلی درخت داریم ، نمی دونم قبلا از هلوهاش گفتم یا نه ، اما جدیدا میوه های دیگه هم می بینیم ، مثل انگور و سیب و انجیر و ...، قبلا خدماتی شرکت همه اش رو می کند اما از وقتی رفتن ما این میوه ها رو می بینیم و استفاده می کنیم. 

اون روز داشتم از انگورها می خوردم یکی از همکارهای جدید گفت به به چقدر با اشتها می خوری، آدم لذت می بره از دیدن میوه خوردنت، این قبلا  از چند نفر شنیده بودم و یا وقتی که اول وقت میوه می شورم و می ذارم توی یخچال که خنک شه اون دفعه یکی دیگه از همکارام گفتن که حدس زدم این باید مال شما باشه چون شما هم عین من شکمو هستین 

 به نظرم یکی از دلایل این که نمی تونم رژیم بگیرم همینه ،یکی از تفریحات من خوردن غذا و میوه هایی هست که دوست دارم و اصولا من همه چیز دوست دارم خوب سخت می شه ، کسی راهکار نداره آدم با خوردن لاغر شه 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت به ما دادی، ممنونم، ممنونم ،ممنونم.

129

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

این مطلب برای خودم می نویسم 

می خوام به خودم بگم سمانه جانم من شاهد تمام تلاش هات توی این 20 سال بودم، شاهد بودم  چ طور سعی می کردی خودت نگه داری ، چ طور شرایط مدیریت کنی ، چ طور بی مهری ببینی و به روی خودت نیاری، چ طور دندون روی جیگر گذاشتی و چشم پوشی کردی و .....

اما  الان انتخابت این نیست ایرادی نداره، 

می خوام بهت بگم همیشه دوست دارم

ممنون ازت که این همه ساااال خم به ابروت نیاوردی

درسته الان شرایط با اون چیزی که فکر می کنی فرق کرده و مطابق میلت نیست، اما باز هم این مهم نیست 

مهم اینه که داری سعی می کنی حال دل خودت خوب باشه حتی اندازه ی سر سوزه، مهم اینه تو هستی ، مهم اینه که خدا رو داری، مهم اینه که خودت داری

مثل همیشه بهت می گم تو بهترینی ، دوست دارم، مواظب خودت باش

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی ، ممنونم، ممنونم، ممنونم

128

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

عزاداری هاتون قبول

چند وقتی هست که نماز جماعت توی شرکت برگزار می کنیم ، برای همین  مراسم ی که می خوایم بگیریم  بعد نماز جماعت برگزار می شه، مثل جشن ها یا تولدها یا ...،فردا تولدم هست و اصولا روز تولدم برای همکارهای شرکت شیرینی می گیرم،پارسال سالاد الویه درست کردم و امسال بچه ها گفتن مجدد سالاد درست کن که منم قبول کردم. اما این دفعه قبل نماز خوردیم و کلی خاطره شد.

هر سال برای تولدم خودم برای خودم هدیه می خریدم، امسال هنوز فکری راجع بهش نکردم، اما صالح برام سنگ تموم گذاشت ی گردننبد درست کرده بود که عاشقم

خدایا ممنونم برای همه چیزهای که به دلیل رحمتت بهم دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم