129

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

این مطلب برای خودم می نویسم 

می خوام به خودم بگم سمانه جانم من شاهد تمام تلاش هات توی این 20 سال بودم، شاهد بودم  چ طور سعی می کردی خودت نگه داری ، چ طور شرایط مدیریت کنی ، چ طور بی مهری ببینی و به روی خودت نیاری، چ طور دندون روی جیگر گذاشتی و چشم پوشی کردی و .....

اما  الان انتخابت این نیست ایرادی نداره، 

می خوام بهت بگم همیشه دوست دارم

ممنون ازت که این همه ساااال خم به ابروت نیاوردی

درسته الان شرایط با اون چیزی که فکر می کنی فرق کرده و مطابق میلت نیست، اما باز هم این مهم نیست 

مهم اینه که داری سعی می کنی حال دل خودت خوب باشه حتی اندازه ی سر سوزه، مهم اینه تو هستی ، مهم اینه که خدا رو داری، مهم اینه که خودت داری

مثل همیشه بهت می گم تو بهترینی ، دوست دارم، مواظب خودت باش

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی ، ممنونم، ممنونم، ممنونم

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس باران پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 ساعت 00:14

ایولا داری

ممنونم عزیز

یلدا دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 15:18 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

زندگی در گذره و چون میگذر غمی نیست ، مهم نیست چقدر بالا و پایین بوده مهم اینه که همیشه خدا بوده و هست ، الهی خدا پشت و پناه و یارو یاور تمام لحظاتت عزیز دل

مهم اینه که خدا هست
ممنونم مهربون

فاطمه دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 13:03 http://Ttab.blogsky.com

من باتاخیرمیگم عزیزم:تولدت مبارک
داری کم کم به ۴۰سالگی میرسی وهرروزپخته ترمیشی

قربونت عزیزم
امیدوارم

سحر دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 12:43 http://eshghooneh.blogfa.com

امیدورام همیشه شرایط زندگی برات بهترین هارو پیش بیاره

ممنون

زینب یکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت 14:53

چه خوب اینستا هستین. پس منم فالو میکنم.

قربونت
خوشحال می شم
فقط بهم پیام بدین که accept کنم

سیده زهرا شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 01:50

سلام
منم خوسحالم که بالاخره یکی رو پیدا کردم که صفحشو به روز کرده و مارو به قدیما و سادگی و خاطراتش برد
اگه باشید منم دوست دارم گاهی باهاتون حرف بزنم

سلام
لطف دارید
بله من همیشه هستم
@Samanemah این آیدی تلگرام
و @samane.mahdavi هم آیدی اینستام هست

لیلی جمعه 21 مرداد 1401 ساعت 17:42 http://Leiligermany.blogsky.com

زندگی در جریانه با سختی ها و شادی هاش

و خوبیش اینه که می گذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد