145

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

خرداد ماه برای من ماه خوبی هست 

پارسال مثل این روزها تازه از کربلا برگشته بودم و اون روزها برام مثل ی رویا بود و در حسرت زیارت دوباره عتباتم 

ی ورودی داشت سمت ضریح امام حسین که سالمندان با ویلچر می رفتن زیارت، از اونجا فیلم گرفتم و فرستادم تا مامان ب بابا نشون بدن و دعا کردم دفعه بعد با بابا برم

همش فکر می کردم این دفعه نمی ذارم فاصله زیارت هام زیاد شه، اما ظاهرا دست خود آدم نیست و باید طلبیده شه

و سال 1390 هم خرداد ماه با مامان بابا رفتیم مکه ، یاد اون روزها به خیر 

خوشحالم که با بابا همسفر بودم 

چقدر بابا دلسوز بودن 

چقدر خوش سفر بودن 

کاری به کار ما نداشتن کی بریم زیارت کی نریم 

کاش الان جاشون خوب باشه و توی این روزها محرم باشن و حج بجا بیارن، همون سال 90 خرداد ماه عمره اشون بود و مهر ماه همون سال حج اشون رفتن

آخ که  این روزها همه چی به بابا و جای خالی اشون ختم می شه 

 می دونم بابا روزهای سختی رو پشت سر گذاشتن، می دونم حتما خیرشون توی رفتنشون بوده، می دونم کسی که شب نیمه شعبان برن انشالله  همنشین خود آقان، اما دلتنگم و این دلتنگی هی بیشتر و بیشتر می شه 

هر روز روزهای ندیدنتون می شمرم بابا جون

 بابا نزدیک سه رقمی شدنه ندیدنتون، حسرت بوس کردنتون، حسرت حرف زدن باهتون 

بابا جون دلم تنگ شده برای غذا درست کردن براتون 

برای ناخن گرفتنون ، برای وضو دادنتون و نگاه کردن به نماز خوندنتون 

بابا جون، بابایی خودتون می دونین ناشکری نمی کنم، خود خدا شاهده فقط دلم تنگ شده همین 

برام و برامون دعا کنید بابا 

تحمل دیدن جای خالی اتون رو ندارم 

فصل توت ها فقط یکبار اومدم خونتون و الان هم که فصل شاتوت هست تا الان نیومدم 

تمام امیدم اینه هفته ای یکبار بیام پیشتون و بشینم حسابی باهتون حرف بزنم، بابا جون 

کارهایی که کمک می کنه این روزها رو بگذرونم صحبت با مشاورم  هست 

جایی که بدون قضاوت حرف می زنم، شنیده می شم و ...

همینطور ساراجان عبداللهی عزیز به عنوان کوچ، دوسشون دارم خیلی زیاد، هی ی لایه هایی رو برام بالا می آره که ازش می ترسم و فرار می کنم، حس می کنم با مهربونی هرچ تمام تر سعی می کنه من به خود واقعیم نشون بده، ازش خیلی ممنونم

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی ، ممنونم، ممنونمف ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد