19

سلام 

خوبید

خوب فعلا حل شد 

من ی چند وقتی هست که خیلی آروم نیستم اونم به دلایل مختلف

ک یکی از مواردش بیکاری همسرم بود 

اما خیلی دلایل دیگه ای داشت 

مثل اینکه اصلا به فکر آینده نبودن یا آسمون ریستن بافتن به هم 

یا .....

با ی عالمه چیزای دیگه دست به دست هم دادن که روزهای خوبی رو نگذروندیم 

ی فشار خیلی زیاد هم روی من بود و هم روی شوهرم که خوب تنش های زیادی رو درست کرد

و این باعث شد که رومون خیلی باز شده بود 

فعلا موقتا شرایط حل شده اما من هنوزآروم نیستم ، هنوز ته دلم آشوبه ، هنوز نگرانم، هنوز می ترسم 

برام خیلی دعا کنید 

دعا کنید بهترین اتفاق ممکنه بیفته 

و ببخشید که نگران تون کردم 

18

وکیل شوهرم بهم زنگ زد

میگه شوهرت می خواد جدا شه

منم گفتم حرفی ندارم

گاهی می ترسم از سه تا بچه که باید تنها بزرگ کنم

اما چاره ای ندارم

از این زندگی فرسایشی بهتره

تمام امیدم به خدا بعد هم  استقامت خودمه

خدایا تنهام نذار


17

سلام

امشب اولین شبیه ک از محسن جدا می خوابم

دلم داره هزار تیکه می شه

یعنی من صبح می بینم، یعنی زنده می مونم

خدایا صدای من می شنوی

خدایا چ امتحانی می خوایی ازم بگیری

ببین توانش دارم بعد این امتحان بگیر

همه طور می تونم زنده گی کنم بدون بچه ها نمی تونم


16

وقتی اهدافتان را می‌نویسید اتفاقی بسیار باورنکردنی بین مغز و دستتان رخ می‌دهد. وقتی قلم و کاغذ برمی‌دارید و اهدافتان را می‌نویسید به گونه‌ای هم‌زمان قانون آرزو، جاذبه، هماهنگی و تطابق را فعال می‌کنید.

این مطلب چند روز پیش خوندم و تا جایی که یامه اهدافم رو هم نوشم 

اما چرا نیومده 

دوباره می نویسم

1. ی زندگی آروم و بی دغدغه 

2. ی درآمد ثابت متوسط به بالا 

3. ی خونه با ی بالکن زیبا که بشه توش میز و صندلی چید و بعد از ظهر ها ی لیوان چای داغ خورد و به هیچ چی فکر نکرد

4.عاقبت به خیری بچه ها و موفقیتشون 

5.سفر و سفر و سفر بدون دغدغه

6. ی همدم که بتونم باهش راجع به همه چی صحبت کنم بدون ترس از مسخره شدن ، یکی که ارزش های من برای اون هم ارزش باشه ، یکی که بتونم بدون نگرانی بهش تکیه کنم و نترسم که پشتم خالی می کنه 



ممکنه هی این موارد به روز شن