19

سلام 

خوبید

خوب فعلا حل شد 

من ی چند وقتی هست که خیلی آروم نیستم اونم به دلایل مختلف

ک یکی از مواردش بیکاری همسرم بود 

اما خیلی دلایل دیگه ای داشت 

مثل اینکه اصلا به فکر آینده نبودن یا آسمون ریستن بافتن به هم 

یا .....

با ی عالمه چیزای دیگه دست به دست هم دادن که روزهای خوبی رو نگذروندیم 

ی فشار خیلی زیاد هم روی من بود و هم روی شوهرم که خوب تنش های زیادی رو درست کرد

و این باعث شد که رومون خیلی باز شده بود 

فعلا موقتا شرایط حل شده اما من هنوزآروم نیستم ، هنوز ته دلم آشوبه ، هنوز نگرانم، هنوز می ترسم 

برام خیلی دعا کنید 

دعا کنید بهترین اتفاق ممکنه بیفته 

و ببخشید که نگران تون کردم 

نظرات 2 + ارسال نظر

خصوصی
سلام رمز 1395

شهناز پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 09:02

سلام علیکم ..خدا رو شکر ان شا الله این قدم فتح بابی بشه برای اتفاقات خوب بعدی ...گاهی این اتفاقات ناگوار باید رخ بده تا طرف بی خیال حواسش رو جمع کنه و بفهمه اونی که سکوت میکنه از ندونستن نیست از بزرگواریش هست..برای عاقبت بخیری شما و سه تا گلتون دعا میکنم

سلام عزیزم
ممنون از لطفت
بزرگترین لطفت در حق من و بچه هام می کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.