۱۴۲

سلام 

خوبید 

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم اما نمی شه

امروز ۱۲ روزه بابا بینمون نیستن

و نزدیک سه ماهه ک بیشترش خونه نبودن

آخ از حسرت که آدم می سوزونه 

آخ از تنهایی و بی پشت و پناه بودن 

توی شرایط سخت اطرافیانت می شناسی و البته ک خیلی ها ذاتشون نشون می دن و باز مثل شرایط سخت قبل تنهایی خیلی اذیتم می کنه و این دفعه اصلا برام مهم نیست ک نکنه کاری کنم ک بقیه ناراحت شن

ساعتهای آخر سال ۱۴۰۱ هست و پست آخر امسال 

حالم 

خوب نیست ، توقع هم ندارم خوب باشم ، دلتنگم شدید ، حسرت دارم شدید ، ناراحتم زیاد ، خسته ام زیاد ، گله دارم اونم خیلی زیاد، کم آوردم خیلی زیاد، اما دنیا دنیای بی رحمی هست و براش مهم نیست ک حال افراد چ طوره 

خواهر وسطی رفتن کربلا و ی اتفاق خوب امروز این بود ک با عکس بابا کنار ضریح باباجانمون حضرت امیر عکس گرفتن و فرستادن و وقتی چشمم بهش افتاد و سیل اشکی ک اومد علاوه بر حسرت شکرگذاری هم بود 

می شه خواهش کنم برام و برامون خیلی دعا کنید 

منم امیدوارم سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای همه باشه

خدایا می شه ازت بخوام بیشتر از این امتحانم نکنی ، یا یکم امتحانات سبک تر باشن، باور کن ب بزرگی خودت دارم کم می آرم، شاید هم کم آوردم .

 الان در حال حاضر با همه گله ای ک ازت دارم تنها امیدم تویی ، خودت می دونی چ شرایطی رو دارم می گذرونم، خودت شاهد بودی پنجشنبه پیش بابا و امام رضا چقدر ضجه زدم، به بابا گفتم نمی خوام ناراحتتون کنم اما برام دعا کنید الان هم از خودت می خوام خودت شرایط برام هموار کنی و ب آرامش برسونیم.

خدایا مثل همیشه ممنونم ازت به خاطر همه چیزهایی ک به دلیل رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 8 فروردین 1402 ساعت 23:21

سلام
ضمن طلب مغفرت برای پدر بزرگوارت و درخواست صبر و بردباری در مصیبت برای شما و سایر بازماندگان، وقتی که ایمان و اعتقاد داریم که این دنیا فانی ست و یک گذرگاه است و همه ما مسافرانی هستیم که باید یکی پس از دیگری بار سفر را ببندیم و این جهان فانی را بسوی سرای باقی ترک کنیم، دیگر این همه اظهار ناراحتی و عجز از شما که الحمدلله بانویی معتقد و با ایمان هستید، دور از انتظار است، باید راضی بود به رضای خدا و تسلیم مشیت او بود، پس اینقدر اظهار گله و ناراحتی نکنید و برای آن مرحوم دعا کنید، روحش شاد

شما صحیح می فرمایید
دعا کنید یکم آرومتر شم

ترنج سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 17:58

سمانه جونم سلام
هیچی نمیتونم بگم که از دردت کم کنه. فقط از خدا برات صبر میخوام

سلام عزیزم و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد