147

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

روزهای سختی رو می گذرونم 

خیلی سخت 

خیلی معلقم بین درست و غلط

پر از ترسم و در عین حال پر از دلتنگی

حس هایی رو تجربه می کنم که قبلا بودن اما شدتش خیلی کمتر بو د و الان 1000 برابر بیشتر

جای خالی بابام  حس می شه و دعای خیرشون هم لازم دارم 

نگران بچه هام و کاری از دستم بر نمی آد 

روی صالح هم مثل من شاید بیشتر فشاره و می بینم چقدر داره زحمت می کشه 

خدایا خودت فقط باید کمکم کنی، دست من و بچه هام بگیر ،من بنده خوبی نیستم اما بچه هام واقعا بچه های پاک و خوبی ان

خواهش می کنم مثل همیشه هوام داشته باش

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی، ممنونم، ممنونم،ممنونم

نظرات 7 + ارسال نظر
ویرگول جمعه 29 دی 1402 ساعت 01:46 http://Haroz.blogsky.com

عزیزم کجایی؟ نگرانت شدم دیگه
امیدوارم که خوب باشی

ممنون
سعی می کنم خوب باشم

فاطمه جمعه 15 دی 1402 ساعت 13:59

سلام سمانه جان
امیدوارم حالتون خوب باشه
کاش بیای و دوباره بنویسی
با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده محترمتان

سلام
بله حتما

شهناز2 پنج‌شنبه 11 آبان 1402 ساعت 10:08

سلام علیکم بانو سمانه جان عزیز و بزرگوار مدتی هست که میام و سر میزنم و میبینم خبری از شما نیست و راضی نمیشم مزاحمت بشم دعا میکنم هر جا که هستی هر روز حال جان و دل خودت و بچه هات از روز قبل بهتر بشه دیگه گفتم امروز پیام بدم و بگم بیا بانو من همیشه از تلاش ها و صبوری هاتون درس گرفتم

سلام بانو
شما لطف دارید
و ممنون از پیگیریتون

صادق دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 11:41

سلام، وقت بخیر
بانو خیلی وقت است که حضور نداری؟!!

سلام
متاسفم
حالم خوب نبود
ممنون از پیگیریتون

حمیده چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 13:47 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام سمانه خوبی
نیستی...
مسلمانان کجایید

سلام
هستم بانو
ممنون ک پیگیری کردی

سلام شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 00:15

سلام جالبه وبلاگ نویس دیدم هورااا

صادق سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 18:56

وقتی ما اعتقاد داریم مرگ حق است و همه آنرا خواهند چشید، دیگر بی تابی بیش از حد معنایی ندارد، درست است یاد و خاطرات رفتگان، مخصوصا پدر یا مادر هرگز فراموش نمیشود و داغ رفتن آنها برای همیشه وجود دارد، ولی در مقابل مشیت اللهی باید صبر و بردباری داشت، همانگونه که حضرت زینب در مقابل آن همه مصیبت شهادت امام حسین.ع. و یارانش، در حضور یزید گفت: ما رایت الا جمیلا
خانم صبور باش که خداوند با صابران است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد