18

وکیل شوهرم بهم زنگ زد

میگه شوهرت می خواد جدا شه

منم گفتم حرفی ندارم

گاهی می ترسم از سه تا بچه که باید تنها بزرگ کنم

اما چاره ای ندارم

از این زندگی فرسایشی بهتره

تمام امیدم به خدا بعد هم  استقامت خودمه

خدایا تنهام نذار


نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 08:21

ای بابا الان با سه تا بچه که وقت جدا شدن نیست دیگه باید به فکر آینده بچه ها باشین

من هم می دونم اما بعضی وقت ها پیش می آد

رها چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 12:57

منم کلی ناراحت شدم بعد از مدت ها حالا اومدی نوشتی همچین چیزی رو
چی شد یهویی
سرچی

ببخشید که ناراحتتون کردم
اما ظاهرا حل شد
می آم و می نویسم

شهناز سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 08:30

سلام علیکم ...شوکه شدم بعد این همه وقت نبودن که من فکر میکردم بخاطر مشغله کار و بچه داریه ...ان شا الله هر چی خیر و صلاحه براتون اتفاق بیفته

ممنون عزیزم
برام دعا کنید

کیت دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 23:07

چی شد یهویی
چه ناگهانی

خیلی یهویی نیست
من هی خودم به ندیدن می زدم
الان هم می خوام همه چی واگذار کنم به خودش
هر چی پیش اومد من هم قبول می کنم

Baran دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 22:00 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدایا پشت و پناه مامان سمانه بانو باش.آمین

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.