130

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

اقا خسته ام خیلی زیاد، خوابم هم می آد اونم خیلی زیاد 

روز پنجشنبه تا 6.5 شرکت بودم، دیگه خدماتی امون نزدیک بود بزنتم بگه تو رو خدا برو

امروز هم با این دید اومدم که کلی کار دارم اما الحمدالله دو تا ارزیابی که فکر می کردم باید شرکت کنیم،  نمی تونستیم  و ی بخش عظیم از کارهام کم شد الحمدالله ، حالا هر چی به خودم می گم خوب برای ارزیابی هایی که 31 ام باید بفرستی وقت بزار مغزم قبول نمی کنه

از اونطرف نگرانم نکنه کارهایی که هفته قبل فرستادم به خاطر حجم کار زیاد کامل نبوده باشه و امتیاز لازم رو کسب نکنیم  و اینکه کل شرکت نگران گرفتن کار جدید هستیم ، چون عملا پروژه جدیدی نداریم. 

می شه دعا کنید یکی از این پیمانها رو بگیریم تا خیالمون راحت شه و این چند سال هم بگذره تا بازنشستگی.

حس می کنم ی بدن درد ریز هم دارم و با همه ایناها یکم انگور خوردم 

اقا یکی از چالش هایی که با خودم دارم و می خوام اینجا اینقدر بگم که خودم مجبور کنم روش کار کنم ، اضافه وزن و چاقی شکمی هست که دارم 

خجالت می کشم بگم ،من از خوردن لذت می برم اونم خیلی زیاد

توی حیاط محل کار کلی درخت داریم ، نمی دونم قبلا از هلوهاش گفتم یا نه ، اما جدیدا میوه های دیگه هم می بینیم ، مثل انگور و سیب و انجیر و ...، قبلا خدماتی شرکت همه اش رو می کند اما از وقتی رفتن ما این میوه ها رو می بینیم و استفاده می کنیم. 

اون روز داشتم از انگورها می خوردم یکی از همکارهای جدید گفت به به چقدر با اشتها می خوری، آدم لذت می بره از دیدن میوه خوردنت، این قبلا  از چند نفر شنیده بودم و یا وقتی که اول وقت میوه می شورم و می ذارم توی یخچال که خنک شه اون دفعه یکی دیگه از همکارام گفتن که حدس زدم این باید مال شما باشه چون شما هم عین من شکمو هستین 

 به نظرم یکی از دلایل این که نمی تونم رژیم بگیرم همینه ،یکی از تفریحات من خوردن غذا و میوه هایی هست که دوست دارم و اصولا من همه چیز دوست دارم خوب سخت می شه ، کسی راهکار نداره آدم با خوردن لاغر شه 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت به ما دادی، ممنونم، ممنونم ،ممنونم.

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 17:21 http://Leiligermany.blogsky.com

منم عاشق خوردن مخلفات غذا هستم تا خود غذا از سالاد و سبزی و ترشی و ....
ولی اهل شیرینی زیاد نیستم برای قند نگرانم و خودمو کنترل می کنم
خیلی خوبه که با لذت می خوری.اصلا یکی از لذت های دنیا خوردن هست

خوردن خیلی لذتبخشه
به خصوص مخلفات همراه غذا عالین

زهرا شنبه 5 شهریور 1401 ساعت 07:50 http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
ولی من عاشق آدمایی هستم که با لذت غذا و خوراکی میخورن. والا پیش بعضیا میشینی اشتهات کور میشه.
منم عاشق غذا خوردنم. ولی برعکس شما بیشتر مایل به غذا هستم و اهل تنقلات نیستم خیلی.
اهل رژیم گرفتن هم نیستم که بخوام راهنمایی کنم. فقط میدونم که تعادل بین کالری ورودی و مصرفی مهمه. اینکه مثلا یه خوش خوراکی مثل من حتما باید یا ورزش کنه یا غذا رو کم کنه. که انتخاب من اولی بوده. اهل کالری شماری هم‌نیستم چون بشددت بهم اضطراب میده ولی به مرور هم دستم اومده که چه مقدار غذا میتونه واسه من متعادل باشه.
در هر حال، نعمت های خدا نوش جان تون و انشالا که تن تون سالم باشه

سلام عزیزم
ممنون از روحیه دهیت
منم از کالری شماری خوشم نمی آد
و موافقم که کالری مصرفی م کمتر هست
اونم به دلیل شاغل بودنم و روزانه حداقل 7-8 ساعت نشستن مدام هست
وقتی هم می آم خونه یا کارهای خونه خیلی زیادن یا اینکه اینقدر خسته ام که نایی برام نمی مونه که وقت بزارم برای ورزش
ممنون مجدد

فاطمه پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 ساعت 20:14 http://Ttab.blogsky.com

عزیزم به نظرم بالذت غذاخوردن یه جورایی قدردانی ازنعمت های خداست وخداخوششم میاد.
من نمیدونم شماچطوراین قدرسرکارمیمونی.باباخداقوت

ممنون از دلگرمی خوبت
گاهی مجبور می شیم
امروز از 6 صبح اومدم به قول همکارم مدیریت بحران کنمش

زینب چهارشنبه 2 شهریور 1401 ساعت 20:37

بستگی داره چقدر بخوای کم کنی سمانه جان اگه اضافه وزنت بالای ده کیلوئه کالری میوه ها رو حساب کن اگر زیر اونه به نظرم تا روزی 3-4 تا میوه راحت بخور چون باعث میشه صورتت جوون بمونه. از نون و برنجت به جاش کم کن.

من همون حدود 10 کیلو رو ایده آله برام کم کنم
میوه رو اینجا مثال زدم
در مورد همه چی اینطوریم
مثلا شکلات ، بیسکوییت ، غذا یا هر چیزی از خوردن لذت می برم
مثلا ممکنه ناهار ی عدس پلوی ساده داشته باشیم من می گیرم برای خودم پیاز داغ می کنم و زرشک و کشمش تفت می دم با کلی زعفرون، با روغن زرد
ممکنه زیاد نخورم اما همین با کلی به به چه چه می خورم
ممکنه یکی ببینتم بخنده که از ی عدس پلوی ساده اینقدر لذت می برم
یا مثلا چایی و خرما ، اصلا زمستون نمی تونی چایی و خرما رو از من بگیری، ارده عسل و .... هر چیزی که فکر کنی

ایدا سبزاندیش سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 11:44 http://sabzandish3000.blogfa.com

سلام
من هم دقیقا شبیه شما هستم و چون چاقی شکمی سخت از بین میره تصمیم گرفته بودم که کمتر غذا بخورم اما هر کاری میکنم نمیتونم از کیک و کلوچه و شیرنی و حتی سایر تنقلات بگذرم راستش بعد از اینکه غذا میخورم احساس بدی بهم دست میده احساس گناه میکنم اما خب نمیدونم چکار کنم.... دقیقا زمانی که میخوام رژیم بگیرم غذاهای خوشمزه و چرب خودشونو همه جا به من نشون میدن و این سخت میشه برام... البته الان در حال رژیم هستم و عادتم شده اما اوایلش خیلییی سخت بود. مامانم قرص فلوکسیتین میخوره و خیلی تو کاهش اشتهاش موثر بوده و لاغر شده اما حدود سه ماه زما میبره تا قشنگ کاهش وزن رو متوجه شد اشتها رو هم خیلی کم میکنه من حدود یکی هفته هر روز یکی میخوردم و روزها سر کار اصلا گرسنم نمیشد.از این لحاظ خوب بود اما دیگه ادامه ندادم.

سلام عزیز دل
چقدر خوشحال شدم اینجا پیام گذاشتی
من کم غذا می خورم اما تنقلات خیلی زیاد می خورم
هی می گم نخرم بعد می گم خودم می خوام نخورم بچه ها چ گناهی کردن
این قرص نشنیدم ، انشالله می خورم مهم نیست سه ماه طول بکشه امیدوارم نتیجه بده

لیلی سه‌شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 00:44 http://www.leiliohamsari.blogfa.com

خبببببب
سمانه جون بنده به عنوان یک عدد رژیم درمانگر در خدمتم

وای چ عالی
ممنونم

خانوم جان دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت 12:45 http://mylifedays.blogfa.com

تنت سالم باشه انشاءالله بخوری همیشه والا مگه چقدر عمر میکنیم که خودمون رو از این نعمت های خوشمزه محروم کنیم

ممنون عزیز دل
کاش می شد خورد و چاق نشد

مخاطب جدید شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 16:35

سلام بانو
برایت هرچه خوبی ست، میخواهم
در مورد چاقی، میوه ها باعث چاقی نمیشوند، پرهیز از پرخوری و فعالیت ورزشی، مخصوصا پیاده روی در کنترل چاقی، مفید است. موفق باشید

سلام عزیز دل
ممنونم
برام خیلی دعا کن که محتاج دعا هستم
من پرخوری ندارم اما ریز خوری و شیرینی جات خیلی می خورم
ممنون از راهنمایی اتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد