48

سلام 

خوبید

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

اما اصلا خوب نیستم 

ی 10 روز خیلی خیلی سخت چ از نظر اجتماعی و چ از نظر خانوادگی گذروندم 

راستش اینقدر دلم گرفته و حالم خرابه که کرونا توش هیچه

امروز توی تلگرام ی پیام دیدم راجع به ماه رجب ،و چ ماه دوست داشتنیی هست این ماه بزرگ ، فردا اولین روزه این ماهه و چقدر من خاطرات خوب دارم از این ماه باشکوه

یادم اومد که سال 1390 که ماه رجب توی خرداد بود و برای اولین بار و تنها بار در عمرم مشرف شدم عمره

یعنی شب اول ماه رجب که فکر کنم روزه هم بودیم با مامانم و توی حرم رسول مهربانی ها بودم، مثل خواب می مونه اون روزها، میزبان من توی مدینه النبی رسول عشق و دخترشون و ائمه بقیع بودن

خدایا به بزرگی رسولت و به بزرگی دختر ماهشون قسم دلم آروم کن، تو رو به غربت ائمه بقیع ، تو رو به کرم امام حسن ، تو رو به عبادت امام سجاد ، تور به علم امام باقر و امام صادق شرایط جامعه و خونه من آروم کن، خدایا من خسته تر و ناتوان تر از اونیم که بتونم ادامه بدم خودت شرایط برامون جور کن

 شب دوم ماه رجب محرم شدم توی مسجد شجره، لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، ان الحمد و النعمة لک و الملک لا شریک لک لبیک، مثل ی رویای شیرینه اونجا، خدایا می شه این رویا دوباره برام تکرار شه، خدایا تو رو به بزرگی مسجد شجره قسم، تو رو به اون لحظه ای که مهدی زهرا محرم می شه، تو رو به اون لحظه هایی که بزرگان و معصومین محرم شدن توی اون مسجد بزرگ حاجت دل همه رو بده و راه درست رو هم بهم نشون بده، تو رو به مظلومیت امام یازدهممون که تنها معصومی هستن که به ظاهر محرم نشدن و حرمت هدیه محرم شدن همه مومنین به ایشون و عمره ای که به ایشون هدیه می دن حال روحیم رو خوب کن

شب لیله الرغایب که هنوز که هنوزه جز بزرگترین حسرت های زندگیم هست و البته قبلا بهش اشاره کرده بودم  http://weroniika.blogfa.com/post/23

خدایا به بزرگی اونشب و خونه خودت آرامش خونت گره از کار همه باز کن و گره از کار من باز کن 

خدایا جز تو کسی ندارم ، خیلی کارهام اشتباهه، اما قصدم از اول این نبود که اون کار اشتباه انجام بدم، خودت شاهدی که جز آرامش خانواده ام چیزی نمی خوام خودت راه درست جلوی پام بذار

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی ، ممنونم ، ممنونم، ممنونم

نظرات 7 + ارسال نظر
نمکی چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 22:03 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

خدا دل همه رو شاد کنه.... ما هم بین بقیه

انشالله

خانوم جان یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 16:35

سلام سمانه جون مدتها بود نمیتونستم وبلاگت رو باز کنم ارور میداد بالاخره امروز به روز رسانی کردم و درست شد ، خیره انشالله امیدوارم هر حاجتی داری چنانچه به خیرو صلاحته اتفاق بیفته تواین ماه عزیز و مبارک دعاگوی من هم باش

سلام عزیزم
الحمدالله
ممنونم

فاطمه جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 15:01

سمانه جون به خودت بیا. تا کی بشینی و غصه بخوری و برای حفظ زندگیت یکطرفه تلاش کنی اخه دیگه این زندگی چه ارزشی داره با یک مرد با این اخلاقای خاص. ول کن اعصابت رو بیشتر از این داغون نکن. خودت از همه چیز و همه کس مهمتری این رو فراموش نکن

سلام
بارها و بارها به این موضوع فکر کردم
بعضی وقت ها هم نشستم و معایب و مزایاش نوشتم
تصمیم گیری توی این جور مواقع خیلی سخت می شه
و موضوع بعدی که همیشه بهش فکر می کنم اینه که به هر حال ما 3 تا بچه داریم و این موضوع خیلی تصمیم گیری رو برام سخت می کنه

عمادوسوگندش سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 22:26 http://Www.1473s.blogfa.com

سکته دادی ک منو دختر

برام دعا کن

رها سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 12:05

انیدوارم به ارامش برسی

ممنونم برامون خیلی دعا کن

آتوسا سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 11:46

سمانه جون امیدوارم مشکلت هر چه زودتر حل بشه.

ممنونم
برام خیلی دعا کنید

سپیده دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 23:53

سلام سمانه جان خوبی؟ انشاالله حاجت روا شی
عزیزم برای حل مشکلاتت مشاوره رفتی؟ مشاور تلفنی یا اینستاگرام هم میتونی کمک بگیری. میشناسم یکیو توی اینستا
عزیزم دنبال راه حل باش برای مشکلاتت انشاالله خدا حال دلتو اروم کنه
همه خونه ها ازین مشکلات هست منم یه مدل دیگه درگیرم و امروزم پست گذاشتم. باید راه حلشو پیدا کنیم هرچیزی راهی داره

سلام عزیزم
مشاور خیلی رفتم
ولی باید 2 نفر بخوایم که زندگی خوب شه
برای قایق زندگی یک نفری پارو بزنیم فشار زیادی می آد
و البته اون نفر دیگه فکر می کنه جریان آب داره می بره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.