30/02/96

ب چند دلیل گفته بودم به آقای روحانی رأی نخواهم داد و ندادم

اما ب یک دلیل روشن او را رئیس جمهور خواهم دانست و می دانم

تبعیت از رأی مردم و حفظ حرمت قانون جمهوری اسلامی

نظرات 1 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 14:15

سلام عزیزم خوبی؟ میدونم که از نظر سیاسی با هم موافق نیستیم. ولی تو دوست منی و یادم نمیره روزها و شبهایی که در غم و شادی کنار هم نوشتیم و خوندیم.
دیشب یادت افتادم و گفتم حتما بهت بگم که هنوز عین همیشه برام عزیزی.
نی نی های عزیزت رو ببوس. قربونشون برم.

سلام خانمی
و ممنون
به نظر من هر کس عقاید خودش داره
و باید همه به نظر هم احترام بذاریم
ما متاسفانه احترام گذاشتن بلد نیستیم مشکل اینه و تا این موضوع حل نشه کار مملکت ما درست نمی شه
ممنونم خانم شما همیشه بهم لطف داری
اتفاقا کارت دارم و صبح گفتم برم سئوالم از آشتی بپرسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.