25

سلام

خوب ما هفته پیش از سفر برگشتیم که در کل سفر خوبی بود الحمدالله 

ما اصولا گوهرباران می ریم یعنی از وقتی پسر کوچیکم دنیا اومده خیلی توی ماشین طاقت نمی آره و ما مجبوریم نزدیک ترین ساحل ممکن بریم که هم بچه ها خیلی اذیت نشن و هم بتونن تنی به آب بزنن

هوا خوب بود و جامون هم خوب بود فقط بد اخلاقی های همسرجان ی کم اذیتمون کرد که راستش سعی کردم به روی خودم نیارم و البته حدود 36 ساعت هم من از سوییتمون بیرون نیومدم ، چون اگر با هم همکلام می شدیم قطعا ی بحث بزرگی پیش می اومد که نمی خواستم جلوی بچه ها این اتفاق بیفته و فقط به صدای امواج و نگاه کردن از طبقه سوم بسنده کردم 

اما سفر به قم خیلی خیلی خوب بود، به خصوص که من بعد از تقریبا دو سال رفتم و ی زیارت هم زمان خلوتی مسجد جمکران قسمتمش شد الحمدالله.

از روزی هم که برگشتیم بچه ها مهد نرفتن، یعنی توی تابستون تصمیم گرفتم که خونه بمونن که از مهد خسته نشن ، از پرستار مهدشون که حدود 3-4 ماه توی مهد بود و بعد به عنوان پرستار برای ی خانواده دیگه کار می کرد(مامان خانواده فرهنگی بودن و تابستون پاره وقت این پرستار می خواستن) خواهش کردم تابستون دو روز توی هفته که همسرم صبح ها نیستن بیان پهلوی بچه ها

تا الان دو روز اومدن و امروز هم روز سومه، البته از دیشب مادرشوهرم هم اومدن خونمون، می خواستم به پرستار بچه ها بگم نیان، نگران بودم که شاید مادرشوهرم بگن که ی نفر آورده بچه هاش نگه دارن و کاراش بکنن و ... ، بعد به خودم گفتم بی خیال، تا کی می خوایی به خاطر بقیه خودت اذیت کنی؟؟؟؟ بزار اون ها هم بدونن  تو به فکر راحتی خودت و بچه هات هستی. هر چند مادرشوهرم واقعا خانم خوب و مهربونی هستن و توی این 16-17 سال من به تعداد انگشت های ی ک دست هم ازشون ناراحت نشدم ، اما باز هم از ما خانم های ایرانی هیچی بعید نیست.

خدایا ممنونم به خاطر تمام چیزهایی که به خاطر رحمتت دادی و تمام چیزهایی که به دلیل حکمتت ندادی


نظرات 2 + ارسال نظر
نمکی دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 14:46 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

چقدر خوبه که از مادرشوهرت راضی هستی....خدا حفظشون کنه...و کار خوبی میکنی....به نظر من اینچیزارو سانسور نکنی خیلی بهتره...بالاخره بقیه باید یاد بگیرن دخالت رو بذارن کنار

الحمدالله فامیل همسرم واقعا خوبن
موافقم ، هر چند خیلی دخالت نمی کنن اما جلوشن می خوام خود واقعیم باشم بدون هیچ سانسوری

آشتی سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 14:56

سلام سمانه جون.
کی شد که ماها بابت دلمون کاری رو بکنیم و راضی باشیم. سفر هم رفتی و توی ویلا بودی 36 ساعت. خدا رو شکر توی قم استخونی سبک کردی و زیارت کردی.
بچه ها که زیاد باشن پرستار می ارزه بیاد خونه.
هر کاری صلاح میدونی بکن. مهم نظر خودته. فقطططططططط شخص خودت.

سلام عزیزم
توی اون موقعیت تنها بودن برام خوب بود و واقعا اگرمی رفتم به صلاح نبود
من هر وقت زیارت می رم قم به نیت زیارت حضرت زهرا می رم، واقعا لذت بخشه
موافقم ، فقط و فقط خود آدم مهمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.