40

سلام 

خوبید 

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

خبر شهادت سردار قطعا هممون رو بهت زده کرد 

خیلی خیلی شوک آور بود

غیر از این نوع شهادت در حقشون اجحاف بود، به دست پست ترین آدم دوران شهید شدن، توی راهی که هدفشون بوده، طوری که آرزوشون بوده، خوش به حالشون و مبارکشون باشه

چندین بار مصاحبه دختر شهید محرابی درباره ملاقاتشون با حاج قاسم دیدم، و فقط آه حسرت هست که ی نفر چقدر می تونه خالص و مخلص باشه ، طوری که آرزوش بوده شهید شه

ناراحتی ما اول به خاطر رهبرمون هست که بدون اغراق جایگاه حاج قاسم برای ایشون جایگاهی مثل مالک برای حضرت علی هست ، و بعد هم این که مدیریت کنن این حجم از غم و اندوه و حس انتقامی که توی کشور هست ، کار فوق العاده سختیه، خدا بهشون سلامتی و آرامش بده انشالله

و بعد  به خاطر خودمونه که کسی مثل ایشون از دست دادیم، کسی که واقعا انقلابی بود، ولایت مدار بود ، دغدغه اش مردم بود و براش چپ و راست فرق نداشت ، مهم براش ایران بود.

از دیروز می گم کاش از ما راضی باشن ، یعنی من چ کار می تونم بکنم که اون دنیا سردار از من راضی باشن، نگن تو که ادعای مسلمونی داری، ادعا داری ولایت مداری چرا این کار کردی

خدایا ممنوم به خاطر همه چیزهایی که به خاطر رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت ندادی، ممنونم ، ممنونم و ممنونم

نظرات 3 + ارسال نظر
نمکی یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 12:38 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

خدا بیامرزدشون

آره واقعا

مامان پرهام یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 09:40

سلام
خدارو شکر سردار به آرزوش رسید وسعادتمند شد ولی برای ما خیلی خبر بدی بوداحساس میکنم یکی از نزدیکانمو از دست دادم .۶۲۴۶۳مرد بزرگی بود خدا رحمتش کنه

من هم حس دارم
واقعا همینه
ایشون سعادتمند شدن

متعجب یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 08:10

یعنی بیشعوری حد ومرز هم داره...

منظورتون نفهمیدم
اما اگر منظورت اینه که من بی شعورم، کاش یاد بگیریم به عقاید هم احترام بذاریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.