نمی دونم داشتن همدم توقع بالاییه؟؟؟؟؟

خدایا خودت شاهدی ک من از شرایطم، از تلاشم برای حفظ زندگیم راضیم

خدایا داشته هام می بینم و هر لحظه و هر ثانیه شاکرم بابتش و 

به خاطر همه چی ممنونم

خدایا قربونت همدمی ک درکم کنه، نه زیاده،؟؟؟؟ باشه، اما کسی ک نمک روی زخمم نریزه،یا کسی ک دنبال زخمم نگرده و کاری نکنه ک اون زخم دهن باز کنه،اونم زیاده!!!

باور کن خیلی سخته تحملش،گاهی توی شرایطی ک با زبانشان نیش می زنن ی حرفایی بهت می زنم ک بعدش خودم خجالت می کشم،

اما قبول کن من غیر تو کسی ندازم،

باز مثل همیشه می گم هوام داشته باش

خدایا ممنونم بابت همه چیزهایی ک به خاطر رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی ک به خاطر حکمتت بهم ندادی،ممنونم،ممنونم،ممنونم

نظرات 4 + ارسال نظر
رها شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 12:47

این موضوعات چه ربطی به مامانا داشت

منظورتان رو نفهمیدم

آسی جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 14:26 http://Khoda_ma.blogfa.com

سلام گلم
وبلاگ رصوانه رو خوندی؟
اسم وبشو بادم نمیاد
تو توصیحاتش تیتراژ سیمای خانواده رو اورده
فکرکنم خیلی خوشت بیاد.سرچ کن وبلاگ رضوان وب معروفیه درباره زندگی شخصیش

سلام
رضوانه من یکی می شناسم که خیلی قدیمیه،
خیلی وقت هم هست که دیگه ننوشته اگر اشتباه نکنم
فکر کنم بحث مریضی دختر بزرگترشون بود که انشالله تا الان بهتر شده باشن
ممنون از یادآوریت

شیرین دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 08:34 http://khateraha95.blogfa.com/

عزیزه دلم درسته ادم از رفتارهای این مدلی مادرش دلش میگیره ولی خداییش مادر به حساسی مادر من هم ازار دهندس
40 روز بعد زایمان مار تنها نزاشت
دهنم رو سرویس کرد و رفت

خدا خیر بده مامانت
البته قبوله که نه به شوری مامان شما نه به شیرینی مامان من

نمکی شنبه 28 دی 1398 ساعت 21:28 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

واقعا داشتن همچین کسی آرزوی ادمه

چی بگم والا
کسی ک زبون آدم بفهمه ......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.