47

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

خانم های گل و مامان های گل تر روزتون مبارک

به نظرم مادر بودن شیرین ترین و سخت ترین کار دنیاست ، 

خیلی سخته متوجه همه بی مهری های اطرافت بشی و خودت به ندیدن بزنی، سخته که توی اون حال بدت باید نیازهای ریز و درشت بچه هات رو برآورده کنی، سخته وقتی که توی اوج بی مهری قرار گرفتی و حوصله خودت رو هم نداری باید برای تولد گل دخترت برنامه بریزی تنهایی،  بدون اینکه همسرت بفهمه چون براشون مهم نیست زیر قولشون به دخترت بزنن، سخته که اولین تبریک روز زن امسال از همکارت بشنوی و داغ دلت تازه بشه که توی این چندین سال ی تبریک خشک و خالی هم نداشتی، خیلی خیلی سخته 

 همش دعا می کنم کاش من هم برام خیلی چیزها مهم نبود، برام مهم نبود که ببینم طرفم برای راحتی من، برای خوشحالی من همه کار می کنه ولی من اصلا نشون ندم یا حتی اعتراض کنم، کاش برام مهم نبود وضعیت روحی همسرم توی چ وضعیتی هست مهم اینه که ;کارهای مربوط به خودش توی خونه انجام می ده ،به خودم می گم سمانه جان تو هر کاری می کنی برای دل خودت می کنی اما اون ته ته های دلم دوست داشتم ی ذره یکی برام اون کار انجام می داد یا نه حداقل متوجه می شد و ی تشکر خشک و خالی می کرد.

بگذریم 

جاری جانشون اینا که اومدن دوست داشتم دعوتشون کنم ، اما دیدم که شوهرجان خیلی مایل نیست من هم برعکس سالهای قبل که کلی اصرار می کردم بیخیال شدم و گفتم به درک، اونا اواسط بهمن رفتن و توی هفته قبل مادرشوهرجان پیشنهاد دادن که به منابت روز مادر ما مهمونی خونه مادرشوهرم بگیریم (جریان مهمونی گرفتن هامون هم باید ی بار تعریف کنم) خوب قبول کردیم 

غذا از بیرو ن گرفتیم ولی من سوپ درست کردم که اتفاقا خیلی خوشمزه بود و بورانی لبو و اسفنجاج درست کردم که از اون ها هم حسابی استقبال شد، از اون شب نمی دونم به چ دلیلی باز همسرجان ما توی قیافه است، می دونین چیزی که من خیلی خسته کرده و برام فرسایشی شده اینه که هر چقدر هم سعی می کنم همه چیز خوب پیش بره، باز ی چیزی برای بهانه پیدا کردن و قهر کردن پیدا می شه که موضوع مهمی نیست، یا اگر هست ارزش قهر کردن نداره.

خواهش می کنم برام خیلی خیلی دعا کنید، شبیه ی ظرف ترک ترک شده شدم که ب زور خودم نگه داشتم، تازه اون ظرف پر از ترک یدفعه ای از آب خیلی سردمی ره توی آب خیلی داغ 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی ، ممنونم ، ممنونم، ممنونم

نظرات 5 + ارسال نظر
م شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 18:07 http://Estekhdami7.blogfa.com

سعی کن ب حرفای هر ننه قمری گوش ندی چون میدونی که همه خودشونو متخصص و روانشناس میدونن
مثل همینایی که نوشتن کم‌محلی کن و غیره..
ممکنه که این افراد نسخه ای رو ناخواسته برات بپیچن که زندگیتو تباه کنه

فعلا دارم ذهنم و خودم آروم می کنم
بیشتر از این نمی تونم تلاش کنم
الان دارم استراحت می کنم بدون هیچ تلاشی

یک زن مینویسد شنبه 3 اسفند 1398 ساعت 13:49 http://www.write1woman.blogfa.com

سلام. گمونم من توی زندگی کمتر از شما تجربه داشته باشم. اما به قدر سن و سال خودم فکر میکنم شصت درصد رفتارهای همسرمون و خانوادش به نحوه ی رفتار و ارتباط ما با اونا برمیگرده. این ما هستیم که تعیین میکنیم دیگرون چه رفتاری با ما داشته باشند.

سلام
ممنون که نظرت گفتی
قبول دارم
من فقط می خواستم محیط خونم آروم باشه و شاید راحت ترین کار این بود که خیلی به دل شوهرم راه بیام و خیلی از کارهاش نبینم و اون ها تو یبلند مدت بشه سوهان روحم

شیرین سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 12:06 http://khateraha95.blogfa.com/

میدونم چی میگی گاهی ادم به همین نقطه از صب میرسه ولی میدونه اشکال ادمهایی مثل ما چیه از اولش دنبال تاییدشون بودیم الان میخوایم یکم تغییر رویه بدیم سختشون میاد و خودمونم با مشکلات و کار و بچه ها دیگه توان اوایل ازدواجو نداریم شوهر ها هم بد یاد گرفتن
ولی سمانه جونم رهاش کن دنبال این نباش که ببینی نکنه بهش بربخوره بیخیال شی خودش سعی میکنه باهات راه بیاد

عزیزم
مب گم بعد از 17 سال زندگی مشترک این دفعه همینکار و دارم انجام می دم
خیلی سخته، خیلی خیلی سخته
اما هی به خودم می گم من می تونم

نمکی دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 20:05 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

یه خرده توام بهش بی اهمیت شو... به مردا هرچقدر اهمیت بدی فکر میکنن چه تحفه ای هستن

من هم بعد از 17 سال زندگی دارم همین کار می کنم
یکم سخته اما فعلا مجبورم
برام دعا کن عزیزم

kindgirl دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 11:57 http://kindgirl.blogsky.com

سلام خوبین انشالله همه چی رو به راه میشه عزیزم خدا خودش بزرگه خودمون هم یکم برای خوب شدن حالمون باید همت کنیم. راستی دیدم توسایت دکتر شیری که تخفیف روز مادر گذاشته برای شفای زنانگی نمیدونم هنوز هست یا نه یه سر بزن. من که یه شب قبلش خریدم از شانسم

سلام
آره اما بعضی وقت ها نیاز به حمایت یک نفر داری و متاسفانه علاوه بر اینکه حمایت نمی شی کوبیده می شی
اینه که یکم سخته که بخوایی دوباره بلند شی
ممنونم
من باید منتظر تخفیف بعدیش باشم
یعنی از الان برنامه ریزی کنم تاتخفیف های بعدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.