57

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

نمی دونم گاهی وقت ها  خدا می خواد بگه برنامه هایی که تو می ریزی مهم نیست، مهم اینه همه چی به من بسپری.

خودم قبول دارم متاسفانه خیلی اوقات باور ندارم به قدرت الهی، خدایا خودت کمک کن به باور قلبی برسم

روز چهارشنبه بعد از نوشتن مطلب قبلی شوهرجان اومد دنبالم بریم خونه که توی ماشین متوجه شدم ی مقدار تب دارن

و تبشون تا شب ادامه داشت ، زنگ زدم 4030 برای بررسی علائم کرونا که گفتن اگر تا 72 ساعت ادامه داشته باشه برین برای تست در غیر اینصورت نیازی نیست.روز 5 شنبه صبح من اومدم شرکت و ظهر که رفتم خونه دیدم همچنان بیحالن این شد که تصمیم گرفتیم بریم دکتر و تست بدیم، هنوز جواب تست شون نیومده اما از جمعه صبح تا الان حالشون خوبه، هی با خودم فکر می کنم اگر به حرف کارشناس 4030 می کردیم و تا شنبه منتظر می شدیم شاید نیاز به تست نبود، و از طرفی هم می گم باز خوبه که مطمئن می شیم و خیالمون راحت می شه. از اون روز من با تشدید کردن موارد ایمنی می رم محل کارم با دو تا ماسک و ی سره ضد عفونی کردن میز کار و حتی سرویس هم نمی رم که شاید ناقل باشم و شوهرجان هم مرخصی ان تا مشخص شدن نتیجه آزمایش.

توی این شرایط نمی دونم ما کی اسباب کشی می کنیم؟ اصلا اسباب کشی می کنیم یا نه؟ قالی ها رو کی باید بدم قالی شویی؟ شستن مبل ها؟ اندازه کمدها؟ خدایا خودت ی کاری کن که تموم شه به خوبی به خصوص این دو سه هفته.

خدایا ممنونم برای همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی ، ممنونم، ممنونم، ممنونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آشتی دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 08:03

ان شاالله که همسرت مبتلا نباشه. خبرمون کن حتما

ممنون عزیزم
هنوز که مشخص نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.