۵۸

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم.

خدایا می دونم خیلی خیلی بزرگی،می دونم خیلی خیلی مهربونی،می دونم خیلی خیلی قادری و می دونم اگه کسی بهت توکل نکنه خوب می دونی چ طور بهش بفهمونی ک کی قادر مطلقه

توی این روزهایی که سالهای سال آرزوش داشتم و براش لحظه شماری می کردم، توی این روزهایی که حداقل 28 ماه هرشب رویاش می دیدم و برای لحظه لحظه اش برنامه داشتم باید اینجوری همه چی بلاتکلیف باشه و من بمونم ک باید چ کار کنم؟

خدایا باز هم شکرت،شکرت و شکرت فقط لطفا زودتر از این بلا تکلیفی نجات پیدا کنیم،

راستش سخته برام ک بخوام باور یا اعتراف کنم ک اینجا تنها چیزی ک مهم نیست سلامتی،وقت و پول مردم ه، البته حتما پزشک ها و انسان ها با وجدانی وجود دارند اما .....

چهارشنبه که شوهرجان تب داشتن زنگ زدم به ۴۰۳۰ گفتن تا ۳ روز اگر تبشون کنترل نشد برید تست بدین، روز ۵شنبه صبح ی مسکن به همسرم دادم و پاشویه اشون کردم و رفتم محل کارم، وقتی برگشتم دیدم هنوز تب دارن و هیچ اشتهایی هم ندارن، این شد ک تصمیم گرفتیم بریم دکتر ساعت ۳  رفتیم درمانگاه و اونجا ی تست اولیه دادن ک نتیجه اش همون شب آماده می شد ساعت ۹  دوباره رفتیم و این دفعه دکتر محترم فرمودن  از این تست چیزی مشخص نیست و باید تست تخصصی رو بدین، و البته چون همسر جان ما در مواقع بیماری خیلی خیلی بد اشتها می شن و اون روز از صبح فقط دو لیوان شربت عسل آبلیمو با مسکنشون و شاید ۵ یا ۶ قاشق سوپ ظهر با خواهش دهنشون کرده بودم و شب قبل از رفتن هم همون ۵ یا ۶ قاشق غذا خوردن، ی سرم و ی ب کمپلکس داخل سرم هم د ادن و ۵ شنبه بعد از۳-۴ ساعت علافی بر گشتیم خونه، از جمعه روند بهبودی همسرجان شروع شد، شنبه و یکشنبه حالشون خوب بود و یکشنبه بعد از ظهر جواب آزمایششون آماده  شد،بعد از اینکه متخصص داخلی دیدن گفتن درسته جواب آزمایش تخصصیتون منفی هست اما چون شما خیلی زود آزمایش دادین ممکنه هنوز آنتی بادی توی بدنتون تشکیل نشده باشه،اینه ک یا مجدد آزمایش تخصصی رو بدین یا برین سی تی اسکن از ریه، ما دیروز بعد از ظهر سه تا مرکز درمانی رفتیم ک متاسفانه یا انجام نمی دادن یا دستگاهشون خراب بود یا ... ، این شد ک تصمیم گرفتیم برگردیم خونه و امروز هم از ساعت ۹ دنبال ی جا بودم ک سی تی اسکن بگیریم و جواب همون جا بهمون بدن، رفتیم پارسیان و از ۱۰ تا ۱۲ باز توی مرکزی ک پر از ویروس بود با تراکم بالا مجبور بودیم باشیم و بعد از انجام سی تی گفتن گزارش روز بعد حاضر می شه، بعد از کلی خواهش قرارشد عکس رو بدن ک بتونم امروز مطمئن شیم از جواب سی تی، بر گشتیم خونه ک ناز کردن شوهر جان ما شروع شد شاید دکتر متخصص داخلی از روی عکس متوجه نشه و صبر کنیم فردا بریم تا گزارش رو هم ببریم و بهانه اشون هم این بود تا الان حداقل ۶۰۰-۷۰۰تومن هزینه کردم و زورم می آد ۵۰ تومن اضافه پول متخصص بدم و تا فردا صبر می کنم، البته یکم بهشون حق دادم اما خسته شدم از ایم بلا تکلیفی

علت اینکه می گم تنها چیزی ک مهم نیست سلامتی و جون و پول مردمه اینه ک به نظرم باید جاهایی ک احتمال می دن مراجع زیاد هست لا اقل ی آزمایش تخصصی و سریع و ارزون بزارن، نه اینکه ما رو حداقل ۵-۶ روز سرگردون کردن،یا نه اون پزشک محترم لااقل ما رو ارجاع بده به ی جایی ک اون شرایط داره،فردی ک مشکوکه خودش به اندازه کافی نگران هست ماهی براش دغدغه درست نکنیم

خدایا نمی دونم قراره جواب چی باشه، نمی دونم اگرجواب تست مثبت باشه من و بچه ها هم درگیر شدیم  یا نه؟ نمی دونم الان باید فکر جمع کردن وسیله ها باشم یا نه؟ خدایا اصلا نمی دونم من اون خونه ای ک ب  قول هیلا اسمش خونه آرزوهام هست رو می بینم یا توش ساکن می شم یا نه؟

خدایا اگر بگم حق با توئه و من خیلی دل بسته اون خونه بودم راضی می شی؟ اگر بگم بارها خودم توی آشپزخونه اون خونه تصور کرده بودم ک پنجره رو به پارکش باز می کنم و حین انجام کارهای روتین هر روز از منظره روبروم لذت می برم و غرق لذت می شم راضی می شی، اگر بگم ک بارها چیدمانش توی ذهنم تصور کرده بودم و کلی ذوق می کردم راضی می شی؟ اگربگم گاهی وقت ها توی اون لذت از بزرگیت یادم می رفت و الان پشیمونم راضی می شی؟

می دونم ک حتماتوی این شرایط حکمتی هست لطفا دلم آروم کن

خدایا ممنونم ازت برای همه چیزهایی ک به دلیل رحمتت بهم داد و همه چیزهایی ک به دلیل حکمتت بهم ندادی، ممنونم، ممنونم،ممنونم


نظرات 2 + ارسال نظر
باور جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 08:54

انشاالله که چیزی نیست، بد به دلتون نیارین و این دلببستگیها هم اینقدر بی ریا هست که هیچکس نباید خودش رو‌بخاطرشون سرزنش کنه. برای سلامتی خودتون‌ و‌ همسرتون‌ ‌یه نذر کوچک بکنید

ممنونم عزیزم
آره نذر کردم ی گوسفند عقیقه کنم براشون

ترنج سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 01:55

سلام سمانه جان
عزیزم ان شاالله که چیزی نیست و همسرتون سالم هستن و شما هم به خوبی و خوشی میرین خونه جدید و کیف میکنی موقع آشپزی توی اون آشپزخونه دلبر

سلام عزیزم
ممنونم انشالله که این طور باشه که شما می گی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.