61

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

الهی شکر الهی شکر بالاخره جا به جا شدم و طبق برنامه ای که داشتم روز 28 خرداد اسباب کشی کردیم و چون از خدماتی شرکتمون و خانومشون خواستم که بیان کمکم، همون روز همه چی چیدیم و من حتی 5 شنبه هم تونستم بیام محل کار و به کارهام برسم 

درسته هنوز ماشین ظرفشویی نخریدم، درسته هنوز اتاق بچه ها ی قالیچه بزرگتر می خواد و چندین و چند مورد دیگه اما در مجموع از این جابه جایی لذت می برم و از ته دلم آرزو می کنم خدا به همه کسایی که دوست دارن ی خونه بزرگ و دلباز بده انشالله

دغدغه این روزها م هم ثبت نام مدرسه زهراست، فکر می کردم بتونم مدرسه شاهد ثبت نامش کنم که متاسفانه نشد، مدارس دولتی اطراف هم همشون شیفتی ان، ی شیفت صبحو ی شیفت بعد از ظهر ، مدارس غیر انتفاعی هم حداقل 6-7 تومن برامون در می آد که با توجه به معلوم نبودن وضعیت تدریس سال آینده خیلی زورم می آد ، انشالله این موضوع هم حل شه و بتونم با خیال راحت تصمیم بگیرم برای ثبت نام زهرا 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهمون ندادی، ممنونم، ممنونم ، ممنونم




نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 13:40 http://fear-hope.blogsky.com

خسته نباشی سمانه جان
چه خوب که از شرکت اومدند و کلی جلو افتادی. اثاث کشی خیلی خیلی سخته بدون کمک
امیدوارم با دل خوش در این خونه زندگی کنید و اتفاقات خوب براتون بیفته

ممنونم
واقعا زن و شوهر کاری و دست وپایی ان
اگر نبودن ممکن بود تا الان کارم طول بکشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.