75

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

بالاخره من هم کویید مثبت شدم

روز سه شنیه هفته آخر آبان همکارم نیومد گویا بیحال بودن و از اونجا من یکم نگران شدم.

روز چهار شنبه که اومدم خونه، بعد از ناهار که ی آبگوشت بسیار خوشمزه بود و کلی از مزه اش کیف کردم، داشتم شلغم می خوردم که حس کردم خیلی خوشمزه است اما بوش حس نمی کنم و وقتی سرم می بردم توی قابلمه شلغم بوش حس می کردم، از صالح پرسیدم بوی شلغم توی خونه پیچیده که گفت آره 

راستش ترسیدم و کلی گریه و اینا، و ی کار عاقلانه ای که داشتم از روزی که فهمیدم همکار جان مبتلا شد توی خونه ماسک داشتم به خاطر بچه ها

5 شنبه با همسرم رفتیم درمانگاه ، بعد از آزمایش خون گفتن مورد مشکوکی نیست و با توجه به اون آنتی بادی هایی که تو ی بدنت هست امکانش ضعیفه و میزان اکسیژن خون هم 98 بود.

اما خودم خیلی می ترسیدم ، از روز شنبه هفته قبل هم تک و توک سرفه داشتم و اینکه روز یکشنبه حس کردم بویایی ام برگشت، صبح بعد از نماز  که مثل همیشه شلغم گذاشته بودم بوش توی خونه پیچیده بود و بوش حس کردم و بعد اینکه رفتم سرویس اونجا هم بوی محیط حس کردم، یعنی هیچ وقت فکرنمی کردم از حس کردن بوی توالت و شلغم اینقدر خوشحال شم، اما ته ذهنم درگیر بود تا اینکه رفتم و درخواست نمونه از حلق و بینی  دادم و همینطور مجدد آزمایش خون ، که باز آزمایش خون منفی اما نمونه از حلق و بینی مثبت شد، در کل شرایط عمومی ام خوبه، و همچنان یکم سرفه دارم

همه کارهای خونه رو مثل قبل خودم انجام می دم، و فقط مثل دو هفته قبل ی سره ماسک دارم و سرویس هم فعلا از توالت فرنگی تو ی حمام استفاده می کنم، راستش اوایل یکم دلم به حال خودم می سوخت که مثلا باید استراحت کنم اما مثل قبل از 0 تا 100 کارهای خونه با خودمه، از کمک خانم رضایی هم موقت محروم بودم و البته تا هفته دیگه محروم هستم، اما بعد که فکر کردم خوب خواهرها که گناه دارن، خودشون مامان سه تا بچه ان، مامان هم در گیر بابا،شوهرجان هم علی رقم شناخت من هم برای دکتر اول اومد و هم برای نمونه از گلو و آزمایش خون، البته برای دو تا دکتر بعد نیومد اما همین هم خیلی من خوشحال کرد، و اینکه شاید بیشتز چند بار هی سیب ، پرتقال، لیموشیرن و لیموترش و انار گرفت که برام خیلی زیاد ارزشمنده و البته چند بار ازشون تشکرکردم و بچه ها هم فقط دلم برای بوس کردن و بغل کردنشون خیلی زیاد تنگ شده.

فعلا تا هفته دیگه مرخصی ام و امیدوارم که تا اون روزی که می خوام برگردم سر کار این تک و توک سرفه هم نباشه.

راجع به ترور چند روز پیش هم چقدر ناراحت شدم ، وای که چقدر ما قدر نیروهای خوبمون رو نمی دونیم ، اون پست خانم شهید رضایی نژاد چقدر تاثیر گذار بود ، هنوز قلبم داره می سوزه از این همه غریبی دانشمندای طراز اول کشورمون، ی جا خوندم کسایی مثل لا.ری.جانی و حدا.د عا.دل که بود و نبودش ارزنی برای این مملکت فرقی نداره ی تیم اسکورت خیلی قوی دارن و کسایی مثل این عزیزان هم این وضعیت  حفاظت از شون هست، راجع به نفر اول که اسم بردم حدود 24-5 سال پیش که رئیس صدا و سیما بودن خاله جونم تعریف می کنن ی روز که قرار بوده بیان دانشکاه تهران چند ساعت اون خیابون بسته بوده و ی کارناوال از اسکورت ماشین های حفاظتشون راه افتاده بود.

برام جالبه از همون ابتدای انقلاب کسایی ترور شدن که خیلی زیاد به ولایت فقیه اعتقاد و التزام داشتن و خیلی زیاد وزنه اعتقادیشون و وزنه علمی شون نسبت به بقیه بیشتر بوده، از شهید صیاد شیرازی گرفته تا دکتر شهریاری ، علی محمدی ، احمدی روشن و رضایی نژاد، از شهید تهرانی مقدم که پارسال ی کتاب راجع به زحمت هایی که کشیده بودن در صنعت موشکی  خوندم، از شهید قاسم سلیمانی و این شهید گمنام تا الان و پر آوازه بعد این ، تک تکشون حرف اول و آخرشون التزام به ولایت فقیه بود، چ زمان امام خمینی چ الان، تک تک شون کسری هایی که همه جامعه باهش درگیرن می بینن ، اما دنبال اینن که نقش خودشون رو خوب انجام بدن و دنبال اینن که ببینن وظیفه خودشون چیه، خدایا خودت کاری کن توی مسیر اینها قدم بر داریم و البته به قول میلاد گودرزی اینکه می بینم هنوزم هستن ی عده که گمنام دارن برای پیشرفت وطن قدم بر می دارن به دور از هیچ بحث سیاسی خودش جای امیدواریه.

خدایا ممنونم ازت به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهم دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهم ندادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر جمعه 21 آذر 1399 ساعت 18:40 https://roya-94.blogsky.com

اینجوری میشه وقتی خانم خونه مریض شه کارای خونه همیشه مسعله اس
اما بازم حتی اگر حال عمومیت خوب بود باید استراحت مطلق کرد
کاراهای خونه رو ب همسرتون واگذار کنید درحد امکان

قربونت خیلی دوست داشتم استراحت می کردم اما واقعا نمی شد
همسر جان هم اصولا چیزی به نام مریضی و استراحت مطلق برای خانم توی دیفالتشون تعریف نشده

فاطمه دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 13:57 http://Ttab.blogsky.com

خداروشکرکه بهترید.منم بابت ترورخیلی ناراحت شدم اصلاچراباید چنین ادم مهمی تیم اسکورت نداشته باشه
اصلاترور تواین دوره زمانه تمدن یعنی چی؟

ممنون
گویا تیم اسکورت داشتن
اما آخه ماین ضد گلوله نداشتن اون هم ایشون
وقتی که این بزرگان با دو دو تا چهارتای اونا جور در نمی آن ، اون ها هم بر می گردن به اون ذات کثیفشون

نمکی یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 22:43 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

متاسفانه تو مملکت ما قدر بدرد بخورهارو نمیدونن

چی بگم نمکی جون

آسمان پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 12:42 http://asemanebienteha6367.blogfa.com

سلام سمانه بانو
امیدوارم حال تون خوب شده باشه
استفاده از ماسک تو خونه و استفاده از سرویس بهداشتی جدا و ظروف جدا ، واقعا فکر خوبی هست و بقیه نمی گیرن
البته تهویه هوا یا یک پنجره باز هم موثر است
البته امیدوارم خفیف باشه کرونا تون
.
در مورد شهدا حق با شماست شاید واقعا حفاظت مناسبی نداشتن ، خدا رحمت شون کنه و راه شون پر ره رو
.
خوشحال شدم از حضورتون واقعا

سلام عزیزم
دیگه داره برام طاقت فرسا می شه استفاده از ماسک توی خونه
ظاهرا تا اینجا خفیف بوده
از اینجا به بعد راستشس نمب دونم چی می شه
ممنونم
من هم از حضورت خوشحال شدم

نرگس باران پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 01:39

سلام.
من بعد یک ماه تازه کمی بویاییم برگشته!
و چند روزی هم استخون درد داشتم.
عسل لیمو با پارچ درست کنین و صبح تا شب مصرف کنین. قرص جوشان. اب هویج و سیب. لیموشیرین. دمنوش (مخلوطی از اویشن، دارچین، زنجفیل، بابونه، برگ زیتون)
علایمش تا یک ماهی هست. من هنوزم دلپیچه دارم! مواظب خودتون باشین

سلام
من اصلا متوجه درد نشدم
یا جون سخت تر از این حرفام یا واقعا دردی نداشتم
ممنون از توصیه های خوبتون تقریبا همش توی این بازه استفاده کردم
علایمی که برای من مونده تک و توک سرفه است که امیدوارم اون هم به زودی تموم شه

حمیده چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 19:31 http://www.tast-good.blogfa.com

سلام.
امیدوارم که هرروز بهتر بشوید. ماسک که نفس گیر تر از کرونا شده است.
وقتی که داشتن روزهای عادی برایمان آرزو شده کاش کسانی که مثل همکارانتان بی احتیاطی می کنند یادشان نرود که روز قیامت باید جوابگوی کسانی که به خاطر مبتلا کردن کسی باعث مرگش شده اند، باشند.

سلام
عذابی شده این ماسک
همکار جان که خودشون هنوز می آن و می گن علایمی ندارن
حق الناس خیلی خطرناکه کاش هممون بهش پایبند باشیم

مامان دخترا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 17:16

احسنت

ممنون

شیرین چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 10:13 http://khateraha95.blogfa.com

خداروشکر حس بویاییت برگشته
من چرا هنوز حس بویایی ندارم

جدا
من بعد 3 یا 4 روز بوییاییم برگشت
البته حدود 60-70% از بین رفته بود
بر می گرده حتما

آبگینه سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 22:35 http://Abginehman.blogfa.com

بازم الهی شکر نوع خفیفش رو گرفتی و الان بهتری
تن و بدن آدم میلرزه اسم این مریضی میاد

الهی شکر
تا الانش که ترسناک نبود
دعا کن بعد اینش هم ترسناک نباشه

طیبه سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 09:38 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام دوره سختیه این بیماری که تو خونه باید ماسک بزنی ولی تموم میشه به سلامتی
خداروشکر بازم همسر و بچه هات همراهت هستند

خدا پشت و پناهتون عزیز

ماسک داشتن از همش سخت تر بود
ممنونم مهربون ترین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.