79

سلام دوستان 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

روز جمعه 13 دی ماه 98 بود و شوهرجان صبح باید می رفتن سرکار

تازه اذون گفته بودن ،بعد از اینکه ایشون راهی کردم رفتم سراغ اینستا

عکس ی دست و انگشتر و ی خبر مبهم ک دعا کنید راست نباشه

دلشوره عجیی بود ، یعنی چی شده، بعد از نماز صبح خبر تایید شد و اشکی بود ک از چشمام می اومد و فریادی که با بالشتی ک گذاشته بودم روی دهنم خفه اش کرده بودم و تلاش برای انکارش توی ذهنم

مگه سپهبد کی بودن؟از کی می شناختمشون؟مگه دیده بودمشون؟اصلا شاید تکذیب می شد؟شاید خواب بودم و کابوس می دیدم  ک کاش اینطوری بود!!!

چرا خانم شهید رضایی نژاد حس کردن پشت و پناهشون رفت و داغ شهید براشون تازه شد؟چرا داغ خانم شهید بلباسی تازه شده بود؟

چرا دختر شهید محرابی یاد خاطرات روز عرفه و درخواست سپهبد برای دعا برای شهادتشون رو یادآوری می کردن؟

اصلا چرا راجع ب شهید مغنیه و نوع ترورشون با دختر شهید صحبت کردن؟

چرا نحوه شهادتشون شبیه اون شهید بزرگوار بود؟

وای پیام حضرت آقا ،مهر تاییدی بود ک باید باور می کردم . 

و بعد از اون بهت بود و بهت بود و بهت...

حاج قاسم از کی می شناختم؟ درسته اسمشون توی خاطرات اکثریت فرماندهان جنگ خونده بودم ، از کتاب پیغام ماهی های شهید همدانی، تا کتاب در کمین گل سرخ سپهبد صیاد شیرازی، تا  کتاب خاطرات شهید طهرانی مقدم و ...، اما همیشه در نظرم فرمانده ی گردان از کرمان بودن که مثل بقیه رزمنده ها با توجه به موقعیت شون، خیلی خوب از پس مسئولیتشون بر اومدن و گردانشون اصولا توی عملیات ها موفق بوده، همین ، اما از کی خاص شدن و از کی شاخص شدن؟ از وقتی ک اسمشون اومد توی لیست تحریم های امریکا ، از اونجا برام سئوال بود همیشه که چرا ایشون ؟ مگه ی فرمانده زمان قدیم جنگ ک الان اسم و رسمی هم ازشون نیست چرا باید اسمشون بیاد جز تحریمی ها و البته بعد جریان داعش و جنایاتشون درسوریه و عراق و این همه درایت و مدیریت حاج قاسم توی این بحران، دلیلش بهم فهموند، و البته مطمئنم که کم از این بزرگوارن در ایران عزیز نداریم.

خدایا یک نفر چقدر می تونه بزرگوار باشه که همه خانواده های شهدا حس کنن دوباره داغ دیدن؟ چرا منی که فقط ی اسم ازشون شنیده بودم و گاهی هم از بزرگواریهاشون، حس کردم یتیم شدم و در فراقشون ضجه زدم، چرا موقع تشیعشون همه و همه اومده بودن، چرا موقع نمازشون و خوندن "انا لا نعلم منه الا خیرا" هممون پشت سر رهبرمون ضجه زدیم؟ چرا هنوز این داغ سرد نمی شه؟چرا این ی سال اندازه ی قرن گذشت؟این همه بلا توی ی سال؟

به نظرم بعضی وقت ها خدا می خواد ی سری چیزها رو بچینه کنار هم تا  ما با توجه به اونها ی سری کدها رو بگیریم

وقتی که توی دهه فاطمیه شهید شده باشی، اونم با دستی که  شبیه علمدار کربلا جدا شده و بدنی که تکه تکه شده، چهلمت باشه روز 22 بهمن و بعد از شهید شدنت دنیا روز خوش نبینه!! 

چرا درست قبل از پروازتون دعا کرده بودین عاشق دیدار حضرت حقین و خواسته بودین شبیه حضرت موسی باشه دیدارتون؟ و هزاران هزار چرای دیگه؟؟؟

کی بودین شما سردار دل ها؟؟؟؟

می شه برای ما دعا کنید، می شه برای دل رهبرمون که پارسال مالکش از دست داد و در آستانه سالگرد شهادت شما عمارش دعا کنید،

می دونین بعد از رفتن شما دلخوشی ما شده خوندن چند باره وصیت نامه اتون و هر دفعه یک نکته جدید از توش در آوردن و اشک به خاطر داغی که هر سری با خوندن وصیت نامه اتون تازه تر می شه و غبطه به خاطر این همه بصیرتی که داشتین  و سعی کردن در عمل به اون چراغ راهنما، سردار برای ما دعا کنین که بتونیم به توصیه شما و علامه مصباح عمل کنیم پشت ولی فقیه امون باشیم.

پ ن: هر زمان یاد شهادت سپهبد می آد، داغ اون بی تدبیری در مراسم تدفین و عزیزانی که اونجا جونشون از دست دادن و همینطور حادثه سقوط هواپیما هم تازه می شه و همون اندازه دلم آتیش می گیره، خدایا این امتحان ها و فتنه های آخر زمان داره سخت و سخت تر می شه، حواست بهمون باشه، ما خیلی تنهاییم.

خدایا ممنونم برای همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی و همه چیزهایی که به دلیل حکمتت بهمون ندادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم

نظرات 11 + ارسال نظر
الی شنبه 20 دی 1399 ساعت 23:39

کجای مطلب من خوندی که ارزوی داغدیدنتو کرده باشم من گفتم که قانون دنیا اینه که به اونچه در حق دیگران انجام دادی مبتلا بشی ولابد میدونی که هر جور همراهی ظالم شریک شدن در گناهش هست
اتفاقا کسانی که به انسانیت معتقدند بیشتر از شما درک میکنند که بچه ها ی شما در گناه شما سهمی ندارند
ولی جواب سوالت شما وقتی هواپیما رو زدید یا وقتی مردم رو در اعتراضات کشتید یا وقتی که بیگناه دستور اعدام دادید فرزندان وپدر ومادرهایشان رو دور میکردید؟
کی گفته که شما مسئول خاور میانه هستید ؟اونهم مسئولینی که توانایی اداره کشور خودشونم ندارند وسال به سال از همه نظر رو به قهقرا میرن
جالبه سلیمانی با دعوت سران سوریه وبرای قتل عام مردم سوریه به این کشور رفته؟
اگه دفاع از سلیمانی سیاست نیست پس چیه یک جنگجو در کشور همسایه؟
یعنی شما اعتراضات مردمی ومخالفتشون به حضور نیروهای نظامی ایران در عراق رو هم تا بحال ندیدید؟
سرنوشت محتوم شما ارزوی من نیست بلکه نتیجه طبیعی رفتار خود شماست

برداشت من از کامنتتون این بود
من هم با قانون دنیا موافقم
موافقم ک همراهی با ظالم شریک شدن در گناهش هست
گاهی بلاهایی که سرمون می آد نتیجه انتخاب غلط خودمونه
من هم به وضع موجود اعتراض دارم خیلی زیاد، چون نمی تونم توی یک ماه برای سه تا بچه ام کفش بخرم!!
برای اینکه دو ساله می خوام ی لباس گرم برای همسرم بگیرم ، هر دفعه می بینم حداکثر مبلغی که می خوام بزارم کمتر از نصف اونچیزیه که باید هزینه کنم.
چون اگر یک ماه به فرض مجبور بشم برم دکتر یا ماشینم هزینه داشته باشه،باید از هزینه کردن توی ی بخش دیگه بزنم
چون برای کلاس آنلاین بچه ها مجبورم گوشی بذارم خونه و تبلت بچه ها خراب شده و نمی تونم براشون ی تب لت دیگه بگیرم، و اگر پیش بیاد کلاسشون تداخل داشته باشه ، مجبورن یکیشون از گوشی استفاده کنن
تا پس فردا می تونم برات مثال بزنم که هیچ چی از این حکومت گیر من نمی آد تازه مردک عوضی می آد می گه ی جوری بعضی اقلام گرون کردیم که هیچ کس متوجه نشد!!!یا اون معاون پست تر از خودش می گه مردم باید از ما متشکر باشن که حقوقشون به موقع می دیم
می دونی من و شوهرم روز 8 ساعت داریم جون می کنیم ، حقوق دو تامون می شه زیر خط فقر و بعد مثلا شوهر خاله خودم هزینه ماهانه ای که برای خونش می ذاره بیشتر از 3 برابر کل درآمد من و همسرم هست، تازه ایشون فقط ی پزشک عمومی ان و این اختلاف تا بی نهایت ادامه داره و تمام این موارد ی گوشه ای از بی عدالتی هست که وجود داره
اما روش اعتراض من با اونی که می ره بانک آتیش می زنه و اسلحه می کشه روی مردم یا ... فرق می کنه، من هم اعتراض دارم خیلی زیاد که چرا بستر لازم برای پیشرفت پسر من که همسن پسر عموشه وجود نداره و اون توی ی کشور دیگه خیلی راحت از الان هدفش مشخصه و در مسیر اون هدف داره تلاش می کنه
هر کجای دنیا اعتراض داشته باشی و طبق قانون اون کشور اعتراضت اعلام کنی باهت برخورد نمی کنن، قبول دارم قانون اساسی امون ایراد داره ، اما این ایراد به خاطر انتخاب اشتباه من و شماست، که فقط نگاه کردیم ببینیم کدوم لیست تَکرار می شه ، دنبال این نبودیم که ببینیم که بهتره،
خانواده درجه 1 من جز خانواده شهدا نبودن یعنی پدر، برادر، دایی ، عمویی ک شهید شده باشن ندارم، خانواده من کسایی بودن که اول انقلاب به بنی صدر رای دادن، به خاتمی رای دادیم ، اما کم کم یاد گرفتیم که پای انتخابمون بایستیم و طبق لیستی که صرفا بر اساس رشوه و ... بوده انتخاب نکنیم و این هنوز قدمه اوله
اگر ادعای دموکراسی داریم باید به انتخاب اکثریت احترام بزاریم و یاد بگیریم اعتراضمون رو در مسیر قانون اعلام کنیم ، به قانون اعتراض داریم اون هم از راه درستش با انتخاب درست می تونیم این رو هم در بلند مدت اصلاح کنیم
به نظرم اگر وضعیت کشورمون اینه تک تک ما مقصریم، چپ و راست، همه و همه، چشم دوختیم ببینیم کی چی می گه ما هم اون انجام بدیم
جریان هواپیما رو هیچ جور نمی شه توجیه کرد ، اما این ک عمدی توش بوده به نظرم بی انصافیه، اونی هم ک بی گناه توی اعتراضات نبود به نظرم و اغتشاشات بود ( کسی ک اعتراض داره با اسلحه و نارنجک نمی ره) به نظرم کمتر از شهید نیست و اونی هم که با اسلحه و شلیک روی مردم کشته شده باید بدترین عذاب ها رو بکشه،
کی می گه ما مسئول خاور میانه ایم؟ما باید با کشورهایی که اجبارا توی ی محدوده جغرافیایی هستیم تعامل داشته باشیم و سعی می کنیم داشته باشیم،البته فکر می کنم ما نرفتیم به عراق، سوریه یا افغانستان حمله کنیم ، توقع داری یک نفر بیاد همسایه ما رو به خاک بشونه و همسایه امون از ما بخواد کمکشون کننیم بگیم نه مشکل خودته ، اگر دیوار خونه همسایه ریخت ، دیوار خونه من هم می ریزه
کی می گه سردار برای قتل عام مردم سوریه رفتن،؟ کجای دنیا اعترضات مردمی با توپ و تفنگه؟ اگر برای قتل عام مردم عادی می رفتن چه ایشون ، چه سردار همدانی و امثال هم خانواده درجه 1 خودشون رو نمی بردن.
من معتقدم که همه جای دنیا باید دموکراسی باشه، همه جا ممکنه موافق یا مخالف داشته باشن ، باید ببینیم رای اکثریت که نمود اون توی جاهای مختلف هست چی هست
من هم امیدوارم سرنوشت همه امون ختم به خیر شه و باز آرزو می کنم هیچ کس از مسیر انصاف خارج نشه

الی شنبه 20 دی 1399 ساعت 18:36

متاسفم فکر میکردم بی اطلاعی ولی اینطور نیست کاش ما به گناه شما نمیسوختیم
یک روز تاوان زبان ظالم بودن وخونهای به ناحق ریخته شده رو خواهی داد اون روز از خدا نپرس چرا جوابشو خودت میدونی شاید با تمام وجودت داغ عزیز رو حس کردی داغی که به دل تمام کشته های دیکتاتوری اسلامی هست وهرگز سرد نخواهد شد کشته هایی که شماها چشمی برای دیدنش ندارید شک نکن که روزی دیگرانی خواهند امد که داغهای تو را با بی اعتناعی نگاه کنند و اون روز دور نیست دیگرانی که مثل امروز تو منافعشون از جون تو ونزدیکانت براشون مهمتره عین خودت دنیا شدیدا گرده

عزیز دل من
من کلا از سیاست متنفرم
و اینکه بخوایم از احساسمون برای سیاست خرج کنیم هم متفرم
من ی سئوال ازتون کردم و جواب خواستم
چرا شهید رضایی نژاد جلوی دختر 3-4 ساله اشون باید اونجوری پر پر کنن؟ دختر ایشون احتمالا احساس ندارن؟از نظر شما آرمیتای 3-4 ساله جواب دیکتاتوری جمهوری اسلامیه؟ اسم این عدالته؟
چرا شهید احمدی روشن ترور شدن؟
اینا ربط داره به اینکه من داغ عزیز ببینم
همیشه و در همه حال از خدا خواستم راه راست بهمون نشون بده
توی تمام دعاهام از حضرت مهدی خواستم که من و خانواده ام پیروی واقعی خودشون باشیم
نمی دونم منظوت از داغ منظورت داغ شهدای هواپیماست که عزیزم من از روزی که هواپیما سقوط کرد فارغ از هر چیزی دلم سوخت و آتیش گرفت اینجا هم آوردم،چون برادر همسرم هر سال همون حدود می اومدن و خانواده هاشون درک میکنم
و وای از وقتی که فهمیدیم ک اون فاجعه اتفاق افتاده ، داغ تازه تر وسنگین تر شد
من صفحه هاتشون توی اینستا دنبال می کنم
دلم آتیش می گیره وقتی ریرا و .. می بینم
هی بچه های خودم جای اونا می ذارم ، یا فکر می کنم اگر صالح توی اون پرواز بود یا ...
بارها گفتم کاش اون اتفاق نمی افتاد
خدا لعنت کنه کسی باعث شد این اتفاق بیفته
اما اینا دلیل نمی شه که کشورم دوست نداشته باشم
می دونم اینجا اوضاع از لحاظ فشار طبقاتی خیلی خرابه ، می بینم مردم هر روز دارن له و له تر می شن، می بینم که هر روز و هر روز سفره مردم که خودمم جزء اشونم داره کوچیک و کوچیک تر می شه
اما اینا دلیل نمی شه که کشورم و خاکم و شهدامون و دوست نداشته باشم
دلیل نمی شه زحمت های امثال سردار سلیمانی و شهید فخری زاده، هدفشون و راه اشون نبینم، نبینم تفاوت نگاهشون به کشورم با بقیه کجا بوده که باید حذف می شدن
هیچ وقت برای شما و همفکراتون دعا نمی کنم داغ عزیز ببینین، برای خودم و برای شما دعا می کنم که هیچ وقت از مسیر انصاف خارج نشیم
امیدوارم اون روز نیاد اگر با فریاد رهبر بیدار نشدیم با لگد دشمن بیدار شیم
امیدوارم روزی بیاد همه امون هدفمون فقط کشورمون باشه ، جدای از همه کاستی هایی که همه امون می بینیم

الیمنظورم شنبه 20 دی 1399 ساعت 14:50

منظورم مبارزه با داعش ونابودیش بود
حتما میدونید که حمله داعش به مجلس بعد از ادعای نابودی اون به دست سلیمانی بود وبعد از مرگش دیگر اسمی از داعش شنیده نشده مخصوصا در عراق
سرچ داخلی که با توجه به دروغهای غیر قابل انکار جمهوری اسلامی کاری بیهوده است در سرچ جهانی متاسفانه مرگ ۲۲هزار از ۲۸هزار کودک سوری رو منتسب به این فرد میدونند و دخالتش در امور داخلی کشورها و دامن زدن به جنگ داخلی به نفع سپاه وضرر مردم اون کشور رو از دلایل مهم تروریست بودنش میدونند در تبحر جنگی اش شکی نیست ولی در تاریخ سردارهای جنگی قابل وجنایتکار زیاد داریم
امیدوارم با طرفداری بدون اطمینان شریک در خون هزاران بیگناه نشید

خوب اتفاقا جالب شد!!!
اون که حمله نبود عزیزم ترقه بازی بود و امیدوارم که از این ترقه بازی ها دیگه پیش نیاد و البته ک اگر به فرض می خواستن انتقام بگیرین در فرض نابودی داعش انتقام خیلی کوچیکی بود
فکر می کنی چرا سردار سلیمانی تحریم شدن؟
یا چرا ترور شدن؟
اصلا قبل اینا سپهبد صیاد شیرازی چرا ترور شدن؟
نکنه ایشون هم در جریان سوریه بودن؟ نه؟ شهید شهریاری یا علیمحدی باعث مرگ چند تا کودک سوری یا یمنی بودن؟احمدی روشن چطور؟ رضایی نژاد چند تا کودک کشته؟ شهید فخری زاده چی؟چندتا اسم ببرم که ربطی به اینا نداشتن اما ترور شدن؟ و به دور از هر تعصبی فکر کنیم چرا اینا ترور شدن؟ چرا من ترور نمی شم؟
اینا هم دروغ های جمهوری اسلامیه؟
فکر می کنی برای اینکه جلوگیری شه از مرگ مظلومانه 22 هزار کودک سوری دیگه تک تکشون توی این-40 30 سال شهیدشدن؟کی باعث و بانی این وضعیت خاور میانه است؟
می دونی تنها کشوری که با دعوت رسمی سران سوریه رفته بودن برای کمک ایران بود ؟؟
بعد پایگاه های اسرائیل و آمریکا توی اون منطقه با دعوت رسمی اومده بودن؟؟
اصلا تامین مالی داعش چ طور انجام می شد ک اونهمه سلاح و مهمات داشتن؟
نکنه مردم عادی سوریه بودن؟
کی می گه اسم داعش توی عراق و سوریه نیست، همین الان در حال گرفتن نیرو هستن احتمالا اما نه با قدرت قبل
و امیدوارم که ماها جای شهید و جلاد عوض نکنیم.
هیچ کس و هیچ کس حاضر نیست که کوچکترین خاری توی پای ی بچه یا نه ی انسان بره به شرط این که احترام به حقوق بقیه رو بلد بشن و بهش عمل کنن
اگر ما می رفتیم خلیج مکزیک و اونجا باعث جنگ بودیم قطعا باعث اون بحران ماها بودیم اما الان خون تک تک کشته های خاور میانه از سال ها قبل گردن ما نیست گردن اونیه که دوست داره دنیا رو ب سبک خودش بگردونه

عاقل شنبه 20 دی 1399 ساعت 09:58

خداروشکر...کاش زودتر می‌رفت... کاش حضرتتتتت آقاتون هم زودتر گورشو گم کنه و همتون با هم.... مملکت مارو به گند کشیدین. بدبختمون کردین. نمیشه تو خیابون اعتراض کرد، نمیشه واکسن زد... ماها که مخالفیم باید بمیریم. این مملکت مونده واسه شما. من که نه عاقای چسکی و نه سردار تروریستتون رو حلال نمیکنم به خاطر جوونی و عمر خودمو کشته شده ها. اخ خدا خودت حق ما رو از حلقوم این حرومی ها بگیر

الی جمعه 19 دی 1399 ساعت 00:05

میتونی تاریخ وکلیات یک نبرد سلیمانی رو بگی؟

اول که ممنون از این سوالت
من برداشت کردم که تو ک ادعای ارادت داری چقدر از نبردهاشون خبر داری که تلنگر خیلی به جایی بود.
سردار فرمانده گردان ثارالله کرمان بودن، خوب این گردان از ابتدای جنگ و حتی قبل اون در نا آرومی های کردستان بودن و بعد اون هم نصر ۴، کربلای ۱، کربلای ۴، کربلای ۵، بدر، خیبر، والفجر ۱، والفجر ۳ و والفجر ۴، عملیات رمضان، بیت‌المقدس و بیت‌المقدس ۷، فتح‌المبین و طریق‌القدس بودن
توی سوریه هم نیاز ب گفتن نیست ی سرچ ساده نشون می ده

M پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 18:53

البته سردار فاطمیه شهید نشدن قبل از فاطمیه بود.

سردار توی دهه اول فاطمیه شهید شدن
از 4 جمادی الاول ک شب ولادت حضرت زینب هست دهه اول شروع می شه تا 13 جمادی الول که شهادت حضرت زهرا به روایت 75 روز هست
که تاریخ پارسالشون می شه از 11 دی تا 19 ام

فاطمه پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 14:49 http://Ttab.blogsky.com

خدارحمتشون کنه.ترورهمیشه بده ولی شخصیتی دراین حدکه قدرتی برای کشورمامحسوب میشد نبایدترورمیشد.

همین طوره ک می گین

حمیده سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 17:32 http://www.tast-good.blogfa.com

روزهایی که همه باور کردند که "تو" اگر باشی، امنیت هم هست.
روزهایی که همه خیالشان راحت بود.گویی وقتی رفتی همه از خواب بیدار شدند و دلشان لرزید!
تو کجا رفتی که دل همه مردم ایران و جهان یک صدا بهانه نبودنت را گرفت؟

shaqaieq دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 21:12 http://hayta.blogfa.com

روحشون شاد
دردناک بود واقعا

همینطوره

نرگس خاتون از مشهد 54 ساله یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 00:16

بله بعد از شهادت سردار دنیا رنگ دیگری گرفت
در وبلاگ دوستمون حمیده جان گفته بودی ایام عظم البلاست. ..
الحمدالله علی کل حال

خیلی خوشحالم از حضورتون
معتقدم که این روزهای عظم البلاست و انشالله چیزی نمونده به ظهور منجی کل دنیا
الحمدالله علی کل حال

ترنج شنبه 13 دی 1399 ساعت 11:46

بعد شهادت سردار، دنیا رنگ آرامش رو ندید و این یک واقعیت انکار ناپذیره.

موافقم
ی وزنه سنگین بودن توی دنیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.