121

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

اول با تاخیر سال جدید مبارک 

امیدوارم امسال سال خوبی رو داشته باشیم  

و دوم هم ماه رمضان مبارک،  از الان یکم دغدغه دارم سال دیگه به زهرا روزه واجب می شه اما چون می تونه روزه کله گنجشکی رو بگیره ی ذره دلم آرومه.

علت کم بودنم ، شلوغ بودن بیش از حد ام در آخر سال قبل و ابتدای سال جدید هست ، طوری که تا 14 ام سه تا برآورد قیمت داشتیم

همین الان دو سه تا کار مهم باید انجام بدم که شرکت نتونستم  انجام بدم و مجبور شدم  بیارم خونه 

و خونه هم دلم بیشتر برای بچه ها می سوزه اینه که مجبورم این وقت صبح تایم بزارم و البته اینکه شوهر هم خونه نیست بی تاثیر نیست .

پریروز حس می کردم خیلی خسته ام از شرکت که اومدم حدود ساعت 3 بود فقط هویج و پیاز درسته و ی تکه مرغ با جو شستم و گذاشتم روی گاز و با اجازه اتون خوابیدم تا 5.5، بلند شدم یکم مقدمات سحر روز بعد گذاشتم و بقیه کارهای افطار کردم و... بعد افطار حدود 8.5 خوابیدم و باز به زورساعت 4.5 در حالی که ده دقیقه به اذان صبح بود بلند شدم ، اما به نظرم خودش ی ریکاوری عالی بود برام.

مدارس هم باز شدن و من شدیدا در گیر بردن و آوردن زهرا شدم ، البته که خیلی بهتر از در گیر شدن سر نوشتن تکالیف هست .

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.


نظرات 5 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 20:00 http://Fear-hope.blogsky.com

خدا قوت سمانه جان
درک میکنم خستگی‌هاتو اما بازم خدا رو شکر
نماز و روزه هات قبول. التماس دعا

ممنونم مرضیه جانم

سحر شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 08:32 http://www.eshghooneh.blogfa.com

امیدوارم همه کارهات روی روال و به بهترین شکل ممکن انجام بشه
من هم با اینکه بردن و آوردن سبحان سختمه ولی حس میکنم کارم کمتر از زمانی هست که به صورت مجازی درس میخوندن.

ممنون
برام دعا کن سحر باز ی گره افتاد توی پرونده امون
قطعا هم سبک آموزششون بهتره که کامل رصد می شن و هم ی بار از دوشمون برداشته می شه

فاطمه شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 07:44 http://Ttab.blogsky.com

خدابهت قوت بده عزیزم.

ممنون بانو

لیلی جمعه 19 فروردین 1401 ساعت 23:26 http://Leiligermany.blogsky.com

مجازی و حضوری هر دو تا خسته کننده برای والدین هست
خدا قوت که هم سر کار می رید و هم کار خونه و هم روزه داری.خدا کمک تون کنه ان شاءالله

مجازی سخته خیلی
حضوری اما خاطرت جمعه که معلمشون در جریان دقیق آموزش بچه ها هست

Reyhane R پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 15:53 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام سمانه جان.خوشحالم پست جدید گذاشتی.
خیلی وقت بود ازت بی خبر بودیم.
خداقوت بده و قبول باشه طاعاتتون انشاءالله (:

سلام عزیزم
ممنون بانو
آره شلوغ بودم به شدت و الان هم دارم پشت گوش می ندازم کارهام
چون می خوام استراحت کنم یکی دو روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد