124

سلام 

خوبید

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم

دوست داشتم پست الانم خیلی با انرژی باشه که فکر کنم نیست

اگر مشکلی پیش نیاد و خدا بخواد فردا این موقع ها حرم امام حسینم و نایب الزیاره همه دوستان و  خوانندگان اینجا

اما توی دلم خیلی زیاد غم دارم 

از غر زدن متنفرم، اما گاهی دلت با گله کردن آروم می شه

کاش یکی بود می رفتم توی بغلش های های گریه می کردم و اروم می شدم

سعی می کنم روحیه ام حفظ کنم و به روی خودم نیارم اما  تا حد مرگ از دست شوهر عصبانی ام

کاش مردها وقتی نیازهای ی خانم فهمیدن از اون به عنوان اهرم برای فشار آوردن ب خانم استقاده نکنن، امیدوارم خود خدا بهشون نشون بده و توی شرایط مشابه گیر کنن و بفهمن از کجا خوردن

امیدوارم خیلی زود بتونم خودم جمع و جور کنم و سفرم هم سفر خوبی باشه، امیدوارم خدا خودش کمک ام کنه

شاید شاید یکی دیگه از دلایل روحیه خرابم شرایط بابام باشه

بابا از بعد ازماه رمضون خیلی تحلیل رفتن ، روزه های ماه رمضان گرفتن و شاید فقط 4-5 روز نگرفتن

شرایطشون طوری که خواهر کوچیکه ی  دفعه ک رفت دیدنشون اشکش در اومد ، وقتی ک بابا رو‌حموم می کرد گریه می کرد،

خیلی زیاد لاغر  شدن و بی انرژی همش دوست دارن بخوابن، وقتی می ریم خونه اشون باید به زور ببریمشون توی حیاط یا توی سالن در حد یک ربع و نیم ساعت به زور و منی که دلم پر می کشه برم پیش بابا اما نمی شه و این شده یکی از حسرتام، شاید بهانه است، شاید فرار از واقعیت، شاید ی فشار و شاید بی رحمی 

برام خیلی دعا کنید ک محتاج دعای خیر دوستان هستم

منم اگر رفتم برشرط حیات و لیاقت دعاگوی دوستان هستم

خدایا ممنونم ب خاطر همه چیزهایی ک ب دلیل رحمتت بهمون دادی ، ممنونم، ممنونم ، ممنونم


نظرات 12 + ارسال نظر
صفا جمعه 3 تیر 1401 ساعت 14:02 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

خوشحالم از آشناییت. ممنون از حضورت در وبلاگم.
در مورد دلخوری از همسرتون پیشنهاد میکنم این دلخوری رو در یک شرایط آرام و به صورت دوستانه مطرح کنید و یا اینکه ببخشید و کلا فراموشش کنید نگذارید به صورت حل نشده تو دهنتون بمونه .
برای پدرتون سلامتی و طول عمر با عزت آرزو میکنم.

من هم خوشحالم از اینکه اومیدن اینجا بانو
در مورد همسر خیلی سعی می کردم که ببخشم که ظاهرا موفق نبودم
صحبت کردن در موردش هم اوصلا موفق نبوده تا الان
اما امیدوارم بعد این بتونم
در مورد بابا هم ممنون
با دعای شما

Reyhane R پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 ساعت 00:15 http://injabedoneman.blog.ir/

ای جانم.دلم روشن شد یه لحظه با خوندن جوابی که به کامنتم دادی ...
ممنونم ازت و قبول باشه زیارتتون ان شاءالله (:

قربونت بانو
منم از شما التماس دعا دارم خانم

زینب چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 20:02

زیارت پیشاپیش قبول حتما خود امام حسین دلت رو آروم میکنه.تو دعاهام به یادت خواهم بود و التماس دعا سمانه جان (خوشحالم دیگه رمزی نمینویسی دلم برای کامنت گذاشتن تنگ شده بود)

ممنون عزیز دل
قربونت
من خودم هم رمزی نوشتن دوست نداشتم
ب خاطر یکی از همکاران رمزی کردم
امیدوارم خودش بفهمه و دیگه اینجا نیاد

سحر دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 10:48 http://www.eshghooneh.blogfa.com

به به خوش به سعادتت
امیدوارم اونجا یاد من هم بیوفتی
سفر خیلی خوش بگذره
امیدوارم حال پدرتون خیلی بهتر بشه و خیالت راحت تر

قربونت عزیزم
عالی بود
ممنونم

لیلی یکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت 17:49 http://Leiligermany.blogsky.com

خدا یک دل بزرگ بهت بده که بتونی سختی ها رو تاب بیاری ان شالله.
ان شالله سفر بی خطر و دست پر

ممنون عزیزم

Reyhane R پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 23:06 http://injabedoneman.blog.ir/

عزیزم...
سفرتون بی خطر و التماس دعا....
به یاد منم باش اگه یادت موند...

ممنون ریحانه جان
حرم امیرالمونین پهلوی ی خانم شیرین همشهری اتون نشستم و با هم یکم زیارت خوندیم
اونجا کلی یادت کردم

فاطمه پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 06:11 http://Ttab.blogsky.com

قبول باشه زیارتت عزیزم.سلام ماروهم برسون

ممنون عزیزم
اگر قابل باشم نایب الزیاره بودم فاطمه جان

یک بنده ی خدا(خواننده ی خاموش،مریم) سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 20:23

التماسسسسسسسسسسسسس دعا

حاجتت روا بانو

شهناز 2 سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 10:04

سلام علیکم .خدا رو شکر میکنم برای رزق زیارتی که نصیب تون شده ان شا الله زیارت تون بهترین و عالی ترین درجه زیارت ها باشه و ما ملتمس دعا و ارزومند زیارت از نزدیک هم فراموش نشه .
از بابت پدرتون هم ان شا الله هر چه زودتر حالشون رو به بهبود بره شاید ضعف روزه داری باشه و اونم ان شا الله رفع بشه و دل شما و خانواده شاد بشه به حق صلوات بر محمد و ال محمد، اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل فرجهم

علیکم السلام
ممنونم عزیزم
لطف کردین
انشالله به حق صلوات بر محمد و ال محمد، اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل فرجهم

خواننده جدیدت یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 17:15

سلام
برایت عاقبت بخیری می خواهم، بابت نگرانی برای پدر، خداوند به ایشان سلامتی بدهد، شما را درک میکنم،چون این دوران ضعف و ناتوانی برای پدر و مادرم را درک کردم،هر دو با فاصله کمی به رحمت خدا پیوستند!
بابات اگر روزه براش مضر است، نباید روزه میگرفت چون روزه بر بیمار واجب نیست!
از اینکه امام حسین.ع. ترا طلبیده و عازم کربلا هستید، خوشا به سعادتت،پیشاپیش زیارت قبول
ما را هم دعا کن،سفر خوش و بسلامت

سلام
خیلی خوش اومدی
روح پدر و مادر بزرگوارتون هم شاد
اگر مثلا برای سحر بیدار نمی کردیم بابا رو بدون سحری روزه می گرفتن و به هر حال قبول نمی کردن
ممنون عزیز دل

حمیده یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 11:39 http://Www.tast-good.blogfa.com

سلام سمانه
خوش به سعادتت.
انشالله رفتی سلام ما را هم به امام حسین ع و حضرت عباس ع برسان

انشالله خدا بابا بهتر بشن

سلام بر حمیده جان عزیزم
خیلی جات خالی بود
ممنون

خانمـــی یکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت 09:05 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

سمانه عزیزم خیلی خوشحالم که قسمتت شده بری حرم امام حسین ... امیدوارم توی نجف و کربلا من و کنجدم بیایم توی ذهنت
انشاالله بابای عزیزت هر چه زودتر بهتر بشن حتما به خاطر شرایط روزه گرفتن بوده این حالشون

سلام خانمی عزیز دلم
دعاگوتون بودم ب شرط لیاقت
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد