131

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

خوشحالم خیلی زیاد 

من اگر می دونستم اینجا رژیم درمانگر داریم زودتر می گفتم 

لیلی جونم دست گلت درد نکنه خانم 

ممنون از وقتی که می ذاری و محبتی که داری خانم 

امیدوارم بهترینها سهمت باشه از زندگی

می دونم خیلی زود می آم اینجا و می گم ب وزن و اندام ایده آلم رسیدم و این دغدغه ام هم خیلی زود تموم می شه

ی چالش بزرگی که چند وقته باهش درگیرم اینه ک محسن متولد مهر 95 هست  و امسال اولین سالی هست که متولدین مهر هم می تونن کلاس اول ثبت نام کنن

خیلی ذهنم درگیر این موضوع بود 

همون اوایل که بخشنامه اومد ی مدرسه غیر انتفاعی نسبتا خوب رفتم و مشورت کردم که گفتن ما ثبت نام نمی کنیم ، مدرسه دولتی جای خونمون هم قبول نکرد، از طرفی هنوز مدرسه زهرا رو تعیین تکلیف نکرده بودیم ، یکی از چالش هایی که با همسر داریم سر مدرسه رفتن بچه هاست، 

اولویت من  برای ثبت نام بچه ها شیفت ثابت و به خصوص صبح بودنش هست، اما مدارس دولتی نزدیک خونمون همه اشون چرخشی ان و موضوع مهم بعدی همه اشون معلم ها از این طرح حمایتی هان که خوب با احترامی که برای این گروه از معلم ها قائلم، تجربه و آموزش آکادمیک ندارن متاسفانه و موضوع بعدی همه کلاس ها 40 نفر دانش آموزن که با معلمی با اون شرایط باید سر و کله بزنن.

 مامان من معلم پایه ابتدایی ان که امسال بازنشست شدن با 30 سال سابقه کار، جاری و خواهر شوهرم هم همینطور و لایه های بعدی خاله و دایی ها و خانم دایی هام هم همینطور حالا ، یا مقطع ابتدایی یا سایر مقاطع یا معلم ، یا معاون و یا مدیرن ، واضحه برام که معلم های طرح های حمایتی نمی تونن 40 تا دانش آموز مدیریت کنن تنهایی ، مضاف بر شیفت چرخشی اشون برام راحت نبود بچه ها رو مدرسه دولتی بزارم.

امروز بعد از چالش های زیاد با همسر، محسن و زهرا رو مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام کردم، اول محسن بردم ی مدرسه غیر انتفاعی دیگه و گفتن بعد از مصاحبه با بچه نظرشون می گن که ثبت نام می کنن یا نه که نظرشون مثبت بود و زهرا هم چون تا الان تعیین تکلیف نشده بود مدرسه قبلی گفت ظرفیتشون تکمیل هست و مجبور شدم مدرسه اش عوض کنم ،و همین امروز حدود 22 میلیون هزینه تا آخر سال دارم که باید پرداخت کنم 

من به همسرم حق می دم ،هزینه زیادی هست ،اما واقعا چاره دیگه ای نبود. لازم به توضیح هست که همسر فقط موافقت کردن با ثبت نام بچه ها اما راجع به هزینه گفتن که توقعی ازشون نداشته باشم، قرار شد هزینه ای اندازه مدرسه دولتی بدن بقیه اش باید ببینم چکار می تونم بکنم و تمام امیدم به بزرگی خداست.

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.

نظرات 9 + ارسال نظر
shaqaieq دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 21:48 http://hayta.blogfa.com/

سلامـ سمانه جانمـ
خونده بودمتون فقط کامنت نذاشته بودمـ
از ته دل بهتون افتخار میکنمـ که این همه به فکر درس و یادگیری بچه ها هستید
امیدوارمـ بچه ها موفق و باعث افتخارتون شن ، این روزا جبران شن

سلام عزیز دلم
چقدر خوبه ک هستی شقایق جانم
چقدر خوبه که دارمت
ممنون عزیزم

رز یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 13:00

سلام سمانه جان
من معلم خرید خدمات یک مدرسه غیر انتفاعیم
در دوسال کرونا جونم درومد از تولید محتوا و ال و بل
با احترام نظرتونو اصلا قبول ندارم چون میدیدم معلمای رسمی چطور کلاسا رو میپیچوندن و فقط با ویس درس میدادن و حتی بلد نبودن با شاد کار کنن
و ما چند تا نرم افزار یاد گرفتیم و کار زیاد
اونام بخور و بخواب و خاطر آسوده

سلام عزیزم
علت اینکه من هم بچه ام مدرسه غیر انتفاعی گذاشتم همینه
مدارس دولتی معلم های خرید خدمات باید با بیشتر از 40 تا دانش آموز سر و کله بزنن بدون هیچ تجربه ای اما در مدارس غیر انتفاعی حداکثر 20 تان
اما خدایی انتقال مطالب توسط معلم های با تجربه خیلی بهتر صورت می گرفت
مامان خود من واقعا بلد نبودن اوایل و پدرشون در اومد اما بالاخره لم دستشون اومد و تونستن خیلی خوب مدیریت کنن

لیلی چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 17:25 http://Leiligermany.blogsky.com

منم پسرها رو فرستادم دولتی خوب ولی شلوغه و از همه جای شهر هستن.معلم کلاس اول خیلی خوب بود و با توجه به کرونا و غیرحضوری عالی عمل کرد.کلاس دوم معلم حوصله ی حضوری نداشت و بازدهی پایین.الان که میره سوم خدا رحم کنه بهمون. هنوز به عیرانتفاعی فکر نکردم

مدرسه دولتی خوب با معلم کاربلد از همه گزینه ها بهتره
متاسفانه من در محدوده خودمون این گزینه رو نداشتم
امسال از مدرسه محسن خیلی راضی نیستم اما تقریبا تنها گزینه ام هست
مهم معلم کلاس اول بچه هاست
دوم خیلی نگرانی نداره
و البته سوم هم مهمه به خاطر جدول ضرب

نرگس باران چهارشنبه 16 شهریور 1401 ساعت 16:09

این طرح های حمایتی چه جوریاست؟ درسته استخدام شدم، ولی بدم نمیاد برم شهر خودمون و معلمی کنم!

راجع به طرح های حمایتی مشهد که اینطوریه
مدراس می دن ب بخش خصوصی و طرف برمی داره آشناهاش می آره با حقوق پایین
فکر کن حالت پیمانکاری واگذار می کنن
دوست خودم که تعداد روزهای بیمه اشون تعداد حضور توی مدرسه رد می شد و بقیه اش خودش می داد و چیزی حدود 1 تومن دستش می گرفت البته ک الان استخدام شدن
اما خداییش هیچ تجربه ای نداشتن و سر کلاس و بابچه های ما تجربه کسب کردن و این وسط تعداد زیادی از بچه ها قربونی شدن
با مدیر یکی از مدارس صحبت می کردم که هنوز کل مدرسه حمایتی نشدن
می گفتن هنوز روزهای خوبمونه وای به روزی که همه مدارس حمایتی شن
اونجاست که نمی دونم چ خاکی بریزیم روی سرمون

فاطمه شنبه 12 شهریور 1401 ساعت 18:58 http://Ttab.blogsky.com

سلام مبارک باشه کلاس اولی شدن پسرتون.
بازم به نسبت تهران هزینه کمی دادین اینجانفری۲۲میشد.
ماسعی داریم بچمونو مدرسه دولتی بفرستیم دور وبرمون یکی دوتا دولتی خوب ومعروف هست.البته اینایی که شماگفتی رونمیدونم چیه.نکنه تواین مدارسم باشن

سلام
ممنون
اینجا هم مدارس خوبی هست با اون شهریه ها
من مدارس درجه 2 و 3 غیر انتفاعی رو گفتم که البته همونم از تهران کمتره
قطعا مدارس دولتی خوب از همه گزینه ها بهترن
اما متاسفانه در محدوه ما نبود
توی مشهد متاسفانه جدیا معلم های طرح حمایتی رو آوردن
این عزیزان هر لیسانسی ممکنه داشته باشن ، یکی از دوستای من با لیسانس تاریخ
چند تا دوره کوتاه مدت دیدن و الان شدن معلم ابتدایی و بعد از چند سال سابقه رسمی شدن
برام قابل احترامه اما نم یتونم بچه ام با 40 تا دانش آموز دیگه بزارم زیر دستشون
این عزیزان لطف کنن بتونن بچه ها رو ساکت نگه دارن

آبگینه شنبه 12 شهریور 1401 ساعت 11:55 http://Abginehman.blogfa.com

در مورد مدرسه تصمیم درستی گرفتی هرچند که هزینه ها واقعا زیاده
ممنون از پیام دلگرم کننده تون عزیزم

ممنونم
خیلی دلم سوخت که ندیدمتون
انشالله به زودی مجدد تشریف بیارین و بتونم ببینمتون

جانی سه‌شنبه 8 شهریور 1401 ساعت 08:29

همسر زحمت کشیدن که اجازه دادن!!!


فکر کن تازه من کلی خوشحالم از این بابت

سحر دوشنبه 7 شهریور 1401 ساعت 11:59 http://eshghooneh.blogfa.com

این معلم هایی که گفتی نمیدونم چجوری هستن
کاش من هم اطلاع داشتم و مدرسه خوبی برای بچه ام انتخاب میکردم
من نظرم این بود که بچه باید حتما مدرسه ی دولتی بره و این سوسول بازی ها نباید باشه
و خب یک سال مدرسه دولتی رفتن دیدم که واقعا چقدر افتضاح هست
معلم بی حوصله که با وجود چندین بار شکایت هیچ تغییری صورت نگرفت به همونن نحو بی انگیزه و بدون انرژی به کارش ادامه داد و روشش فقط تهدید و جدی بودن بود
امسال مثلا تحقیقات کردم و معلمی که بقیه گفتن خوبه رو انتخاب کردم و از مدرسه خواستم حتما توی کلاس همون معلم باشه
ایشون هم بازنشست شدن ولی دارن کارشون رو ادامه میدن واقعا امیدوارم که خوب باشه
الان چون اینجا دوست داره نمیخوام جداش کنم ولی قطعا بعد از دبستان رو غیر انتفاعی مینویسم

سلام عزیزم
من سر صالح اذیت شدم
هر چند هنوز که هنوزه از معلم کلاس اولش راضی بودم اما در مجموع اون جو نمی پسندیدم
معلم به نظرم خیلی تاثیر داره، و البته که معلم هایی که سابقه کار بالا دارن باز وضعیتشون خیلی بهتره
به نظرم بهترین گزینه مدرسه دولتی خیلی خوب هست

خانوم جان شنبه 5 شهریور 1401 ساعت 16:16 http://mylifedays.blogfa.com

سلام امیدوارم با رژیم این دوست خوب به نتیجه دلخواهت برسی . چقدر زیااادهزینه غیرانتفاعی منم خیلی دوست دارم بچه هام مدرسه خوب برن اما با این شهریه ها فکر نکنم بتونیم از پسش بربیایم البته پسر منم مهرماهی هست ولی پدرش شدیدا تاکید داره که چه بهتر نیمه دومی و ۷ سالش شد بره مدرسه زودتر هرگز !!

سلام
ممنون
لزوما مدرسه غیر انتفاعی مدرسه خوب نیست ، منم از روی اجبار این کار کردم و البته که هنوز نگران تامین هزینه هاشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد