132

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

از خانواده ما به غیر از من و بابا، محمد و مهدی و زهرا و محسن و خانم محمد بقیه همه رفتن کربلا

اینقدر دلم سوخت که نتونستم برم اما هم محسن و زهرا اذیت می شدن و  هم بابا تنها بودن،اینه که کلا قیدش زدم، اما با هر عکس و استوری که می بینم این دلم پرپر می زنه ،خیلی زیاد دوست داشتم می شد که قسمت منم می شد

صالح اولین نفر رفت دوشنبه هفته قبل و انشالله روز شنبه صبح مشهده ، چهارشنبه هفته قبل خواهر وسطی با خانواده اشون که مامان هم همراهشون رفت ، اونا تازه رسیدن کربلا، شوهر جمعه صبح با دوستاش رفت و از دو روز پیش که توی مسیر بودن ازشون خبری ندارم و خواهر کوچیکه هم دوشنبه شب رفتن و دو روز نجف بودن و ی بخش از مسیر پیاده روی رو هم با ماشین رفتن و تازه رسیدن کربلا و همه دلخشویشون اینه که من هستم پیش بابا،اما ،راستش خیلی وقت نمی ذارم برای بابا

فقط شبا اونجام   صبحونه می دم به بابا و ناهار می ذارم مجبورم بیام شرکت و کلی کار دارم اینجا که باید انجام بدم

از طرفی مدرسه محسن برای کلاس اول از 19 ام شروع شد که مجبور بودم هر روز محسن با خودم ببرم و بیارم و این کلی انرژی ازم می گیره 

و توی این یک هفته که شوهر نبود دو روزش که مادرشوهر خونمون بود، ی روز با  بچه های دانشگاه قرار گذاشتیم و چقدر خوش گذشت اون 2-3 ساعتی ک با هم بودیم

سه شنبه بچه ها بعد از ظهر کلاس داشتن و چهارشنبه هم بعد از ی عالمه مدت که می خواستم برم فیشیال صورت و امروز هم تا الان که درخدمت شمام شرکتم برای تهیه اسناد مناقصه، اسمش اینه که مثلا پیش بابام اما عملا نیستم و از این موضوع عذاب وجدان دارم

امروز قرار بود اون عزیزی که بچه ها رو می ذارم پیششون با من بیان بریم خونه مامان که هم ی سرو سامون بدیم به خونشون و هم بریم حرم که تا الان هنوز خبر قطعی به من ندادن 

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رجمتت بهم دادی ، ممنونم، ممنونم، ممنون

نظرات 23 + ارسال نظر
آزادی جمعه 6 آبان 1401 ساعت 15:47

منم بابت یک روز حقوقی که حکومت بزور ازم گرفت که خرج شکم بارگی مسافراهای عراق بکنه تا پرچمش اونجا بالا بره راضی نیستم....حلال نمیکنم

اگر به زور از شما گرفته شده باشه حق داری راضی نباشی

مامان فرشته ها سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 18:06

من امسال سعادتت پیدا کردم بالاخره رفتم راهپیمایی اربعین که الهی هرسال هر که محب امام حسین هست شاملش بشه دریای سخاوت عراقی هااونقدر بیکران بود که همه در تعجب بودیم از شبی که در خونه اشون بودیم با اونهمه مهمان نوازی وصف ناپذیر اما از کامنتها دریافتم شما دارید با ادمای بحث میکنید که شب و روز پای شبکه های خارج نشین مشغول تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند عزیز من بروید بببنید انگلیس با غارت گندم باعث مرگ نصف مردم ایران شد حالا بشینید شب و روز پای بی بی سی و اشک تمساحش برا مهسا امینی مملکتتون رو به اتش بکشید و البته هر انسانی از مرگ مهسا ناراحت میشه ولی نه اینکه بشینی پلیس مملکت رو اتیش بزنی اینجا با عده ای به اصطلاح ازاد طلب دیکتاتور رو به رو میشی که معلوم نیست قدرت دستشون بیفته از جلادها جلادتر خواهند بود

باهتون خیلی زیاد موافقم

نسیم سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 11:32

واقعا تو و امثالت موجودات عجیبی هستین
نتیجه ی ظلمتون رو میبینید

مهسا امینی سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 02:05

والا ما از پشت کوه نیومدیم. همه جنایات این رژیم ملعون رو از همون سال که سینما رکس رو آتش زدند ‌و به شاه( اونم ملعون) نسبت دادند، و یا حرم امام رضا رو که بمب گذاشتند و به مجاهدین ( باز هم ملعون) نسبت دادند، دیده‌ایم، می‌دانیم دروغگوئی و رذالت مزدوران این رژیم کنتور نمی‌ندازه و دیوار حاشا هم بلنده. از ته دل دعا می‌کنم خدا انتقام هر ظلمی رو که از طرف هر کسی به این ملت روا داشته شده ، بگیره. دلم برای مهسا می‌سوزه کما‌اینکه دلم برای خودم هم می‌سوزه که شخصا قربانی ظلم و ستم عوامل این رژیم که اتفاقا پشت میزهاشون هم نشسته بودن و هویتشون محرز بود شدم. رهبر شما یا این چیزها را می‌دونه و حرفی نمی‌زنه که واویلا، یا خبر نداره که عواملش چه با مردم کرده و می‌کنن که اونم واویلا. خشونت رو مردم از کی یاد گرفتن و چرا؟ تو را به آزادگی حسین، جوانمرد باشید.

در مورد مطلب شما هم به نظرم بذاریم هر کس هر جور که می خواد برداشت کنه و باز مثل همیشه دعا می کنم که هیچ کس و هیچ کس از مسیر حق خارج نشه

مرجان یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 11:21

رها جان، کاش رها بودی ولی حسابی دربندی!
5شنبه شب حال برادرم بد شده بود زنگ زدیم اورژانس گفت تمام امبولانسهاشونو بردن و ماشین ندارن با ماشین خودمون رفتیم دنبالشون آمدن!!! اگر مردم آمبولانس نابود می کنن برای اینه که توش مهمات و مامور و بازداشت شده ها رو جابجا می کنن خواهر/ برادر من

قطعا مردم آمبولانس نابود نمی کنن
امیدوارم اینطور که شما می گین نباشه

مرجان یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 11:18

من دلم برای همه بیت المالی که هدر رفته میسوزه همین قطعی 11 روزه اینترنت اندازه درآمد یک سال نفت ضرر زده به زندگی مردم...
آمبولانس که هیچ من دلم برای لنگه کفشی که از پای بسیجی دراومد هم می سوزه. من نگران همه سرمایه انسانی و مالی ممکپلکتم هستم و ضمنا کارمند دولتم می بینم چه بودجه ای هزینه میشه من مخلص امام حسین هستم هرسال هم در حد خودم نذر می کنم و از دعاش بهره می برم ولی یک روز از حقوق همه ما کسر کردن که همون بک هزارم موکبها رو راه بندازن. انشالا همه در مسیر حق و عدالت باشن و هیچ خونی از دماغ هیچکس نیاد

M شنبه 9 مهر 1401 ساعت 21:55

سمانه جان منم مذهبی ام امسالم شرایط برای پیاده روی اربعین جور بود ولی نرفتم ( هیچ سالی نرفتم تا حالا) میدونی چرا؟ چون برای حکومت یکجور نمایش قدرته و تماما سیاسی شده ترجیح دادم وقت دیگه برم. همسرم تو شهرداری تهرانه و تعریف میکنه که چطور شهرداری هر سال پیمانکارای بیچاره رو مجبور میکنه کلی پول کمک کنن که اصلا راضی نیستند. البته منکر کمک های دلی خود مردم نمیشم

عزیز دلم کل ایرانی هایی که می رن کر بلا چند نفرن کل زایرین کربلا چند نفر توی اربعین
خود من جدای برداشت سیاسی عاشق اون جوی ام ک همه و همه هم مسیر می شن با بانو زینب کبری و دل دل می زنن برای رسین به معشوق و از طرفی اماده شدن برای ظهور حضرت حجت هست ک ربطی ب کشور نداره بانو
خواهش می کنم بحث اربعین و پیاده روی اربعین به ی کشور تقلیل ندیم
راجع ب اون کمک ها هم واقعا در جریان نیستم اما برداشت من اینه هر چقدر هم باشه در مجموع ی قطره توی دریای سخاوت مردم عراقه عزیزم

M شنبه 9 مهر 1401 ساعت 21:52

سلام سمانه جان. خطاب به رها که از آتش گرفتن آمبولانس ناراحته خوبه بدونی نیروهای امنیتی از داخل آمبولانس به مردم شلیک کردن. اگرم نگران پولشی اینم بدون که ایران ۶۰۰ هزار بشکه نفت مجانی داده به لبنان.. فکر کن چقدررر پولش میشده.

با تمام وجودم ، با تمام وجودم هر لحظه و هر لحظه دعا می کنم از مسیر حق خارج نشیم

پاسخ به مرجان شنبه 9 مهر 1401 ساعت 18:51

آدمایی مثل شما که با کربلا رفتن و اربعین و ... مخالفت می کنند، مشکل اصلیتون اینه که از واقعیت امر اطلاع دقیق و درستی ندارید و منبع خبرهاتون افراد مغرض و مخالف همه چی هستند،در خاک عراق، کمکهای دولت ایران برای زوار اربعین به اندازه یک میلیونم کمکها و پذیرایی مردم عراق نیست، و موکبهای ایرانی در لابلای موکبهای عراقی اصلا معلوم ومشخص نیستند، مردم عراق با جان ودل هم در منازل خود و هم در موکبهایی که ایجاد کرده اند، از زوار پذیرایی می کنند، ما داریم مشاهدات خود را که از نزدیک دیده ایم و لمس کرده ایم را میگوییم و متاسفانه شما چیزی را که به آن علم ندارید و اطلاع دقیق ندارید، به دیگران ایراد می گیرید،در شهرهای مرزی میهن اسلامی هم بخش عمده ای از پذیرایی را مردم تامین می کنند، من بعنوان ساکن یکی از شهرهای مرزی مسیر مهران شاهد کمکهای مردمی و پذیرایی همشهریان و هموطنان از زوار هستم و این موارد را خودم می بینم که دارم برایتان شرح میدهم، براساس شنیده ها نیست!
لطفا این لجاجت را بزارین کنار و حداقل از ساحت امام حسین (ع) شرم داشته باشید!

حب الحسین یجمعنا

رها شنبه 9 مهر 1401 ساعت 16:34

سلام

خطاب به خانم مرجان

شما اگه دلت به حال پول و بیت المال میسوزه این چند روز میلیاردها پول هزینه شد هر آمبولانسی میلیاردی پولشه نزدیک ۷۰ تا آمبولانس به آتش کشیده شد بشین حساب کن فقط این به مورد چقدر از بیت المال به آتش کشیده شد بقیه موارد بماند برو برا این پولا مطالبه گری کن هی کربلا کربلا میکنه شما هم برو استفاده کن ازش کسی جلوتو نگرفته بدون تحقیق فقط حرف میزنن آنقدر باورتون میشه هی میگفتن آب و غذا نیست ولی همه که رفتن میگن همه چی فراوون بوده پس این نشون میده مردم بدون تحقیق فقط حرف میزنن اینم نمونه ش

دقیقاً
این ی بام و دو هوا دل آدم می سوزونه
باز هم دعا می کنم ک حق و باطل بتونیم تشخیص بدیم

مرجان شنبه 9 مهر 1401 ساعت 13:41

سلام
شاید شما هزینه رفت و آمد سفر را خودتون داده باشید اما دولت رقم بسیار هنگفتی خرج این تبلیغات کرده، همون غذاهای مجانی که نوش جان فرمودند موکبهایی که بر پا شده و ... و ... و ... از پول من و شماست.
بهرحال سفرشون به خیر و خوشی. امیدوارم خدا از تقصیرات همشون بگذره که حق الناس را زیرپا گذاشتند
من راضی نیستم والسلام

سلام
شاید شاید هزینه ۰.۰۰۰۱ اون موکب ها رو دولتها بتونن پرداخت کنن
اون چیزی ک برای من تعریف شده افراد به زور می بردن خونه اشون
دایی همسر من شدیداً مخالف نظام هست
می گفتن از این همه مهمانداری عراقی ها متعجب شدن
طرف فرش نداشته توی خونه اما پذیرایی مفصلی می کردن و ...
منم امیدوارم هیچ کس از مسیر حق خارج نشه

صادق شنبه 9 مهر 1401 ساعت 11:08

بعضی موقع نیازی به پاسخ نیست، چون طرف همچنان حرف خودش را میزند و گفته مقابلش را وارونه می کند، کجا ما از فوت مهسا یا سایرین خوشحالی کردیم؟ عزیز این کار تو سفسطه است، هیچ آدم منصفی به مرگ دیگران راضی نیست!!
ما هم از فوت مهسا امینی ناراحتیم، هم از سنگسار و به آتش کشیدن آن مامور پلیس که برای حفظ امنیت من و شما جانش را کف دستش گذاشته است، متاسفیم!!
ولی همه افراد دارای وجدان بیدار می دانند که امثال تو دلشان برای مرحومه مهسا نمیسوزد بلکه دنبال اهداف دیگری هستند، چون اگر غیر از این بود برای آن رهگذرانی که بیگناه توسط آشوبگران مورد حمایت تو کشته شدند، پلیسهایی که توسط اینان زنده زنده به سبک داعشیها سوزانده شدند، کسبه ای که فقط جرمشان این بود که با آنها همراه نشدند و کتک خوردند و دچار نقص عضو شدند، هم دلت می سوخت و اظهار ناراحتی میکردید، برای آن خانواده ای که وارد قم شدند و ماشین آنها مورد هجوم داعشیان مورد علاقه تو قرار گرفتند، زن حامله خانواده دچار سقط شد و خودش هم جانش را از دست داد، از حمله به مساجد و اماکن مذهبی و سوزاندن قرآن کریم، کمی ناراحت می شدید، یک بام و دو هوا بسیار بد است و عین نفاق است، اینان که اینگونه به هیچکس رحم نمی کنند، هر کس با آنها همراه نشود را نابود می کنند، اینان مردم نیستند چون مردم ما تا کنون از این جنایاتی که شبیهش را فقط و فقط توسط داعش دیده ایم، هرگز مرتکب نشده و نمیشوند!!
دروغهای شما برای همه مشخص است، اگر کسی کشته شده و میشود توسط اغتشاشگران داعشی کشته شده نه توسط ماموران و پلیس، چون اگر پلیس و مامور مسلح بود، توسط اغتشاشگر داعشی سنگسار نمیشد، به آتش کشیده نمیشد، بصورتش اسید پاشیده نمیشد، فرد مسلح حداقل با سلاحش از خودش دفاع می کند، پس آنهایی که پر پر شده اند، اکثرا توسط اغتشاشگران داعشی مورد حمایت تو جانشان را از دست داده اند، خدا بزرگ است و انتقام خون آنها را از آن ستمگران کثیف میگیرد، ان شاءالله

منم تا حدود زیادی موافق نظر شمام

مهسا امینی جمعه 8 مهر 1401 ساعت 23:31

کسی که بنام مهسا امینی کامنت گذاشته و نفرین کرده، باید بداند خیلی بدجنس و بیشعور است که بد دیگران را میخواهد، مگر این خانم به تو نفرین کرده یا فحش داده که نفرینش می کنی؟


دوست عزیز، پس قبول دارید که آنچه که بر سر مهسا آوردند آنقدر ظالمانه هست که دوست ندارید به سر خودتان و عزیزانتان بیاید و آنرا نفرین می‌نامید؟ من هم آرزو می‌کنم که کسی از مسیر حق خارج نشود که اگر اینگونه بود این‌همه جوان الان در خیابان نبودند و گلوله باران نمی‌شدند. حرف شما یعنی اینکه مرگ خوب است ولی برای همسایه. باز هم می‌گویم، اگر فکر می‌کنید اینها حق است، امیدوارم خودتان هم به زودی مشمول این حق قرار بگیرید. الملک یبقی مع‌ الکفر و لا یبقی مع‌ الظلم.

همه از اتفاقی که برای مهسا افتاد ناراحتیم
و همزمان برای اتفاق ماه قبل توی شیراز که چادر از سر دختر و همسر شهید کشیدن، همینطور برای چادر از سر دختر محجبه کشیدن که باعث شد چشمشون تخلیه شه و ....
از کشته شدن جوون هامون ناراحتم همونقدر که از اتیش زدن جوون بسیجی امون ناراحتم
همینطور که از بریدن گلوی نیروی انتظامی امون ناراحتم ووووووو
ی بام و دو هوا نمی شه عزیز دل
قطعا مسیر من با ربع پهلوی، مریم رجوی و مصی و ... یکی نیست و امیدوارم تا آخر هم همینطور باشه
اما من همیشه برای خودم و همه دعا می کنم از مسیر حق جدا نشیم

صادق جمعه 8 مهر 1401 ساعت 10:28

کسی که بنام مهسا امینی کامنت گذاشته و نفرین کرده، باید بداند خیلی بدجنس و بیشعور است که بد دیگران را میخواهد، مگر این خانم به تو نفرین کرده یا فحش داده که نفرینش می کنی؟
در عوض ایشان آنقدر فهیم و مودب است که در مقابل نفرینت تورا دعا می کند، علتش تربیت دینی ایشان است که تو نداریش!!
نفرین ناحق به کسی آسیب نمی رساند، چه بسا بخودت برگرده چون همه چیز دست خداست نه تو!!
من هم بر عکس تو، از خدا میخواهم که تورا هدایت کند و به تو شعور و انسانیت و فهم و درک دینی عطا کند!

لطف دارین
متاسفانه این عزیزان معنی دموکراسی رو این می دونن ک باید تو هم نظر من داشته باشی و گرنه مقابل منی
و البته ی حجم زیادی خشم دارن ک سعی می کنن ی جایی خالی کنند این خشم

مهسا امینی چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 23:35

نمی‌خواستم، اما آرزو می‌کنم به حق لب تشنه حسین که یک روز، همان اتفاقی که برای مهساهای این مملکت افتاد به سر تک تک عزیزانت بیاد. یک روز با عزیزانت همان جوری برخورد بشه که یک عمری با ما شد.

منم آرزو می کنم به حق لب تشنه امام حسین هیچ کس از مدار حق خارج نشه

رهگذر چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 17:16

در اظهار نظرها وقتی انصاف نباشد یا وقتی آدم درک درستی از مسایل نداشته باشد، تحت تاثیر القایات دشمنان و بدخواهان قرار میگیرد و نتیجه اش میشود هرج و مرج و پشت کردن به رهبری شایسته و دلسوز!!
در طول تاریخ از این اتفاقات زیاد افتاده، وقتی حضرت علی.ع. در مسجد کوفه با شمشیر زهرآگین ابن ملجم منحرف، ضربت خورد، وقتی خبرش در شام منتشر شد، خیلی از مردم شام سوال میکردند که علی بن ابی طالب برای چه کاری به مسجد رفته؟!! مگر علی هم نماز میخواند؟!!(نتیجه تبلیغات دشمنان)
حالا این کاربر که این همه به رهبری توهین کرده، بدون اینکه برای گفته هایش مدرک یا دلیلی داشته باشد، دقیقا مثل آن مردمان تحت تاثیر تبلیغات معاندان قرار گرفته، ولی باید بداند که وقتی فتنه ها بپا میشود باید با ایمان و آگاهی بتوان حق را از باطل تشخیص داد که للحق دوله و للباطل جوله
پیامبر عظیم الشان اسلام می فرماید در آخر الزمان حفظ دین مانند نگهداری آتش در کف دستان است.
خدایا عاقبت ما را ختم به خیر بفرما

خیلی زیاد موافقم با شما
من همیشه فکر می کردم چرا حضرت علی این همه مظلوم بودن
یا چرا مردم تنهاشون گذاشتن یا ...
الان داریم 1/100000اون تجربه می کنیم
دعا می کنم ایرانمون خیلی زود روی آرامش ببینه
دعا می کنم خیلی زود با ظهور حضرت مهدی همه پرده ها کنار بره و همه بفهمیم حق کدومه و نا حق کدومه

مرگ بر خامنه‌ای سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 02:17

به زودی رهبر خونخوار و دزد و نامرد و قاتل و خائن شما به سرای اعمال کثیفش می‌رسه.

تمام دلخوشی من و امثال من به پرچم نصر من الله و فتح قریب ی هست که حضرت آقا در سخنرانی آخرشون استفاده کردن
من به ایشون و مدیریت اشون ایمان دارم
و اینکه امیدوارم همه بفهمیم تهمت هایی که زده می شه به ایشون و همه کسایی که به ناحق بهشون تهمت زده می شه از کجا آب می خوره
به امید ایرانی پاینده و شاد

رهگذر دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 20:45

سلام
دوست دارم گوشه ای از مشاهداتم در سفر معنوی کربلا خدمت شما عرض کنم
مسیر جنوب عراق از بصره و شهرها و آبادیهای اطراف به سمت کربلا پر بود از جمعیت مشتاق که در حال پیاده روی بودند، مشاهدات من مربوط به مسیر حدودا ۹۰ کیلومتری نجف به کربلاست!
مادرانی را دیدم که در هوای گرم و سوزان، فرزندان شیرخوار خود را بر روی کالسکه حمل میکردند، پیرمردان و پیرزنانی را دیدم که بر روی ویلچر نشسته یا عصا زنان به همراه سایر اعضای خانواده در حال طی مسیر بودند، صحنه های عجیبی بود که از عهده هرکسی بر نمی آید!
مردم عراق در تمام مسیر نجف به کربلا و سایر مسیرها موکبهای مجهز ایجاد کرده اند، موکبهایی که بصورت عشیره ای(طایفه ای) ایجاد شده و اداره میشوند، از زوار با انواع و اقسام مواد خوراکی شامل غذا و میوه و نوشیدنی مثل شربت، آب، چای و قهوه و ... پذیرایی میشود، بیشتر موکبها بصورت ساختمانهای بزرگ و مجهز به امکانات مختلف و بصورت دایمی درست شده اند، انصافا مردم عراق طوری از زوار پذیرایی می کنند که نظیرش در هیچ جای دنیا دیده نمیشود!
موکبداران جلوی زوار اربعین را می گیرند و بااصرار و التماس از آنان می خواهند که در موکب آنان توقف نمایند تا از آنان پذیرایی نمایند، قبلا هم نوشتم، باید رفت و از نزدیک مشاهده کرد تا حقیقت امر برایت روشن گردد که شنیدن کی بود مانند دیدن!!

حسرتی که به دلم مونده و امیدوارم زود تموم شه این حسرت
خیلی دوست دارم برای نیمه شعبان بتونم این جو درک کنم اگر خدا بخواد

فاطمه یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 19:28 http://Ttab.blogsky

ماشالله به شماکه بچه هاکم کم دارن ازاب وگل درمیان
یعنی میشه بچه های منم مدرسه ای بشن؟

به زودی زود
و خودت ا ز سرعت گذر زمان تعجب خواهی کرد

رهگذر یکشنبه 3 مهر 1401 ساعت 13:31

سلام بانو
زیارتت از راه دور قبول و زیارت همه زیارت رفته های فامیل و خانواده ات قبول
امسال حضور مشتاقان حرم امام حسین.ع. بی نظیر بود، گرمای هوا و ازدحام جمعیت مانع از حضور و ابراز عشق زوار نمی شد!!
در پاسخ مرجان خانم که نوشته راضی نیست از مالیاتی که می پردازد، زوار به زیارت بروند!!!
ایشان و کسانی که این تفکر دارند باید یکبار بیایند و از نزدیک ببینند که اولا زوار با هزینه شخصی خودشون به عراق سفر می کنند، ثانیا بیشتر هزینه های پذیرایی از زوار، از طرف مردم تامین میشود، باید آمد و از نزدیک مشاهده کرد که چطور مردم عراق آنچه دارند در این امر خیر، در اختیار زوار می گذارند و از آنان با جان و دل پذیرایی می کنند!!
ثالثا ایشان باید از اینکه دولت ما در راه زنده نگه داشتن نام و راه امام حسین.ع. هزینه هایی می کند، خوشحال باشد نه معترض، که این اعتراض حرف دشمنان دین است چون نمی خواهند راه امام حسین.ع. زنده و پویا بماند!!

سلام عزیزم
ممنون
من توفیق پیاده روی اربعین نداشتم
اما خواهرام همین می گن
می گن شبیه معجزه است این همه آدم توی مسیرن و همه هرچی بخوان هست ، به وفور آب ، میوه ، غذا و ...

سحر سه‌شنبه 29 شهریور 1401 ساعت 13:45 http://eshghooneh.blogfa.com

سلام سمانه جون چطوری؟
قبول باشه زیارت همه آشنایان
ان شاءالله قسمت خودت
منم با شروع مدارس کارم خیلی زیاد میشه - نمیدونم این مامانایی که میگن مدرسه ها باز شه و کارمون کم شه کیا هستن

سلام
ممنون
واقعا خیلی حجم کارها زیاد می شه
بردن آوردن ، رسیدگی به تکالیف ، آماده کردن چاشت و ....

مرجان یکشنبه 27 شهریور 1401 ساعت 09:57

بهتر که نرفتین حق الناس به گردنتون میفتاد... من یکی که راضی نیستم از مالیات من برای این سفر خرج بشه و خیلیهای دیگه هم راضی نیستن

همه با هزینه شخصی خودشون می رفتن
و هیچ هزینه ای از طرف نهادی نمی شد
حداقل اطرافیان من که رفتن اینطوری بوده

لیلی شنبه 26 شهریور 1401 ساعت 15:33 http://Leiligermany.blogsky.com

زیارت راه دور شما هم قبول.خدمت به پدر و یاری فرزندان کم اجر و پاداش نداره

ممنون خانم
دلخوشم به همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد