133

سلام 

خوبید 

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

این یک ماهه اخیر من اینقدر شلوغ بودم ، اینقدر شلوغ بودم، اینقدر شلوغ بودم که حد نداره 

هم شرکت،هم خونه ،  هم اوضاع کل کشور

راجع به شرکت می خواستم بیام اینجا بگم بالاخره بر طبل شادانه بکوب ، پیروز و جانانه بکوب، چون دوتا پیمان برنده شدیم در حد 70 میلیارد تومن که خوب پدر شخص شخیص من در اومد تا اینا رو برنده شدیم 

اما وقتی نتایج بازگشایی پاکات اومد و دیدم که اختلاف امون با شرکت دوم توی دوتا برآورد حدود 2.5 میلیارده ترسیدم 

هی با خودم می گم نکنه ی جا اشتباه کردم، نکنه ی جا فلان و از طرفی هم به خودم می گم خوب دختر خوب مگه قراره چقدر از اون 2.5 میلیارد گیر تو بیاد به درک سود شرکت کمتر ، اصلا 2.5 میلیارد چند درصد 70 میلیارده ،اما باز دلم ی جوری می شه ، تا این پیمان ها روی روال بیفته پدر منم در می آد، گاهی حجم کار اینقدر زیاد می شه که به خودم می گم سمانه جان اصلا ارزش داره به خاطر 7-8-10 تومن اینقدر انرژی می ذاری باز به خودم می گم عزیز دل چند سال دیگه بیشتر نمونده، ی ذره تحمل ،ازطرفی حجم زیاد کار های مختلف و شرکت در ی عالمه مناقصه و ....... .خدایا توان مضاعف لطفا.

خونه هم دو تا ورورجک ابتدایی دارم که بردن و آوردنشون با خودمه این ی فشار به خصوص برگشت که وسط ساعت کاری هست ، نق و نوق مدرسه سر 5 دقیق دیر و زود بردن و آوردن بچه ها و ...و از اون طرف حال شوهرجان که ی روز دلش می خواد ماشین من بر ندارم و ی روز دلش می خواد من ماشین بر دارم و .... ، تکالیف انجام ندادن بچه ها و دعواشون سر هر چیزی ، و بعد هم صالح که مدرسه اش دوره و دوست نداره صبح ها اینقدر توی مسیر باشه ، می خواد خونه مامان بخوابه و از طرفی چالش هایی که با داداش کوچیکه داره و ...

و اوضاع مملکت، من از هما این یاد گرفتم که اخبار رصد نکنم حدود 1.5 ساله، و واقعا خیلی از پیج ها رو از پارسال آنفالو کردم و خوشحالم 

اما حال روحی این روزهام دقیقا حال روزایی بعد شهادت سردار هست و بعد از اتفاق پرواز هواپیمای اکراینی، روزهای سختی رو داریم می گذرونیم همه امون، خیلی به این روزها فکر می کنم، فکر می کنم توی جریان این روزها همه امون مقصریم ،هم اون مسئولی ک با درست انجام ندادن وظیفه اش باعث ب وجود اومدن این نارضایتی شد، هم منی که موافق انقلاب بودم و هستم ،گاهی به خاطر گذشتن از کم و کاستی ها که بود و هست و خودم با پوست و گوشت و استخون درک کردم و هم اونی که مخالف بود با روش های غلط اعتراض و هم سو شدن با دشمن، دشمنی که توی این 43-4 سال هر کار از دستش اومده برای سرنگون کردن انقلاب انجام داده، 

از پارسال دارم دوره های روایت انسان گوش می دم، الان ترم چهارم هستم، نمی دونم مدرسه مبنا رو می شناسین یا نه ، این دوره رو مدرسه مبنا برگزار می کنه و روایت انسان از آدم تا خاتم هست، ترم سه و چهار راجع به حضرت موسی و قوم اشون هست، برام این تقارن خیلی عجیبه، چقدر ما انسان ها شبیه قوم حضرت موسی ایم من همیشه فکر می کردم چ طور ی گروه می تونن توی 40 روز گوساله پرست شن و الان دیدم عملیات روانی و تبلغات رسانه ای چقدر مهمه،تو معجزات حضرت موسی رو دیده باشی با حضرت موسی از دریایی که خدا برات شکافته بگذری ،معجزات رو توی تهیه آب و غذا و ... ببینی ، اما باز حق و از نا حق تشخیص ندی . و باز می دونین چی من می ترسونه، عذابی ک خدا برای قوم در نظر گرفت به نظرم خیلی عذاب سخت و دردناکی بود و اینکه جریان این روزها رو ک از بیرون نگاه کنی تقریبا ما به همون عذاب گرفتار شدیم، نمی دونم خدایا آخر و عاقبت همه امون رو ختم به خیر کن.

خدایا هر سری که هر اتفاقی می افته فکر می کنم این دیگه آخر عظم البلا است و دیگه از این بدتر نمی شه اما باز ی جریان سخت و امتحان و فتنه سخت تر، خدایا می شه این اون عظم البلایی باشه که همه بفهمیم دنیا بدون ی مدیر معصوم روی خوش نمی بینه، می شه ما هم درک کنیم حضور معصوم رو در حکومت، میشه ظهور حضرت حجت رو برسونی، خدایا بسه دیگه ، بسه.

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به خاطر رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم


نظرات 23 + ارسال نظر
پیروزی نزدیکه... جمعه 6 آبان 1401 ساعت 15:55

یعنی کفار بزور سرنیزه اومدن اقازاده ها رو بردن الانم تو بلاد کفر گروگان هستن ؟؟؟
یه چیزی بگین که ادم خندش نگیره تو این اوضاع غمناک مملکت لطفا .... ما عزاداریم

نه عزیزم اینا اینقدر خوش باور و احمقن ک‌فکر کردن اونجا فرش قرمز پهنه
درخواست اصلی من و امثال من اینه اگر غرب دلسوز ماست این آقازاده های پست فطرت رو دیپورت کنه، حساب هاشون رو هم مسدود
شاید باباشون یادشون افتاد وظیفه اشون چی هست

پیروزی نزدیکه... پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 21:46

یه سوال اگر اینها دشمنن و 43 ساله که میخوان انقلاب رو ساقط کنن پس بچه های سران کشور اونجا ها (بلاد کفر به قول خودتون ) چیکار میکنن ؟؟
التماس کمی تفکر و تعقل

اتفاقا اگر اونا دوست بودن از این آقازاده های لعنت الله علیهم ب عنوان طعمه استفاده نمی کردن تا به خاطر اونا پدرای نامردشون بازیچه کنن
اونا دیپورت می کردن می گفتن می خواین هر گلی بزنین برین توی مملکت خودتون بزنین
منم همین درخواست از شما دارم

مرگ بر خامنه‌ای چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 04:36

در نوشته ات ادعای سواد و مطالعه فراوان داری
اول اینکه،اول که ادب جای خودش رو داره ، من بعضی از صفات آقایون رو بر شمردم. ببخشید که به مذاق شما خوش نیامد!
دوم: همه که مثل آقای چهار دهم یک در صد، دکترا نگرفتن، زحمت کشیدیم و باید به دانسته‌هامون، افتخار کنیم.
آخر از همه، البته که دختران ایزدی هم از جمله قربانی سیلستهای همین رژیمند، اما فکر نکنید در ایران، دزد ناموس در بین این آقایان، کم باشه سعید طوسی رو یادتون هست که. زحمت جواب دادن رو‌ هم نکشید. دیگه هرگز پیج این خانم رو نمی‌خونم.

خطاب به کسی که نامش مرگ بر ... است!! سه‌شنبه 26 مهر 1401 ساعت 21:07

در نوشته ات ادعای سواد و مطالعه فراوان داری و همین را نشانه برتری خود بر مخالفانت می دانی، سواد وعلمی خوب است و مایه فخر فروشی به دیگران است که برای فرد مقداری ادب بهمراه داشته باشد، چون فرد باسواد و عالِم به دیگران، بالاخص بزرگان توهین نمی کند!!
اینجا لازم است دو مطلب عنوان شود:
اگر فرض کنیم همه اتهاماتی که به جمهوری اسلامی نسبت داده اید، صحت داشته باشد، میشود بفرمایید هدف جمهوری اسلامی از بمب گذاری در حرم امام رضا.ع.، آنهم در روز عاشورا چه بوده؟ نظام به چه چیزی دست می یافته؟ در حالی که در آن برهه نه کشور درگیر جنگ بوده و نه اغتشاش یا چیز دیگر و نه در موضع ضعف بوده؟؟!!!
و نسبت به سردار پر افتخار شهید سلیمانی اهانت کرده اید، بدان اگر سلیمانی و شهدای همراه ایشان نبودند، معلوم نبود که جنابعالی به مانند زنان بیگناه و بیدفاع ایزدی در کدام بازار برای فروش به نمایش گذاشته میشدید!!!

مرگ بر خامنه‌ای دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 17:53

خیلی جالبه با فاصله 30-40 سال داریم همه چیتحریف می کنیم
بعد می گیم چرا مثلا چند تا روایت متفاوت از زمان حضرت عیسی داریم
خیلی چیزها داره مملموس میشه برامون؟

تحریف؟ دِ به رو! خودت هم همدست و‌هم سفره این قاتلان هستی، وگرنه همه اینائی که گفتم اثبات شده است. حرفی برای گفتن با شما باقی نمی‌مونه.

خدا عاقبت همه امون رو ختم بخیر کنه
منم موافقم حرفی برای گفتن نمی مونه

مرگ بر خامنه‌ای دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 07:33

به شازده
…نمونه اش همون دختره بودکه متاسفانه اسمش رویادم نمیاد…

همون، حافظه ندارید که ما رو متهم می‌کنید. شما فیلم بازجوئی زن سعید امامی رو دیدید؟ اتفاقا از بین خودتونی‌ها هم درز کرد بیرون. راستی! قتل‌های زنجیره‌ای رو که یادتون میاد؟ اونم که خود منافقهای داخلی لو‌دادن، نه؟ بمبگذاری در حرم امام رضا چی؟ اونم که از بین خودتون درز کرد بیرون! به شهادت حسن نصرالله، سلیمانی، تنها در یک سفر، بیست ملیون دلار پول بی زبان مردم ایران رو توی چمدان تقدیم حرب‌الله کرده.این چراغ به خانه روا نبود؟ والا، اون مکارم دزد رو هم که خودشون گفتن گرفتن و بعد هم آزادش کردن تا جا برای زندانی کردن یه دانشجوی دیگه باز بشه. الناس علی دین ملوکهم رو هم که بلدید؟ اتفاقا مشکل ما اینه که خیلی بیشتر از شما هم سواد داریم و هم کتاب هم خوندیم. شما چطور در قرن بیست و یک از کسانی دفاع می‌کنید که با چهار تا قاعده فقهی و چهار تا حدیث صحیح و کتاب و اجماع ( عقل را نمی‌گویم) ، دنبال حل مسائل دنیای امروز هستند و صد البته، درباره به نکاح در آوردن نوزاد دختر و نحوه تمتع جنسی از یه نوزاد اظهار نظر می‌کنند. چگونه سنگ کسی را به سینه می‌زنید که به صراحت گفت اقتصاد مال خر است. کسی که به شهادت بزرگان همین نظام، وسط جلسه سران جنگ، رختخواب انداخت و خوابید( خمینی را می‌گویند). یک کتاب در رد موهومات دینی خوانده‌اید که جواب درستی به ملحدان( به قول خودتان) بدهید که مثلا موسی و ابراهیم اصلا وجود خارجی نداشته‌اند؟ می‌دانید برده داری در قرآن مجاز است؟ و کشتن چهار نوع سگ( طبق مزخرفاتی که خودتان به آن باور دارید) موجب پرداخت دیه است و … نمی‌دانید و نفعتان در این است که ندانید. فقط با تنبان پر از کثافت، در معرض باد نایستید. والسلام

چقدر هم که خودکشی و‌مرگ در اثر بیماری زمینه‌ای زیاد شده، مخصوصا بین دخترای جوون.

خیلی جالبه با فاصله 30-40 سال داریم همه چیتحریف می کنیم
بعد می گیم چرا مثلا چند تا روایت متفاوت از زمان حضرت عیسی داریم
خیلی چیزها داره مملموس میشه برامون

شازده یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 17:04

یه چی دیگه هم بگم کاش شماهایی که تشویق به اغتشاش میکنیداینقدرجرات داشتیدخودتون میرفنیدوسط میدان.نه اینکه بهانه ی کارو بچه وهمسر رودربیارین وخوشحالی میکنید از رفتن این بچه هاوسط .هرکدوم ازاینارومادر وپدرشون باخون دل بزرگ نکردن که حالا شماشیرشون کنیدبفرستینشون بیرون اگرم اتفاقی براشون بیفته بایه هشتگ وجدانتون روراحت میکنید.اگر راست میگین خودتون وبچه هاوخواهر وبرادراتون برید.چطور شدجون شما عزیزه.
اینجایه حرفایب میشنوند که ادم شاخ درمیاره .مثلامیگن مامورابی بهانه وبابهانه دارند میزندومیبرند.راستش من تویه شهربزرگم وهرروزم میرم سرکار بااینکه سربعصی میدانها نیروهست ولی تاتلان ندیدم که من ویااینکه بقیه روتهدیدکنند.پس اونی رومیبرندکه داره ماشین اتش میزنه ویاکوکتل پرتاب میکنه و....
انشالله امام زمان میادوپرده ازحقیقت برمیداره

شازده یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 16:54

به مهسا امینی واون خانمی که مرگ گفته.
اینکه ایران خیلی مشکل داره که حرفی توش نیست ولی یه کشورپیداکنید که چهل وچهارسال تحریم همه جانبه باشه وهمه دست به دست هم دادندکه ازبینش ببرند ولی هنوز داره مقارومت میکنه وتااینجابه هرسختی که بوده امنیت مردمش روتامین کرده اگرچشماتون روبازکنیددورتادور کشور روپایگاه زدن ولی تا حالاجرات زدن یه تیربه طرف ایران بزنند واگرم بعضی وقتا یه غلطی کردند ایران محکم جوابش رودادند.
تواین خبرهایی که ازکشت وکشتارمیگی شایدیکیش درست باشه بقیش دروغی هست که فقط ازیه منبع به خوردتون دادندوبقیه هم مثل طوطی تکرارمیکنند.اگرانصاف داشتیدازچندمنبع خبرهارومیگرفتیدوبعدکنارهم میچیدیدوحقیقت رومیفهمیدین.
نمونه اش همون دختره بودکه متاسفانه اسمش رویادم نمیادمیگفتنماموراکشتنش ومادرشم خودکشی کرده.ولی حقیقت چیزدیگه بود اون دخترخودش روازبالابه حیاطشون پرت کرده وهمه ی همسایه ها مغازه داراواورژانس تاییدکردندوفیلمشم موجوده ومادرش حی وحاظرمصاحبه کردوهمه چیزروتوضیح داد برای همینم اونوریادیگه خفه شدندواسمش روازهشتک برداشتند.
توقع داریدوقتی دارند بانک ومردم رواتش میزنند نیروانتظامی نگاه کنه همه جای دنیا همینه.المان وفرانسه وترکیه که آزادی بودولی دیدین همین وحشی بازی هایی که اینجادراوردن اونجاهم دراوردند واونجادیگه نازشون خریدارنداشت دیدی باباتوم جوابشون رودادندوزندانیشون کردند.
کسی که قران رواتش میزنه تعجبی نداره که منکرامام زمان میشه اگرقبول داشتین تعجب میکردیم.
دراخرم بگم این انقلاب باوجودبعضی مسولهای بیفکروخائنی که داره که انشالله خداجوابشون روبده ولی چون اصلش درسته حفظ میشه وپرچمش میرسه به دست امام زمان

سارینا
آره موافقم
من به این نتیجه رسیدم ک بزاریم ادامه بدن ببینن تهش کجاست و تا کجا می خوان ادامه بدن، ببینن هیچ کس مثل خودمون نمی دونه به خودمون کمک کنه، مطمینم کسی ک با فریاد رهبر بیدار نشه با لگد دشمن بیدار می شه و اینکه موافقم باهتون

مهسا امینی یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت 09:19

چشاتو رو همه چی ببند! اون سردار خودش قاتل بود هی جنگ تو منطقه راه مینداخت! کشته شدنش یه قمار سیاسی بود... خود اینا دادنش !!!
مقایسه می کنی با 176 تا جوون و نخبه بی گناه؟ از گل لطیفتر؟!!!!
منتظر امام ندیده و نبوده ات باش! آدمهای بی منطق و تفکری مثل تو رو میخوان که رژیم منحوسشون رو نگه داره براشون! آدمهای بی عقلی که فکر می کنن یه نفر می تونه 2000 سال زنده بمونه؟!!1 اگر بر فرض محال باشه و بیاد هم اینا می کشنش هرکی بیاد میگن دروغ میگه! خودت فرداتو بساز خانوم جان منتظر هیچ نیامده ای نباش

می دونی دارم سعی می کنم پشت این نوع صحبت کردن شما و کامنت قبل رو پیدا کنم
چرا و چی شد این همه خشم و کینه توی صحبت های دو نفری که خیلی همو نمی شناسن
ببین عزیزم همین که خارج از کشور دنبال از بین بردن یکی مثل سردار سلیمانی هست نشون دهنده اینه که سردار حق بودن، نه سردار تمام کسایی که به نا حق ترور شدن، می خوام بدونم بهانه برای ترور شهید فخری زاده چی بود ، یا شهدای ترورمون ، بی انصاف نباشیم ، اونا رو هم اینا دادن!!!!
راجع به حضرت مهدی هم عزیزم از زمان فرزندان حضرت آدم اختلاف بود سر مذهب ، من معتقدم به حضور امام قائم ، شما معتقد نیستین ، برای این بخوایی توهین کنی ، روش درستی نیست ، هر چند من ناراحت نمی شم به آقا می گم اجداد شما هم مسخره می شدن به خاطر اعتقادشون منم اندازه ی قطره توی اقیانوس با شما هم دردم همین
در ضمن خیلی خوشم اومد از جمله خودت فردات بساز
ی ی سالی هست دارم سعی می کنم توی همین مسیر قدم بردارم

مرگ بر خامنه‌ای شنبه 23 مهر 1401 ساعت 23:18

مرگ بر خامنه‌ای بی ناموس، مرگ بر تو و امثال که اینقدر احمقی که واقعیات را انکار می‌کنی. توی مدرسه ریختن کار دشمنه؟ مستقیم به مردم شلیک کردن کار کدوم جاکشی هست جز اون بی پدر و مادری که از رهبر دیوث تو دستور می گیره. نوبت ما هم می‌رسه. کور بی خاصیت احمقی که تو هستی.

شکوفه شنبه 23 مهر 1401 ساعت 13:49

سلام سمانه جان موفق باشی.
بعضیاباواژه ی قیامت وحق الناس اصلا اشنایی ندارند البته دارندفقط برای دیگران .به خودشون که میرسه میشن کارشناس وهمه چیز دان.
من همانقدرکه برای شهادت سردار ناراحت شدم برای هواپیماهم همینطور.اصلا چرا بایدجامعه تفکیک بشه ماهمه باهم هستیم جدا ازمسلمانی ،مگرهمه ادعای انسانیت نداریم.انشالله امام زمان ظهورکنه همه جاپرازعدل ودادبشه

سلام عزیزم
دقیقا
حس منم دقیقا همین هست و بود که می گی
یادمه صبح داشتم می اومدم شرکت
اخبار ساعت 7 اعلام کرد سانحه هواپیما رو
تمام وجودم می لرزید
و روز شنبه ای که علت مشخص شد داغ ام بیشتر شد
انشالله به زودی زود ظهور آقا رو همه ببینیم

سحر شنبه 23 مهر 1401 ساعت 11:57 http://eshghooneh.blogfa.com

سلام سمانه
ما خانم های شاغل عادت کردیم به کار کردن و همین باعث میشه مسولیت خیلی از کارهای خونه که قبلا به عهده خانم ها نبوده رو هم بر عهده بگیریم. امیدوارم خدا بهت توان بیشتر بده که به سلامت از پس همه اش بر بیای
کارت هم واقعا چقدر استرسی هست من اینجوری خیلی زود مریض میشم و نمیتونم کار کنم . قبلا چند جایی کار میکردم که بخاطر همین استرس کارم و ول کردم با اینکه مثلا شرکتش رو خیلی دوست داشتم
راجع به مسائل روز هم به نظرم خیانت بیشتر از داخل هست تا خارج و انقدری که داخل کشور معاند داریم خارج از کشور نداریم. هیچ کشور خارجی به فکر ما نیست مطمعنا ولی اگر این مسولین کارشون رو درست انجام میدادن مردم به اینجاشون نمیرسید.

سلام عزیزم
ممنون
آره بحث مسئولیت بالا خیلی انرژی می بره
و تازه الان که دارم می گم استرس توجیح مدیرانی که از اول مدیریت کردن و اصلا کار کارشناسی نداشتن هم ی طرف
راجع ب مسایل روز درسته کم مسئول خائن و نون به نرخ روز نداشتیم
اما مدیر درست و توانمند هم کم نبودن
از اول انقلاب ی سره در حال جنگ و تحریم و ترور و ... والا هر کدوم از اینا روی ی کشور دیگه پیاده می کردن تا الان هزار بار تموم شده بود

یلدا جمعه 22 مهر 1401 ساعت 22:12 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

وای چقدر خوب اومدی حتما قدمت روی چشم عزیز جان

لطف داری عزیزم

رهگذر پنج‌شنبه 21 مهر 1401 ساعت 00:28

مشخصه باید بودجه میلیاردی به تور تو بخوره مغز شستشو داده از اونجا گفتی مرگ سردار با هواپیما اکراین یکی کردی دیگه چند خط بعدش حالم بهم خورد امیدوارم بودجه ها از زیر دست شما بکشن بیرون مردم

خیلی خندیدم
دو تا مناقصه برگزار شده ک حدود 20 تا مشاور می تونستن شرکت کنن و 5 تا شون رفتن توی شورت لیست ، با توجه به سابقه کار و رتبه شرکت و ...
100 تا مهندس ناظر باید توی دو سال حقوق بدیم با ی عالمه هزینه دیگه ی ضرب و تقسیم کنی با میانگین حقوق 20-25 تومن بدون اضافه کار و با احتساب حق بیمه و مالیات و ... متوجه می شید
شرکت بعدی ما ک رقیب بود 72.5 میلیارد قیمت داده
بالاترین قیمت هم 85 میلیارد بوده
یعنی همین جا حداقل 2.5 میلیارد تو بیت المال صرفه جویی شده
کاش بدون عینک نگاه کنیم قضایا رو
عزیزانی مثل شما ک بدون هیچ آگاهی قضاوت می کنند من توی مسیرم مصمم تر میکنن

یلدا سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 13:48 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

سلام عزیز دلم بخاطر موفقیتات بهت تبریک میگم چون واقعا لایقشی و قطعا یکی از بهترینایی
در مورد بچه ها خصوصا پسرا به سن نوجوانی و بلوغ میرسن خیلی ناشناخته میشن دوست دارن مستقل باشن هر چیزی رو فقط یکبار بهشون بگی و اونا انجام ندن واقعا کنار اومدن باهاشون سخته ولی شیرینم هست همینکه دارن بزرگ میشن
و یک چیزی سمانه جان مدیر پسرم چندسال پیش نصیحت قشنگی به پسرم کرد اوایل کرونا
گفت ببین این گوشی و تبلتا ساخت کجان؟
که دست بچه های مان ، حالا ببین اونا چقدر استفاده میکنند ما چقدر
راست میگفت الان تو بازیای کالاف و ار بازی میری اکثراااا ایرانین
و سن پایین ، نتیجه شده بچه ۹۰ درصد وقتش سرش تو گوشی و تبلته اینقدری تو بازیا رقابت دارن تو درس ندارن
حالا جرات داری محدودش کن ... البته من دیکتاتورم و محدود میکنم توقیفم میکنه
ولی یک چیزی بنیادی متاسفانه سر جاش نیست
زمان ما بدو مشقامون و مینوشتیم درسمون رو میخوندیم تا اجازه بدن بازی کنیم الان اجازه ی ما هم دست بچه هاس
خلاصه خدا آخر و عاقبت همه بچه ها رو بچه هامون رو با خیر و خوشی بنویسه

سلام عزیزم
لطف داری
فعلا که دارم از استرس می میرم
راستی نگفتم این دوتا پروژه توی استان شماس
شاید شاید منم اومدم اونجا ی بار
آرهه واقعا راجع به نوجوون ها همینه که می گی
خیلی براشون دعا می کنم
من ی پسر دهه 80 دارم و دتا بچه ده 90 ی و واقعا عجیبن
زهرا گاهی سوال هایی می کنه که من توقع داشتم این سوال ها رو 15 سالگی از م بپرسه
اصلا غیر قابل مقایسه ایم نسل ما و این نسل

فاطمه سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 10:39 http://Ttab.blogsky

سلام عزیزم خسته نباشی،چقدرخوب که کلاسهای مختلف هم کنارمشغله های زیادت ثبت نام می کنی وبه فکرهستی
چرایه ماشین دیگه نمیخری؟ولو دست دوم یاارزون یاحتی صفروگرون.اگه نیتشو‌کنی پولش جورمیشه

سلام
ممنون
از پارسال دارم برای نیازهای خودم هم ارزش قائل می شم
و این دوره رو خیلی زیاد دوست دارم
ماشین دیگه هم خودم دوست دارم
اما واقعا هزینه ام زیاده
راستش برنامه دارم برای سال بعد یا سال بعدتر ی صفر بخرم
اما الان هنوز دارم قسط های دندونپزشکی و مدرسه بچه ها رو می دم
و اینکه دیگه دوست ندارم توی فشار مالی باشم
ی زمانی دیدگاهم این بود که ی کم توی فشار باشم تا چیزی بخرم
اما الان نه دیگه اون دید ندارم ، شاید چون الان ی حداقل رو دارم

سمیه شنبه 16 مهر 1401 ساعت 18:35

اتفاقا چون ریز مسائل ۴۴ سال اخیر رو می دونم در عجبم که امثال شماها چطور با واژه دشمن درگیرید، در حالی که مملکت ما رو یک مشت خائن، دروغگو، چپاولگر، مختلس و به طور کلی یک مشت بی شرف داخلی خوردند و بردند.

قبول دارم
کم هم خائن ، جاسوس و ... نداشتیم

سمیه شنبه 16 مهر 1401 ساعت 13:11

کدوم دشمن دقیقا؟

کدوم دشمن؟؟؟
ی بررسی این 42-3 سال رو بکنید متوجه می شین

صادق شنبه 16 مهر 1401 ساعت 10:41

سلام
صحبت در مورد درس و مشق فرزندان و دشواریهای آن برای والدین و مقایسه آن با وضعیت گذشته و قدیم شده، این مقایسه اصلا درست نیست، چون سابق دلمشغولیها و سرگرمیهای بچه ها بسیار کم بود و بچه ها بیشتر سرشون به درس و مشق بود، بعنوان یک معلم بازنشسته اطلاع دقیق دارم که خیلی از والدین حتی پایه تحصیلی و نام معلم و یا وضعیت درسی فرزندانشان را هم نمی دانستند و این بود که تحصیل فرزندان برای پدر و مادرها خیلی زحمت نداشت و به اندازه دردسر والدین امروزی در ارتباط با تحصیل فرزندان نبود، مادر بزرگ خدا بیامرزت از این لحاظ خیلی مشقت نداشته، گرچه از این که همه فرزندانش به مدرسه رفته اند و درس خوانده اند جای تحسین دارد، روح مادر بزرگ و همه پدر و مادران آسمانی شاد

سلام
در مورد اینکه زمان قدیم در گیر سبک درس خوندن و حتی پایه چندم بودن بچه ها فرمودین قبول دارم
اما خوب برق نبوده و همه بچه ها دور یک چراغ نفتی می نشستن و درس می خوندن و اینکه تر و خشک کردن کارهای روتین خونه با این همه بچه و .... به نظرم کار خیلی سختی بوده
بچه های من که هر کدوم توی یک اتاق ان هی با هم دعوا می کنن و هی صدا می زنن مامان اون این کار کرد، مثلا با پاک کن من پاک کرد، خط کش من برداشت و ... گاهی فقط می خوام بشینم گریه کنم، از اون طرف جسارت نباشهخدمت شما مامان منم فرهنگی بازنشسته ان، ی عالمه تکلیف و کار درمنزل و ... ک کلی وقت می گیره و از آخر می زنن ناقص بود ،
و ...
ممنون

لیلی شنبه 16 مهر 1401 ساعت 08:34 http://Leiligermany.blogsky.com

مدرسه ها چقدر دردسر دارن.بردن و آوردن بچه ها و تکلیف انجام ندادن و بحث سر شعر حفظی. خدایی اعصاب فولادین می خواد

واقعا
خدا رحمت کنه مامانبزرگم
همیشه می گفتن بی خود اینقدر کُنجُل نشدم
گذاشتم 9 تا بچه ام درس بخونن و حداقل دیپلم بگیرن با امکانات اون زمان که بچه ها با نور چراغ نفتی درس می خوندن و ... (از حدود 60 سال قبل اینکه بزاری همه بچه ها درس بخونن خیلی بوده)
من همیشه توی دلم می گفتم درس که خود بچه ها می خوندن شما مگه چ کار کردین ؟
الان هر روز و هر روز بلند اعلام می کنم خدا رحمتتون کنه مامانبزرگ غلط کردم چقدر شما زحمت کشیدین

نگار شنبه 16 مهر 1401 ساعت 02:00

چرا خودتون یه ماشین نمیخرید. احتیاجخ واقعا.

خیلی دوست دارم
اما برای ی پراید معمولی حدودا 200میلیون کم دارم

. چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 17:01

You are a ............

خانوم جان چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 15:34 http://mylifedays.blogfa.com

خدا هرچه زودتر برسونه صاحب اصلی ما و همه این مخلوقات رو

انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد