134

سلام 

خوبید 

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

نمی دونم تا الان تجربه داشتین حس کنید مغزتون ورم کرده و اینقدر ب جمجمه فشار وارد می کنه ک حس کنید الانه ک جمجمه اتون منفجر شه و مغزتون بپاشه روی در و دیوار،

من امروز تجربه کردم این حالت 

تا ساعت 4 داشتم اسم نیروهای جدید وارد سامانه تامین اجتماعی میکردم چرا ؟چون مدیر اداری امون بی تجربه است و اونم یک عالمه کار سرشه  و مدیر مالیمون هم می گه باشه می کنم و از آخر نمی تونن و اگر هم این ماه بیمه اشون رد نشه کارفرما بهمون اخطار می ده و اینکه ما قبول کردیم ک برای  پیمانی ک آخر مهر بهمون ابلاغ شده از اول شهریور بیمه رد کنیم برای نیروهامون،آخه کجای دنیا اینطوریه 

ازاون طرف برای سوم آبان هم ی بازگشایی دیگه داریم ک برآوردش آماده کردم اما اسناد فنیش نه، ی ارزیابی کیفی دیگه هم داریم ک اون باید اول آبان آماده باشه

تازه فکر کنید دو ماه هم هست حقوق نگرفتیم و ی عالمه انرژیم پایینه سر این موضوع و مجبور شدم 17 تومن قرض کنم ازمحمد و محمد هم تازه دیروز ی خونه معامله کرده و باید همین امروز و فردا پولش بدم و کلی ذهنم درگیر اون هم هست، ی امتیاز وام از بانک رسالت دارم ک گذاشته بودم بزارم قسط های وام‌های قبلی تموم شه بعد این بگیرم ک الان درخواست دادم خدا کنه زود تایید شه

از دیروز بعد از ظهر هم مدام یا صدای سرفه های محسن یا خنده های خیلی  بلند  یا دعواهای وحشتناک و جیغ های بنفش بچه ها می آد، یعنی محض رضای خدا ی دقیقه ساکت نیستن، امروز دیگه واقعا کم آوردم از دستشون ، ی آن ب خدا گفتم ی جایی باشه ک صدای هیچکس هیچکس نباشه، از اون طرف من ام توی ذهنم یاد هیچ کس نباشم فقط 24 ساعت تنهای تنها.

یعنی میشه 

نیروی کمکی هم ک می آن کمک ام این هفته نیومدن چون دخترشون  عمل داشت و مامانشون و مادرشوهر شون هم از شهرستان اومدن خونه اشون و نمی دونم می تونین تصور کنین وضعیت خونه چ طوره 

و ی عالمه موضوع دیگه ک داره توی سرم رژه می ره، کاش مغز ی دکمه on و off داشت 

ببخشید ک خیلی غر زدم ، خیلی نیاز داشتم ب غر زدن

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی ک به دلیل رحمتت بهمون دادی ، ممنونم، ممنونم، ممنونم


نظرات 7 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 08:57 http://Leiligermany.blogsky.com

خدا بهت توان بده. توی شرکت کار سخت بدون حقوق تو خونه هم بچه هایی که یک دقیقه اروم نمیشن. درک می کنم یا صدای خنده و بازی یا گریه و دعواااا

ممنونم
دیروز ی آن مستاصل شده بودم

لیلی دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 22:00 http://www.leiliohamsari.blogfa.com

خانوووووم
منم غر بزنم که نیومدید رژیم بگیرید

عزیز دل
هر روز یادتم
من رفتم آزمایش دادم برای ایمنی شرکت
گفتم جواب اونم بیاد ی دفعه مزاحمت شم
ببینم اگر مسئول ایمنی امون جواب آزمایش نگرفت خودم می گیرم و ی دفعه مزاحمتون می شم

فاطمه دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 14:16 http://Ttab.blogsky

سلام عزیزم خداقوت.گفتم یچه هایه این سن برسن دیگه اروم میشن پس فعلابازم ماجرادارن.
بازخوبه تمیزکار داری.ایشالله حقوق گرفتی؟اگه نه برومساعده بگیر

سلام خانم
ممنون
ببین سبک درگیری هاشون فرق می کنه
همین الان تعمیرکار هواساز اومده برای سرویس
اگر بگی ی لحظه اینا نشستن
هی بدو بدو توی پذیرایی هی توی اتاق
برای کمکی هم آره گاهی فکر می کنم اگر ایشون نباشن چ طور باید خونه رو هندل کنم
حقوق هم نه
وام رسالتم جور شد
شرکت هم حدود یک تومن ضمانتنامه داده برای انجام تعهدات و بعد هم پیش پرداخت
حدود 2.5 هم اولین حقوق نیروهای پروژه رو داره تامین می کنه، می گه شماها نخودین

خانوم جان یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 13:36 http://mylifedays.blogfa.com

خدا بهت توان مضاعف بده انشاءالله واقعا کار کردن همراه با خانه داری و بچه داری خیلی سخته

ممنون
هر چقدر می گذره می گم من چقدر سخت جونم ک دارم می گذرونم این روزها رو

shaqaieq یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 00:04 http://hayta.blogfa.com/

سمانه جانمـ
همیشه گفتمـ بازمـ میگمـ بهتون افتخار میکنمـ که از پس این روزا همیشه بر اومدید و بر میاید
خد.ا قوت
و از ته دل امیدوارمـ خیلی زود حقوق ها رو بدن و وامتون اوکی شه

شقایق جانم
چقدر بودنت خوبه
خیلی خوشحالم که هستی
ممنون

یلدا شنبه 30 مهر 1401 ساعت 20:13 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

سلام عزیززز دلم
خسته نباشی،،خدا قوت عزیز جان
واقعا سخته خدا صبر بده من طرفای صبح فقط،عشقم اینه تو سکوت کار میکنم باور میکنا یک لحظه ام به زمین نمیشینما ولی همین که صدای تلویزیون تو سرم نیست همینکه سکوته انرژی دارم
الهی که دونه ی پر برکت زندگیمون باشن عزیزانمون و خدا عاقبت بخیرشون کنه برای ما هم صبر قلمبهههه بده
ولی هفته پیش میگفتم کاش میشد یک بلیط بگیرم برم مشهد تنها بشینم فقططططط تو حرم بعدم برگردم

سلام عزیزم
منم صبح های زود که خودم تنها بیدارم اینطوری ام
از ساعت 4.5-5 تا 6.5
به قول شما ی لحظه هم استراحت ندارم
ی سره در حال بدو بدو ام اما از سکوت و آرامش صبح استفاده می کنم
ممنون
انشالله به زودی زود مجدد می آیین مشهد و توی فضای حرم آروم می شین

رهآ جمعه 29 مهر 1401 ساعت 20:25 http://Ra-ha.blog.ir

کار خوبی کردی نوشتی و به قول خودت غر زدی، امیدوارم بعد نوشتن این پست حالت بهتر شده باشه. و واقعن از ته دلم برات 24 ساعت تنهایی میخوام که حساااابی لذت ببری

ممنون عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد