شاه چراغ

اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ

خدایا ما به تو شکایت کنیم از نبودن پیامبرمان که درودهاى تو بر او و آلش باد

وَغَیْبَهَ وَلِیِّنا وَکَثْرَهَ عَدُوِّنا وَقِلَّهَ عَدَدِنا وَشِدّهَ الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ

و از غیبت مولایمان و از بسیارى دشمنان و کمى افرادمان و از سختى آشوبها و از کمک دادن اوضاع

الزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلى ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ

زمانه به زیان ما پس درود فرست بر محمد و آلش و کمک ده ما را بر این اوضاع به گشایش

تُعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَرَحْمَهٍ

فورى از طرف خود و برطرف کردن رنج وناراحتى و یارى با عزت و ظاهر ساختن سلطنت حقه و رحمتى

مِنْکَ تَجَلِّلُناها وَعافِیَهٍ مِنْکَ تُلْبِسُناها بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ

از جانب تو که ما را فراگیرد و تندرستى از طرف تو که ما را بپوشاند به رحمتت اى مهربانترین مهربانان


نظرات 25 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 13:50

سمانه جون متاسفانه خیلی از هموطنهامون شستشوی مغزی شدن و قدرت تفکر و تشخیصشون رو از دست دادن. خدا فقط به ایران عزیزمون رحم کنه که این جماعت نمی‌بینند چه شرایط بدتری دارن برامون رقم میزنند که بزودی فقط آرزوی همین روزها و همین ایران رو داشته باشیم.

نگار عزیزم
مشکل از ماست که خوب دفاع نکردیم ، توی این بلبشوی رسانه ها ما از رسانه امون درست استفاده نکردیم
دارم سخنرانی آقای کاشانی با موضوع تجربه تاریخی در مواجهه با فتنه ها رو گوش می دم (البته دو جلسه اش هست و جلسه سوم توی این هفته برگزار می شه)
این نوع بازی های سیاسی از ابتدا بوده ، مهم بازی نخوردن ماهاست
این جماعت متاسفانه منبع معتبری ندارن برای مقابله با منبع خودشون اونم چون ما درست عمل نکردیم
به هر حال امیدوارم خدا عاقبت همه امون رو ختم بخیر کنه انشالله

نسیم دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 12:08

خیلی موجود عجیبی هستی
اگر واقعا به اون خدایی که یه ریز حرفش و میزنی اعتقاد داری
بالاخره دست همه ی دروغگوها و دزدا و نون به نرخ روز خورها و دیکتاتورها رو رو میکنه

قطعا همینه ک می گی
انشالله به زودی دست همه کلاش ها، بی شرف ها و ... رو می شه

جانی چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 10:32

میدونی اون خانم صخره نورد کجاست؟ ازش خبر داری؟ از علی دایی چطور؟ از دختر اسکیت باز چطور؟ از نیلوفر حامدی، از حسین رونقی، از توماج صالحی، از هزار و پانصد نفر دیگه؟...
شاید شما خبر داشته باشی. یا حبس خونگی هستند یا حبس زندانهای رژیم رئوف شما.... 330 نفر هم از جوونها و نوجوونهای نازنین زیر خاکن... شما که ته هر متنت می نویسی اناشال حق را ببینیم سمت راست و درستی رو بگیر خانم جان

من می دونم جوونهای این مملکت که مثل گل بودن دارن پر پر می شن و ی عده بیرون این خاک خوشحالن از این جریان و قلبم داره آتیش می گیره
سمت راست و درستی از نظر من سمت مردمه ، مردمی که معترضن اما توهین نمی کنن، مردمی که معترضن اما به نظر مخالفشون احترام می ذارن، مردمی که می فهمن کیا خوشحالن و کیا ناراحت و دوست و دشمن تشخیص می دن

رها چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 10:30

تو ی رانت خور ارزشی هستی خفه میشی انشالله

سمیه سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 18:14

خوشحالم که اخباری مثل خبر الناز عزیزمون به گوشتون میرسه، انشالله که خبرهای کشته شدن فرزندان این آب و خاک و ظلم و ستمی که بر عزیزانمون میره رو هم می بینید

البته امیدوارم قانون شکنی نکرده و فیلترشکن نصب نکرده باشید. چون این اخبار که در صدا و سیمای غیر ملی ما پخش نمیشه و فقط در رسانه های فیلترشده دست به دست میشه . آخه اونهایی که میگن حجاب چون قانونه باید رعایت بشه الان در اینستاگرام با فیلترشکن میان و میرن

محض اطلاعتون امروز یک دختر شجاع دیگه هم بدون حجاب اجباری رفت روی سکو

این راه بی بازگشته، ما بی شماریم، شما هم لطفا از ظلم حمایت نکنید که گناهتون از ظالم بیشتره

با شما دیگه بحث عمیق نمی کنم، چون به شدت معتقدم اونی که باید می فهمیده تا الان فهمیده و اونی که نفهمیده منافعش در نفهمیدنه

تعداد کشته ها که همه اشون بچه هامونن می شنوم متاسفانه
و متاسفانه تعداد مدافعان انقلاب خیلی بیشتر از اغتشاش گران
این ی بام و دو هوای شما رو نمی فهمم
قطعا من مخالف ظلمم
اما ایمان دارم به صحبت امام موسی صدر
اسراییل باطل مطلق هست
اگر اسراییل با راست بجنگه ما طرف راستیم و اگر با چپ بجنگه ما طرف چپیم
من سمت گروهی ام که اسراییل مقابلشه پ
و به اون ایمان دارم
منم معتقدم اونی که باید تا الان می فهمید فهمیده و اوین همه که نمی خواست بفهمه نفهمیده

ایران سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 13:19

در پاسخ به جوابت :
وقتی پاسخ کوچکترین اعتراض مردم بیچاره میشه گلوله و باتوم! مجالی هست برای درخواست و پیگیری مطالبات ؟؟
خدایی خودتو میزنی به ندیدن و نفهمیدن یا ما رو اسکل فرض کردی ؟؟

کوچکترین اعتراض مردم کجا بود؟
از اول که داشتن نیروی انتظامی رو می زدن
به خدا اونا مردم نیستن
به والله هیچ کدوم از مردم معترض حاضر نیستن خون از بینی کسی بیاد
من امیدوارم که همه امون حق ببینیم

مرجان سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 09:17

شما خودت به عنوان یک زن حق کافی برای خودت قایل نیستی. یادمه از همسرت تشکر کرده بودی که اجازه داده بود بچه ها رو با هزینه خودت تو مدرسه غیرانتفاعی ثبت نام کنی!!!
وقتی شما به حق مساوی در زندگی شراکتیت با همسر ایمان نداری وقتی خودت تو زندگی خودت رو درجه دو می دونی، چه انتظاری هست که برای بقیه درست اظهارنظر کنی؟!

من متاسفم که شما اینقدر زبونت تنده
من اگر حق مساوی قایل نبودم می بردم بچه ها رو مدرسه کنار خونمون ثبت نام کنم
هزینه خودم؟
من برای چی می رم سر کار برای اینکه کمک خرج خانواده باشم
هزینه خودم؟
من منتظر شدم که رضایت همسرم به عنوان پدر بچه ها جلب کنم با 3 ماه انتظار
هیچ وقت خودم درجه دو ندیدم آگر نه ، نه می رفتم سر کار ، نه برام مهم بود بچه ها کجا می رن
من نقش خودم توی زندگی خودم و بچه هام دیدم
چیزی که می خوام توی جامعه امون همه امون متوجه نقش خودمون شیم
تا بفهمیم تلاش تک تک ما مهمه

مامان دوتافرشته سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 06:32

واقعا از اینکه میبینم هنوزکسایی هستندکه از جنایت حمایت میکننددرعجبم مدتهاست وبلاگتون رادنبال میکنم وحس نکردم که جیره خورنظام باشیدپس این همه تعصب کوراز کجامیادخداعالمه!!یجوری میگیداین روش اعتراض نیست انگارتواین مملکت میشه برخلاف نظرات حضرات حرفی زدوجوابش گلوله وزندان نباشه اینجافقط درحمایت ازخودشون حق داری درامنیت کامل راهپیماییِ گسترده!!!!!!کنی
کاش چشماتون رابازکنیدتومملکتی که رهبرش ادعای عدالت علی را داره و ادعای خلافت اسلامی!! مردم به جرم خواسته های بحقشون کشته میشن ودرصداوسیمای میلی همه ی علت مرگ هامیشه خودکشی

خیلی خوشحالم که خواننده قدیم یهنوز هم اینجا رو می خونه
من عاشق ایران ام و به انقلاب اسلامی افتخار می کنم و معتقدم جمهوری اسلامی خوب عمل نکرده و می تونسته بهتر عمل کنه
معتقدم برای اینکه ایرانمون پیشرفت کنه تک تک ما مسئولیم
خواسته به حق مردم؟
مردم برای خواسته به حق اشون نیروی انتظامی رو آتیش می زنن و بهش تجاوز می کنن
به خدا مردم اینا نیستن

سمیه دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 14:55

حتی یک اعتراض کوچیک از تیم فوتبال ساحلی رو هم برنمیتابند و در تدارک مجازات براسون هستند
بعد میگن تنوع سلایق
همین قدر متناقض

من نمی دونم منظورت از مجازات چیه
بدتر از اون خانم صخره نورد نیست ک حتی رفت دیدار با وزیر ورزش
اگر قرار بر مجازات باشه ایشون باید مجازات می شدن ک بر خلاف قوانین کشور نوع پوشش اشون رو انتخاب کردن و در مسابقه شرکت کرده بودن ک همه دیدیم این اتفاق نیفتاد
اما راجع ب فوتسال در سطح ملی کار جالبی نبود یعنی چی ب نماد ملی امون توهین کردن
اما بعید می دونم مجازاتی براشون در نظر گرفته شه
من باشم ب کشتی گیرامون ک قهرمان شدن و بعد برنده شدن احترام نظامی می ذارن ی تشویق ویژه می دم شاید عزیزان فوتبال ساحلی یاد بگیرن چ طور ارزش قایل شن برای جایگاه ملی اشون

ساره دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 14:02

آقایون فوتبال ساحلی در تلاش برای بدست آوردن دل براندازان...
براندازا در تلاش برای تحریم فوتبال ایران برای رفتن به جام جهانی
همینقدر متناقض هستن
از یه طرف شعار مرگ بر دیکتاتور و آزادی سر میدن
و از طرف دیگه اگه هر کسی مثل اونا فکر نکنه انواع برچسب ها رو بهش میزنن.اینه که اکثریت با شما همراه نمیشن چون میدونن که چیزی تغییر نمیکنه روال همونه" هر کسی مثل ما نیست بر علیه ماست و دشمن ماست."
یه کم آروم بگیرین، فکر کنین و برنامه بریزین.مردم دلشون به چی خوش باشه.تمام اموال عمومی با این
مدل اعتراض نابود شد،دلار قیمتش بالاتر رفت ،حفره های امنیتی راه نفوذ تروریست ها رو باز کرد.
چند گروه شدیم و به جون هم افتادیم.اگه براندازی هم اتفاق بیفته بازم اوضاع همینه فقط جای معترض ها عوض میشه.الان تو همین فضای وبلاگ ببینین چه خبره ؟! تو کامنتای یه وبلاگ می خوندم بذارین طرف مقابل هم طعم دیکتاتوری رو بچشه.عمامه از سر روحانی و چادر از سر خانم های محجبه کشیدن آزادیه؟ یه کم تامل راه دوری نمیره

خیلی با شما موافقم
و متاسفانه این وسط ایران که ضربه می خوره
و امید ما هم به کمک خداست

سمیه دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 11:55

نمیشه
در حکومت دیکتاتوری نمیشه تنوع سلایق داشت، دیکتاتور عقیده مخالف رو برنمیتابه
همین میشه که دایره خودی ها روز به روز تنگ تر و تنگ تر شده
خانه از پای بست ویران است دوست عزیز

اختلاف من و شما همینجاست
از نظر من می شه عزیز
اگر من و شما بخوایم

ایران دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 11:26

یه جوری حرف میزنی که انگار سیستم جدا از نظامه یا دست مردم بیچاره است که الان فاسده و خرابه !
کی نمایندگان رو تایید صلاحیت میکنه ؟اینها گماشته کی هستن ؟از طرف کی منصوب میشن؟؟
یعنی میهوای بگی نظام خبر از این همه رانت و گه کاری نداره ؟ بیخبره؟؟؟؟
اگر نظام میدونه و کاری نمیکنه که وای بر ما اگر هم نمیدونه و بیخبره که بدتر واویلا !

این باید جز مطالبات ما باشه
این جایی که باید بهش اعتراض کنیم

مینا دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 11:14

ای صاحب وبلاگ تو شرف نداری؟؟ این چه پاسخی بود که به مرجان دادی ؟؟
ازبخش اول کامنتش که حرف و درد مردمه ککت نمیگزه ولی بخش دوم که درمورد گرونی و تورمه یه دفعه یاد پسر خودت افتادی تا ماتحتت سوخت !
بگو ببینم مگه خون فخری زاده از خون این جوونایی که کف خیابون بی گناه یکی یکی پرپر میشن رنگین تربود؟ هی شهید شهید میکنی برامون!
مگه اینها چی میخوان چی میگن که جوابشون گلوله است ؟
خجالت بکش از این همه مماشاتت با این سرکوبگران!
هر خونی که ریخته میشه شما و امثال شما هم که حامی مردم نیستین دخیل هستین به ولله!
الان سکوت یعنی حمایت از قاتلین فهمیدی؟!

راجع به خون هم قطعا کسی که از بیرون با برنامه قبلی و ... ترور می شه خیلی فرق می کنه با اون کسی که می ره توی خیابون و اموال مردم اتیش می زنه ، چادر از سر زن محجبه می کشه ، فحش می ده و ....
شهدا برای کشورشون زحمت کشیدن اما این جوونا فقط توقع دارن و خودشون کاری نمی کنن
هر چند نظر من با نظر حضرت آقا یکیه ،هر دو گروه بچه های مان
و اما من علاوه بر خودم شما رو هم مقصر می دونم توی ریخته شدن خون تک تک جوونامون ، علاوه بر معترضین ، نیروهای انتظامی امون، بسیجی هامون، روحانی هامون و ....

سمیه دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 09:13

مساله اینه شما سیستم رو فاسد نمی دونید، فکر می کنید خب حالا اختلاس هم میشه مشکلی وجود نداره و کل سیستم کارش رو داره درست انجام میده، اما مساله اینجاست که کل سیستم و نظام داره می لنگه، مشکل اصلی هم قانون اساسیه، قانونی که نمی تونه جلوی فساد رو بگیره که هیچ، خودش به دلیل تمرکز قدرت فسادآوره بایستی کن فیکون بشه
فرق نگاه ما وشماها اینجاست
و یک نکته دیگه تعصبه
تعصبی که گاهی ناشی از مذهبه، گاهی ناشی از وطن پرستیه، باعث میشه تغییر برای شماها سخت باشه، فکر می کنید اگر تغییر ایجاد بشه یا اسلام از دست میره یا ایران
والله که ایران ۲۵۰۰ سال بوده و اسلام ۱۴۰۰ سال، اما حکومت ج.ا فقط ۴۴ ساله که هست، بقای اسلام و ایران ربطی به بقای ج.ا نداره، هر وقت اینها رو از هم تفکیک کردید مشکل ما با شما حل میشه

اتفاقاً دید منم شبیه شماست
اما سیستم کی درست می شه
وقتی ک قانون اساسی درست شه
قانون اساسی کی درست می شه؟
وقتی نماینده مجلسی ک انتخاب می کنیم بر اساس معیارهای درست انتخاب شه نه بر اساس لیست و پول و رانت
اینجا من اعتراض دارم باید تایید صلاحیت ها طوری باشه ک همه سلایق نماینده داشته باشن

زهرا پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 14:32

جواب تون به کامنت مرجان واقعا ناامید کننده بود! از تعصبات تون کم کنین. حق و حقوق خودتون و وظایف دولت رو بشناسین. شما یا معترضین (و مفهومش این نیست که الا بیاین کف خیابون. اعتراض تون میتونه این باشه که حداقل حمایت نکنین از ظلم) یا هم نیستین که در اون صورت بشینین از کشور گل و بلبل تون لذت ببرین و مقابل ما بایستین. وسط بازی تو این شرایط معنا نداره.
دقیقا یک بخش از اعتراضات بحث همین مسائل اقتصادی هست. کشوری که روی این همه ثروت طبیعی خوابیده، چرا اینه وضع اقتصادش؟
این همه دزدی و اختلاس رو میشه، کدومش پیگیری شده و به جزاشون رسیدن؟ کدوم شون اومدن در برابر ملت پاسخ دادن؟
میگین این راهش نیست؟ شما بگین راه اعتراض به این وضعیت چیه؟ اونم تو کشوری که اعتراض مدنی معنا نداره. جوابش میشه چوب و چماق و زندان و شکنجه.
کسی خوشحال نیست از این وضعیت. کسی دوست نداره جوون ها و نوجوون ها کشته بشن. خانواده ها عزادار بشن. اما اگر واقع بین باشین متوجه میشین که دولتمردان ما هیچ نوع انتقادی رو نمی پذیرن. رو بدی ادعای خدایی هم میکنن.
شما میگین مسئول خائن هم کم نداریم؟ توی یه حکومت اسلامی، اون مسئول دزد و خائن بیخود میکنه نشسته تو اون پست. بقیه هم لابد از کنارش دارن میخورن که سکوت کردن. وگرنه که باید یقه شو میچسبیدن. باید با تیپ پا پرتش میکردن بیرون.
ضمنا، من متوجه منظور از پارگراف آخر نشدم. یعنی چی "نمیگفتن چرا حکومت این کمی و کاستی رو داره" این اتفاقا پرسش خیلی مهمیه واسه تغییر و بهبود شرایط. میگم انتقادپذیر نیستن مسئولان دقیقا همینه. با حلوا حلوا کردن که مملکت رشد نمیکنه. اتفاقا مهمه که به چالش بکشیم، کمی و کاستی ها رو ببینیم و بعدش برسیم به اینکه خب چکار کنیم که شرایط بهتر بشه!

سلام زهرا جان
نا امید کننده از چی
من قطعا ی معترضم ودر عین حال خوبی ها رو می بینم
من می گم اگر مثلا به فرض نمره دولت یا حکومت حتی 10.5 هم باشه باید همه امون کمک کنیم که بهتر شه هر چند من نمره 13-14 می دم
من می گم همه امون باید وظیفه خودمون بدونیم برای رشد و پیشرفت کشور از همه نظر قدم برداریم، همش انگشت اتهام سمت بقیه نبریم
مثالی که زدم از شهید فخری زاده، ایشون قطعا از شرایط کشور بیشتر از من خبر داشتن ، اما دنبال این بودن چ طور می شه کاری کرد که شرایط بهتر شه ، حالا ایشون در جایگاه خودشون ، من در جایگاه خودم و این تفاوت دیدگاه باعث می شه فردی مثل ایشون در سن 38 سالگی جز لیست ترور موصاد قرار بگیرن و من فقط و فقط حرف بزنم

مرجان سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 14:52

اصلا شما و صدا و سیما و مسئولین درست میگین. همه این دختر پسرای زیبا و شاداب که تا دیروز می خوندن و می رقصیدن و می پختن و زندگی می کردن یهو تصمیم گرفتن خودکشی کنن، حتی پیرمرد 80 ساله، یهو همه بیماری زمینه ای گرفتن، سگها حمله کردن بچه ها رو گاز گرفتن و ... به نظرت چرا ؟ چرا مملکتی ساختیم که 253 نفر تو 40 روز تصمیم می گیرن خودکشی کنن؟! به چه حقی می ریزین تو مدرسه که بچه مدرسه ای از ترس سکته کنه؟! بله تو هر مدرسه ای حداقل یکی دوتا دانش آموز مریض هست و امنیت جون اونا هم با شخص نظامه! مگه از زندگی چی می خواستیم؟! مسئول تمام این مرگها مستقیما دولته رژیمه نظامه... اگر داعش حمله کرده، اگر خودکشی کردن، اگر شلیک گلوله خودی و ناخودی بوده، 40 ساله همه چیمون رو گرفتن گفتن استقلال و امنیت دارین!!! کو؟؟؟؟؟ 10 دقیقه نگذشته آمریکا تو بیمارستانه دوروز نگذشته اسراییل تو دانشگاه ست، یه هفته نشده انگلیس داره بسیجی می کشه، چهل روز نگذشته داعش تو حرم ماست.... یعنی تاروندن دانشجو دانش آموز مهمتر از امنیت زایر حرمه که ول کردین رفتین تو خیابون مردم رو بزنین؟! یه کم واقع بین باش. شما که دم از حق و باطل می زنی حقیقت آخرش نمایان می شه ولی شما منضف باش.
ما و مردم تو خیابون دنبال مو و لخت شدن نیستیم من از 90 متر فرمانیه اومدم 60 متر نظام آباد، من 4 ماهه گوشت نخریدم، من دو کیلو برنج می خرم و دوماه می خورم، بفرمایید این نظام چی برام داشته ؟! گور بابای بی بی سی و پهلوی و مسیح و ... کی به اونا بها می ده؟! اگر می خواستیم که الان رهبر داشتیم خودمون کمترین حق زندگی رو می خواهیم دنبال عوض کردن رژیم نیستیم که، دنبال اصلاحیم و کشته میشیم. اگر شما زندگی خوبی داری حتما داری از رانت استفاده می کنی وگرنه همه مردم عادی فقیر شدن، آب نداریم هوا نداریم، نون نداریم، امنیت هم که مدعیش بودین، دیگه نداریم....به امید حقیقت بینی هممون

مرجان عزیزم
قسمت دوم پیامت با گوشت و پوست استخونم درک کردم
ما هم داریم این روزها رو می گذرونیم
تازه اعتراض من خیلی بالاتره
من و شوهرم دوتایی با هم از صبح تا شب کار می کنیم از آخر حقومون به زور به خط فقر می رسه
آخرین کفشی که برای پسر 6 ساله ام خریدم قبل عید بود ، چند روز پیش بهم گفت مامان برای اینکه کفش هام اندازه ام باشه باید انگشت هام جمع کنم و این ی خنجر بود توی قلبم
پسر بزرگ من با پسرعموش 9 روز فرق دارن ، اون از الان مسیرش مشخص هست و پسر من با هزار تا تحقیق و ... رفت ی رشته ای که معلوم نیست آینده ای داره یا نه
منی که اصولا خونه پدری سالی دو بار گوسفد می کشتیم ، الان رسیدم بعد از چند ماه خریدن به گوشت بره ماده که از صبح می ذارم می پزه تا شب باز نپخته است و هزااااار تا مثال می تونم بزنم برات که درد مردم همه امون می فهمیم ، به خدا منم به همه اینها اعتراض دارم، من می گم منی که دارم زحمت می کشم چرا باید حقوقم کمتر از نصف کسی با شرایط من توی ی ارگان دولتی هست
منم می گم چرا بچه من باید این شرایط برای آینده اش باشه اما اون بی شرفی که خودش مسئوله بچه اش خیلی راحت می فرسته ی جایی که از الان آینده اش مشخصه چ
به خدا حرف منم همینه ، اما روش اعتراض این نیست
کتاب پرواز پای دماوند شهید فخری زاده رو می خوندم ، می دونی فرق من و امثال من با ایشون چی هست، قطعا ایشون خیلی بیشتر از ما از کاستی ها خبر داشتن، اما بحث اینه ایشون دنبال این بودن که ببین چ کار کنن که شرایط کشور بهتر شه ، نه اینکه بگن چرا حکومت این کم و کاستی رو داره، ایشون توی سن 38 سالگی توی لیست ترور موصاد میرن، چرا؟ چون دیدشون به کشورشون ، مردمشون و نظامشون این بود عزیز دل

دلخون سه‌شنبه 10 آبان 1401 ساعت 11:38

آهای کسی که اومدی خطاب به من کامنت گذاشتی تو و امثال خودت وقتی شعورتون اینقدر پایینه که هر معترضی رو مریض و اغتشاشگر میای خطاب میکنید دیگه چه امیدی هست بخوای درک کنی چرا الزاما ترور در همچین جایی مثل شاهچراغ برنامه ریزی میشه ؟!

زهرا دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت 11:19

این کامنت آخری دعوت به واقع بینی میکنه بعد خودش واقع بینیش در این حده که "آدم های مذهبی خوب که در حال عبادت بودن رو کشتن"؟!!
حالا شما هم با شبکه های معاند مخالفی، باش، ایرادی نداره. (ما هم مخالفیم!) اما واقع بین باش یه کم! چرندیات صدا و سیما رو باور و تکرار نکنین!
اول که جسارتا هر آدم مذهبی خوب نیست و هر آدم غیرمذهبی بد نیست. این جمع بندی شما خیلی بی ربط و سطحی و غیر واقع بینانه ست! لابد در همین سطح نگاه و طبقه بندی تون، هر کس که معترضه حتما بی دین و تحت تاثیر شبکه های خارجی و دست نشانده ی دشمنه. که در اون صورت هم آقایون کلاه شونو بندازن بالاتر با این تعداد دست نشانده در داخل کشور.
دوم هر کس بیاد شیراز همون طوری که به حافظیه و آرامگاه سعدی و مجموعه زندیه و تخت جمشید و ... سر میزنه، حتما یه سر شاهچراغ هم میره. پس الکی گروکشی نکنین و گروه آدمهای مذهبی و آدمهای غیرمذهبی درست نکنین! گذشته از بحث اینکه کار کی بوده، درستش اینه که بگیم آدمهایی بیگناه، خیلی مظلومانه کشته شدن. مثل آدم هایی که چهل روزه دارن مظلومانه کف خیابون و تو بازداشتگاه و تو دانشگاه و تو مدرسه کشته میشن.
خدا به خانواده های همه شون و به ما، صبر بده. امیدوارم عاقبت این مردم و این مملکت خیر باشه.

به دلخون یکشنبه 8 آبان 1401 ساعت 19:26

تا میتونی از این خزعبلات بنویس و این فکر مریض و بیمارت را هم داشته باش!!
حکومت اگر بنا باشه آدم بکشه میاد افراد مثل توی مریض و اغتشاشگران بیرحم داعشی را میکشه چرا باید، آدمای مذهبی و خوب که مشغول عبادت بودن بکشه؟!!!
اگر گفتن داعش تمام شد، منظور حکومت داعش بود که دو سوم سوریه و نصف عراق را تسخیر کرده بود و خلافت و دولت عراق و شام تشکیل داده بود و روزانه هزاران نفر را گردن میزد، منظور اون بود!!
اگر مخالف هستید، باشید، ایرادی ندارد، ولی نسبت به وقایع کمی واقع بین باشید و این چرندیات رسانه های معاند را باور و تکرار نکنید!!
با این تفسیرهای تو لابد وقتی داعش به مجلس حمله کرد و چند نفر را به شهادت رسانید، اونم کار خود حکومت بود؟

دارم کتاب پرواز پای دماوند می خونم
شهید محسن فخری زاده
می دونین ما همه امون وقتی اسم این شهید شنیدیم ک ایشون ترور شده بودن
دارم فکر میکنم انقلاب هزاران نفر مثل شهید فخری زاده داره
درسته کم مدیر خائن و نون به نرخ روز خور هم نداریم اما امثال این بزرگوارانن ک انقلاب نگه داشتن اونان ک خار چشمن
من بعد پیام حضرت آقا برای شهدای ترور شاهچراغ امیدوار شدم به اون ید واحدی ک قراره انتقام بگیره

دلخون یکشنبه 8 آبان 1401 ساعت 11:41

لازم نیست پای خبرهای بی بی سی و ...نشسته باشی تا بفهمی حادثه شاهچراغ بازم یه سناریو از قبل برنامه ریزی شده حکومت بوده که متاسفانه نتیجه اش باز هم ریخته شدن خون هم وطنان بیگناه ما بود
مگه نکفتن داعش رسما تمام شد
مگه نگفتن هیچ اعتراضی نباید بکنید به غارت ثروت ایران چون ما براتون امنیت فراهم کردیم
چی شد پس ؟؟
این اتفاق باید دقیقا تو این روزهای اعتراضات مردم اونم تو ابان دقیقا شهر شیراز میفتاد که سوم کشته شدگان مصادف شه با زادروز کوروش کبیر !
وای بر امثال شما که چشم و گوشتون رو بر روی حقیقت بستین و دامن میزنید به بیشتر ریخته شدن خون افراد بیگناه !
ولی بدونید همانا خدای ما که حقه و جای حق نشسته خودش بشارت داده جائ الخق و ذهق الباطل....

تمام امید ما هم همین آیه است
امیدوارم ک خیلی زود همه متوجه حقیقت بشیم و دست ازتهمت و ناروا برداریم

رهگذر شنبه 7 آبان 1401 ساعت 12:42

در جواب سمیه؛
از نشانه های حماقت و بی ادبی یه نفر اینه، که خود را عقل کل بداند و از دیگرانی که با نظر او مخالفند، بالاتر تصور کند و به آنها توهین کند، با ابله و بی ادب بحث کردن، کاری مذموم است!

سمیه شنبه 7 آبان 1401 ساعت 05:52

همون بی بی سی بود که اولین بار گفت هواپیمای اوکراین رو ایران زده و این بی شرفها سه روز می گفتن کی بود کی بود من نبودم، که اگر هواپیما خارجی نبود و حساسیت روش وجود نداشت هنوز حقیقت آشکار نشده بود،
و یک سوال از رهگذر: قطعا اطراف همه ما آدم مذهبی وجود داره، مادرامون، پدرامون، اقواممون، پس اینقدر احمق نباشید که فکر کنید ما از حادثه شاهچراغ خوشحالیم و براش هیچ کاری نکردیم، اون آدمها می تونستن عزیزان ما باشن، اما شما که این همه منصف تشریف داری، دو هفته پیش در زاهدان نود نفر کشتار شدند، دیشب مقامات شهر برکنار شدند که خودش نشون میده چه غلطی کردن، اونوقت عکس العمل شما چی بود؟ زاهدانیها آدم نبودن؟ چون رژیم قتل عام کرده اشکالی نداره؟

اونم به نفعشه اینطوری هوادار جمع کنه

ارام جمعه 6 آبان 1401 ساعت 15:51

تا کی میخواین خودتونو به خواب غفلت بزنید ؟...هنوز هم باور ندارید خود حکومت این کارو کرده؟

قطعا هر حرفی ک اینترنشنال و بی بی سی بزنه رو‌ من قبول ندارم

یلدا پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 22:25 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

الهم عجل لولیک الفرج
آمین به دعای قشنگت سمانه جان
دلمون خونه و دیگه تاب حرف زدنم نیست
بر دیواری تکیه زدند که از پایه ویرانه
مریدانشون دروغ و غلطه هر چیم بگیم هی هات
دیوار هاشا بلنده دیوار دروغ بلندتره و باور دروغ آسونتر

اللهم عجل لولیک الفرج

رهگذر پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 20:06

سلام
درود بر تو بانوی با ایمان و معتقد
آمین یا رب العالمین، ان شاءالله خداوند این دعاها را مستجاب کند و همه مشکلات را برطرف نماید.
عده ای که برای فوت یک نفر مثل مهسا امینی اشک تمساح می ریختند و خود را دلسوز ملت جا میدادند، الان کجا هستند؟
این افرادی که دیروز در حرم شاهچراغ در خون خود غلتیدند، هموطن آنان نیستند؟
ولی دلیل چیز دیگری ست برخی، نانشان در آن هشتکهای دروغین است و شهدا و مجروحین حمله تروریستی شیراز گویا نانی برایشان ندارد!!
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید

خدا عاقبت همه امون رو ختم ب خیر کنه واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد