135

سلام 

خوبید 

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

آقا بر طبل شادانه بکوب ،پیروز مردانه بکوب ، بابا ایول ، دمتون گرم بچه های گل تیم ملی امون ،گل کاشتید ، ماشالله ، هزار ماشالله 

دم تک تک اتون گرم، دم مربی با غیرتتون گرم ، پاینده باشین تک تک اتون با همه اختلاف سلیقه های سیاسی و فرهنگی و مذهبی .

عزیزان مردم ایران ، مردمی که عاشق ایرانن ، اینان که از پیروزی تیم ملی اشون خوشحالن ، حال بچه های تیم ملی اشون درک می کنن که زیر چ فشاری ان و مجبور می شن برای اینکه دهن ی عده رو ببندن توی بازی اول سرود ملی رو نخونن و زیر اون همه فشار روحی قرار گرفتن و دیدن باز هم اون ی عده حسابشون از مردم جداست و با اون باخت باز هم مردم پشتشونن و به تصمیم تیم ملی اشون احترام میذارن و اون تیم ملی هم دیگه زیر بار فشار نمی رن و اونایی که دوست دارن سرود عشق زمزمه می کنن .

خیلی خوشحالم که مردم مشخص شدن، مردم همونایی ان که تمام راهپیمایی ها رو شرکت می کنن، به اضافه همونایی که برای پیروزی تیم ملی اشون می ریزن توی خیابون  و شادی می کنن و باز به علاوه تمام کسایی که توی این مراسم شرکت نمی کنن اما عاشق ایرانن و پاش می ایستن ، حتی همونایی ان که تیم ملی اشون دوست دارن  از برد تیم ملی اشون خوشحال می شن اما می خوان بگن بی تفاوتن و اونا حسابشون از کسایی که ناراحتن از افتخار آفرینی ایران جداست 

ما همه امون معترضیم به اقتصاد ، به رانت به تبعیض اما عاشق ایرانیم و عاشق انقلاب و می خوایم تلاش کنیم جمهوری اسلامی ضعف هاش کمتر و کمتر کنه که با تلاش تک تک امون اون روز رو هم می بینیم.انشالله

این روزها خیلی کتاب می خونم و با هر کتابی که می خونم بیشتر عاشق وطنم، کشورم و مردمم می شم 

خدایا ازت ممنونم به خاطر کشور زیبام، به خاطر مردمی که حق و از باطل تشخیص می دن، به خاطر رهبرم  که پشتوانه و امید برای تک تک امون ، خدایا ممنونم ، ممنونم، ممنونم


نظرات 31 + ارسال نظر
بهار شماره دو پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 17:12 http://mfm71.blogfa.com

سلام عزیزم. چون قبلا یه نفر با اسم بهار کامنت گذاشته من با این اسم گذاشتم. به تازگی با وبلاگت اشنا شدم و خوندم نوشته هات رو. پاینده و برقرار باشی. کامنت های این پستت رو خوندم. این خیلی مسخرست که دم از آزادی میزنیم اما حتی تحمل عقاید شخصی یه وبلاگ رو نداریم‌.
همین میشه که عده زیادی از مردم با این شعارها همراه نمیشن چون از دل برنمیاد و لاجرم بر دل هم نمیشیند.
من هم به اقتصاد و خییییلی چیزای دیگه معترضم. اما به این معنا نیست که طرف ظلم ایستادیم. باید ببینیم عملکرد ائمه و دین در چنین مواقعی چی بوده. قطعا اگه ائمه بودن طرفدار فساد و هرزگی و اسرائیل و امریکا و انگلیس نبودن.

خیلی خوشحالم ک اومدی عزیزم
منم خیلی با شما موافقم
و می بینی ب اسم آزادی هر توهینی رو ک بخوان می کنن
صحبت های آقای حامد کاشانی با موضوع تجربه تاریخی در مواجهه با فتنه ها رو گوش کنیم همه امون
من خودم ک‌شوکه شدم
https://t.me/kashani1395
توی این لینک می تونین پیدا کنید

بهار چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 08:48

سلام
این یک داستان نیست و اگر هوشیار نباشیم اتفاق خواهد افتاد:
عده ای معلوم الحال از خارج کشور فراخوان اغتشاش میدهند (همان افرادی که جیبشان به جیب اسرائیل و آمریکا وصل هست) و کینه ای دیرینه نه از این انقلاب بلکه از دین خدا دارند! جوانان پرشور که بیشترشان دهه ی هفتاد و هشتادی هستند و برخلاف ما رنج انقلاب و جنگ رو تحمل نکردند بدون فکر و اندیشه فریب می خورند چون می‌خواهند در مدینه ی فاضله ای زندگی کنند که یه عده شراب خوار و همجنس باز به آنها وعده دادند...
نا امنی اوج می‌گیرد و مرفهین در سوراخی پنهان یا اگر فرصتی باشد به دامان دشمن فرار میکنند.
و اما من که زندگی ام ساده است و ریالی از پول بیت المال در جیبم نیست. سالهاست که بیکارم چون نخواستم جای یک پسر در اداره ای کار کنم مبادا در مقابل خدا پاسخگو باشم و مدیون پسران بیکار که نمی توانند ازدواج کنند...هزاران طعنه و سرزنش شنیدم... از پدر و مادرم مراقبت میکنم که در سن پیری و ناتوانی هستند. تمام تلاشم در زندگی این است که ظالم نباشم. هرگز با بد حجابی و لوندی حتی یک لحظه نگاه مردی را معطوف خود نکنم تا مبادا کانون خانواده ای را از هم بپاشم. خدا دستور داده ظالم نباشید و من در مقابل فرمانش تسلیمم. این تمام آن چیزی هست که من در جستجوی آنم: انسانی در آرزوی نه پولدار و نه قدرتمند بودن بلکه بهتر و کاملتر شدن. کمک به ضعفا و در حد توانم دستگیر دیگران بودن...
نا امنی شده و از مرفهین خبری نیست و اما من در مقابل فرمان خدا که امر به جهاد کرده در مقابل ظالم می ایستم. در مقابل آنهایی که می‌خواهند به بهای در خطر افتادن جان و ناموس مردم به هدف خود برسند. خونم ریخته می‌شود و فریاد مادرم به آسمان می‌رسد... چیزی که بعضی ها به دنبال آن هستند اینگونه بدست می آید! دیگر خودتان تصور کنید نتیجه اش چه می‌شود و خون بهای مظلوم را چه کسی جز خدا پرداخت می‌کند! اندکی تأمل کنیم و مراقب باشیم

زهرا سه‌شنبه 8 آذر 1401 ساعت 11:47

خانم شما با تعصبات تون و فکر محدودتون، دقیقا تمام قد پشت ظلم ایستادین!
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه. شر ظلم و ظالم و حامیان این دو رو هم از سر ما و از سر این خاک کم کنه. آمین.

تعصب چی هست زهرا جان
من می گم جمهوری اسلامی نقص داره
این می شه تعصب؟
من می گم ما می تونیم با در نظر گرفتن نقش خودمون به بهتر شدن اوضاع کمک کنیم
شما ب این می گین تعصب عزیز
خدا عاقبت همه امون رو ختم بخیر کنه واقعا

سمیه دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 20:35

رها خانوم
من سالها در بین امثال شما زندگی کردم،من عقاید شما رو زندگی کردم، من جزئی از شما بودم،پس نگید شناختت کامل نبوده
همه حرفهای شما رو متاسفانه یا خوشبختانه از برم، با قویترها از شما روزگاری همنشین و هم کلام بودم و روزگاری طرف مباحثه، الان که میگی هدف نظام من تا تهش رو میرم، خوشبختانه خودم رو از اون گرداب فکری کشیدم بیرون با شنیدن عقاید طرف مقابل و کمی تفکر
شما متعصبید و برای همه مشکلات و مصائب کشور توجیه دارید، جوابهاتون رو ببینید که چقدر با بدیهی ترین حقوق انسانها و اصول اولیه دموکراسی فاصله داره
تا زمانی که مدل تفکر و تحلیلتون این باشه مشخصه واسه بگیر و ببند و اعدام و فساد و اختلاس و آمار داغون اقتصاد و شاخصهای اجتماعی بر باد رفته و همه چیز توجیه و دلایل بی منطق میارید، چیزی بیش از این ازتون توقع نمیره

قاصدک دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 20:03

امیدوارم روزی از اینکه پشت ظلم و ظلام ایستادین و دفاع کردین پشیمون نشین. روزتون خوش.

عزیز دل ما انسانهای معاصر جاهل ترینم نسبت ب اتفاق های افتاده
اما شاخص امون مشخصه
ما پشت ظلم نیستیم
ارجاع اتون می دم ب امام موسی صدر
قطعا ما مقابل اسراییل هستیم

در جواب رها دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 19:55

جواب ابلهان خاموشیست.

ببخشید من خندم گرفت

رها دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 17:30

سمیه خانم شما شناختت اشتباه بوده یا کامل نبوده
باید دید هدف این نظام چیه و شما یه فرقی بین اصل نظام و مسبپئولای کم کار و فاسد بذاری

بهار دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 13:59

سلام . خدا رو شکر که شما حق رو میگید. خدا خیرتون بده. انشالله همه ی مردم راه درست رو پیدا کنند
وبلاگ افراد مختلف رو میخوندم یه چیزی رو متوجه شدم اونایی که حرف خدایی و حق را می گویند آرامند و بقیه حالا با هر عقیده ای مخالف حرف خدا بسیار نا آرام و...

ممنونم از دلگرمی اتون

سمیه دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 12:15

وای بر من که وقتم رو برای قانع کردن شما هدر میدم، چون محاله آدم این‌همه فساد و تاراج کشور رو ببینه و این حرفها رو بزنه، مگر اینکه خودش سر سفره حضرات نشسته باشه و منافعی درش داشته باشه، وگرنه که من هم روزی روزگاری شبیه شما فکر می کردم و ج.ا رو می پرستیدم و فکر می کردم هر روز دارم مشت بر دهان امریکا می کوبم، اما گذشت زمان و دیدن فساد و کثافت کاریهای آقایون و البته مطالعه غیر از منابع مورد تایید آقایون، چشمم رو بر وقایع روشن کرد

باز هم فقط تهمت و افترا و کلی گویی می کنید عزیزم
من جمهوری اسلامی رو نمی پرستم
قایلم به اینکه ایراد داره خیلی زیاد اما در مجموع امتیازی که بهش می دم 13 از 20 می دم و وظیفه خودم می دونم که برای پیشرفتش تلاش کنم

سمیه دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 12:00

بازداشت توماج صالحی به خاطر خوندن آهنگ و اتهام محاربه (یعنی جنگ با خدا و پیغمبر، یعنی اینها خودشون رو در اون حد می بینن و هر کس مخالفشون باشه محاربه)
بازداشت وریا به خاطر استوریهای اینستاگرام
بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی و ... به خاطر برداشتن روسری
تهدید علی دایی و خونواده ش به خاطر استوری و مخالفت با کارهای حکومت
تازه اینها معروفن و از پیامدهاش می ترسن
وای به حال مردم عادی
الان احتمالا میگید بعضی از اینها آزاد شدن، مساله اینه که کسی به خاطر حرف زدن اصلا چرا باید بازداشت بشه؟ اینه اون حکومتی که حضرت علی به مالک نوشت مبادا مردم از اینکه با تو حرف بزنند بهراسند؟ اینه؟
شما متعصبید و این باعث شده هیچی نبینید

کاش کاش بستر و شرایط لازم برای انتقاد بود ، خود منم به این معترضم
من نمی دونم دلیل بازداشت این عزیزان چی هست
اما همه جای دنیا بدون سند حرف زدن، توهین به اعتقادات مذهبی ، حمایت کردن از گروه های تجزیه طلب مذمومه
راجع ب توماج که به نظرم حکومت بازی خورد ، اون در حدی نیست که بخواد هزینه بده براش نظام و واقعا فکر می کنید بازداشت هنگامه و کتایون به خاطر برداشتن روسری بود؟ آخه عزیزم کتایون ریاحی که حجاب بهشون واجب نیست
حرف با سند و مدرک و با توجه به اصول من قبول دارم ، اما توهین ، بی احترامی ، ... بالاخره ی نیروی بازدارنده باید باشه خانم
تمام توانم اینه که از همه جهات نگاه کنم

مامان دوتافرشته دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 10:18

قسمت آخر پیام اول من نیست چرااااا؟دلیلی برای حذفش داشتید؟گفته بودم شما گفتیدمشکلات تقصیرانتخاب اشتباه مردمه ومن گفتم الان که بقول خودتون دولت ومجلس یکدست شده(کامل افرادهم اعتقادشما)چرا وضع مملکت بدتراززمان روحانیِ(که اونم کم دوز وکلک نداشت)انتخاب دست مانیست بهتون گفتم مثلا چهارتابز(مثاله)که خودشون صلاح میدونن تاییدصلاحیت میکنندکه فقط رنگشون فرق میکنه بعدمیگن انتخاب کنیدخوب بز بزه چه فرقی میکنه چه رنگی باشه مثلانیومدندیه بز و یه خرس ویه ببر تاییدکنندکه حق انتخابی باشه توی منش!! فقط حق انتخاب تو رنگشون بوده !!!مگه من دیوانه ام وقتی کسی که توخط فکری منِ اصلا واسه ایناقابل قبول نیست برم رای بدم والله اگر رای داده باشم که ثابت شده سگ زرد برادرشغاله
واینکه شمامیدونیدیکی ازاین دخترای بی نوای کشته شده همسایه ی مابودوجنازه راتحویل ندادوبه خانواده اش گفتندتا نیاییداقرارکنیدکه کارنیروهای مانبوده جنازه تحویل نمیدیم وبعدهم که به اجبارگفتند پول ازشون گرفتندوتحویل دادند

من امکان ویرایش پیامتون ندارم و دیدید تا الان حتی اگر امکان ویرایش داشته باشم اینکار نمی کنم
من میگم کاش تایید صلاحیت ها بهتر بود اما با همین تایید صلاحیت ها هم میشه نماینده بهتری هم انتخاب کرد، مثل نماینده های چابهار، مهاباد، قروه و مشهد هم ک من شناخت دارم ی نفر کار می کنه، بقیه هم اگر کاری می‌کنند اون نمودی کدمن انتظار دارم نداره
اتفاقا نماینده کار درست خودش وسط این بازی موافق و مخالف نمی ندازه، ب فکر اینه ک وظیفه اش انجام بده
من متاسفم برای اینکه حرف های بدون سند می زنین
چون اون گفته شما قبول می کنید، دیدید ک کند فیلمهای مصیح علی‌نژاد دراومد ک چ‌طور بازی می داده خانواده های داغدار
هر چند معتقدم ک اگر خلاف قانون انجام شده باید و باید پیگیری شه

مامان دوتافرشته دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 07:21

و میدونی دردچیه اینکه من دلم سوخته که نه آتیش گرفته ونظرم را نوشتم و باتوجه به چیزایی که دیدم بایداسترس بگیرم که همین چهارتا خط واسم شرنشه!!! نیست که آزادی بیان داریم میترسم بیان بکننم تو گونی

و من می دونی دردم از کجاست و دلم آتیش گرفته
چند تا نیروی امنیت ما به خاطر این نوع حرفهای شما شهید شدن
نیروهایی که جاش باشه جونشون می دن که آب توی دل من و شما تکون نخوره عشقم

مامان دوتافرشته دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 07:04

ببخشیدمن سوال دارم امیدوارم باتفکروبدون تعصب جواب بدی
شماخودت بچه داری وحتماباخون دل بزرگش کردی فکرکن بیان بچه ات رابکشن بعداولش هی بگن کی بودکی بود من نبودم!!!بعدکه ثابت بشه که خودشون بودندبگن اِاِاِ ببخشیددیگه شده!!!!مگه لیوانه مگه بشقابه؟!!!!!هواپیمای اوکراینی سه سال ازش گذشت همون که اندازه ی خدا مقدسش کردیدچکارکرد؟کسی محاکمه شد؟کسی توبیخ شد؟چرااااارهبری که انقدرمقدسش میکنی پشت مردمش نبود؟فقط بلده آتش به اختیاربه نیروهای سرکوبگرش برعلیه مردمش بده؟توزاهدان مردم راکشتند اول گفتندترورسیتهابودن که کشتند ای گل بگیرند اون حکومتی را که عرضه ی محافظتش از مردمش رانداره که البته دروغ بود بعدکه گندش دراومدخداتون نماینده فرستادوگفت اِ ببخشید کشتیم حالاغصه نخوریدشهیدحسابشون میکنیم

من و شما مادریم
بچه هامون با خون و دل بزرگ کردیم
حاضریم خار توی چشممون بره توی پای بچه امون نره
می دونی نیکا همسن صالح من بود، کیان همسن زهرا ، آرتین همسن محسن
من می گم خدا آدم با بچه امتحان نکنه، قطعا امتحان سختی هست
باز می گم ما انسان های این دوره جاهل ترین مردمیم نسبت به اتفاقات و بعدها مشخص خواهد شد که توی چ بازیی کثیفی افتادیم همه امون اما به هر حال ازت می خوام از ی زاویه دیگه نگاه کنیم
شما می دونی توی اون منطقه تیراندازی هست به هر دلیلی(خونه ات توی اون محدوده است و می تونی بعد از خوابیدن تیراندازی بری ) اما می ری و به هشدار نیروهای امنیت هم اهمیت نمیدین که نرین توی اون محدوده و می رین و وقتی با چشم می بینین اونجا تیراندازی هست تصمیم می گیرین برگردین توی اون شرایط ممکنه تیر هم بخورین ی بچه عین دسته گل هم تیر می خوره بعد بگین حکومت کشته عزیزم میدون جنگه متوجهی
راجع به هواپیمای اکراینی هم رهبری و هم هممون گفتیم به والله داغمون سنگین تر شد و هنوز که هنوزه اون داغ باهمونه مثل داغ اینروزها که با همه امون هست
من مشهدی م دانیال رضازاده که شهید شد همسایه مامانمه و حسین هم هم محله ای اشون ، اینا وقتی رفتن چهار راه عامل حتی باتوم نداشتن، بعد می گین بسیجی ها شلیک کردن عزیزم،
برای زاهدان هم می دونی که می خواستن ی عده ( یا تروریست یا ی افراد تحت تاثیر مولوی اونجا) حمله کنن به پاسگاه پلیس اونجا شما باشی می گین بیاین اینجا و اسلحه ها رو بردار، ما توی استان سیستان سالهاست پروژه داریم
از سراوان و زابل و ایرانشهر بگیر تا چابهار که 30.4 امسال تموم شد .می خوام بگم می شناسم جغرافیای و فرهنگ اون منطقه رو
اینی هم که رهبری نماینده فرستادن دقیقا به خاطر اینه که به بقیه ثابت کنن دنبال حقیقتن نه کتمان حقیقت
حالا شما می خوایی توهین کنی ، حرفش جداست

رها دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 06:59

سمیه خانم تمرکز قدرت دست یک نفر؟؟؟ یعنی جوک ترین جمله ای بود که شنیدم این نشون میده فقط اینارو تو گوشتون کردن خودتون یکم نگاه واقعی داشتین این حرف رو نمیزدین شما ایران زندگی میکنی یا عربستان ؟؟ چیزی که تو گفتی منو یاد عربستان و کشورای عربی میندازه همینطور ملکه و شاهزاده ش کاش رهبری دیکتاتوری بود والا این وضع نبود و خیلی بهتر بود
سمیه خانم بهتون پیشنهاد میکنم بدون تعصب برین نظر افراد بلند پایه سیاسی آمریکا و کشورای دیگه همینطور اندیشمندانشون درباره آقای خامنه ای بخونین مطمئنم تعجب میکنین
اگه رهبری دیکتاتور بود خیلی از کارای اشتباه انجام نمی‌گرفت ولی نظام ما مردمیه البته اصولش رو گفتم و اشتباهات اشخاص اینجا منظورم نیست والا با این همه انتخابات و جریانات سیاسی و اجتماعی حرفتون خیلی عجیب بود
این شعار دیکتاتور میدونین از کجا میاد؟ از کجا یاد گرفتین؟ از جایی که افراد اون حزب حتی برا رنگ روسریشون هم حق انتخاب ندارند

این روزا شعار رفراندوم از زبان کسی بیرون میاد که خودش امام جماعت مسجدی هستش که زنا حق ندارن برند مسجد یعنی اصلا قسمت خانما براش نیست حتی زن برا آموزش و یادگیری بیرون بره
ذره ای تفکر خواهشا ببینیم یکم خوراک ذهنمون از کجا میاد از دهن کی داریم می‌شنویم از جایی که تغذیه میشیم رو یکم بررسیش کنیم اینو با هممون بودم از هر طیف و قشر فکری منظورم بودم
والا تو دنیای اطلاعات تعصب رو کنار بذاریم میتونیم به دنیای وسیع تری برسیم

برای پیشرفت ایران یه سری حوزه ها خوب بودیم یه سری حوزه ها ضعیف بودیم بهتون پیشنهاد کتاب صعود چهل ساله رو میدم

باهتون موافقم
حدود 20 سال پیش در ابتدای روزهای جوانی منم خیلی خوندم راجع به نظرات افراد بلند پایه سیاسی راجع به رهبری و از اونجا بود که بعد فوت آقای لنکرانی مرجع ام انتخاب کردم

رها یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 23:17

خانم قاصدک حالا ما احترام نگه میداریم شما پررو نشو هر کلمه ای دلت میخواد به کار ببری شعور داشته باش لطفا شاید خوشت اومد شاید البته نخبه هامون که نخبه های شریف باشه و شعارشون حرکت جنسی و شعار و فحش جنسی باشه از شماها انتظاری نمیره
هععع حیف نمیشه اینجا کلیپ بفرستم کی میگه جمهوری اسلامی رو به رسمیت نمیشناسن؟؟؟ خوابی انگار؟؟ تو این کلیپ آقاهه فقط تجمع کرده بودند و به رهبری توهین کرده بودند از طرف پلیس احضار شده بود
این همه مذاکرات و اینا برا چیه؟ کشوری که اهمیت نداره این همه خودشونو جرواجر میکنن برا مذاکره؟؟ انگار خیلی عقبی هنوز انگار تو دوران رضاشاه و محمدرضاشاه موندی اون زمان بود کسی آدم حسابشون نمیکرد

سمیه یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 22:20

یعنی نمی دونید چرا نظام دیکتاتوریه؟ شما تمرکز قدرت در یک نفر رو نمی بینید؟ شما نمی بینید دایره خودیها اینقدر کوچکه؟ شما نمی بینید موج دستگیریها و اعدامها رو؟ شما نمی بینید هرکس کوچکترین اعتراضی بکنه جوابش چماقه؟ شما نمی بینید این همه ایرانی مخالف خارج نشین رو؟ این همه مهاجر رو؟
شما نمی بینید چون کورید، چون تعصب چشمانتون رو ازتون گرفته

عزیز دل شما اصل ۱۱۰ قانون اساسی رو خوندی
اختیارات رهبری رو می دونی؟
وقتی می گین تمرکز قدرت خندم می گیره جسارتا
ایرادی ندارد
اگر دیکتاتوری بود چرا رهبری روحانی رو عزل نکردن؟
دایره خودی ها؟
موج دستگیری ها
اعدام ها؟
هر کجای دنیا امثال بی شرف مجید رهنورد باشه اعدام می سه
فیلم ضربه زدن با قمه ب دانیال و حسین دیدی؟
اونا حتی باتوم هم نداشتن عزیزم، و این نشون از مظلومیت بسیج و بسیجی می ده
کم ایرانی موافق خارج نشین هم نداریم
اما راجع ب مهاجرت حرفت قبول دارم ک قطعا باید براش چشم انداز داشت
من واقعا ناراحت می شم توهین می کنید
اتفاقا بانو من از شما می خوام تعصب کنار بزارین
بیایم انگشت اتهام از طرف مقابل برداریم و نقش خودمون رو هم ببینیم برای پیشرفت و ارتقای کشور

رها یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 21:18

و یک سوال مهم دارم مگه شعار این اعتراضات زن زندگی آزادی نبود؟؟؟ مگه نمیگفتن آزادی پس آدم آزاد باشه با هر پوشش و عقیده ای درست؟؟ پس چرا چادر از خانم چادری کشیدن؟؟ چرا لباس زیر خانم رو علم کردن و فیلم گرفتن؟؟ چرا عکس یه خانم محجبه رو منتشر میکنن شناسایی بشه تا بهش حمله بشه مگه اینا زن نیستن؟؟؟ مگه خانمی که با بچه ش تو خونه بود و میسوخت زن نبود؟؟؟

قاصدک یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 20:06

ممنونم از پاسخ تون‌. رای اخیر سازمان ملل برای بررسی شرایط ایران ثابت کرد که اون جوری هم که شما میگین و فکر میکنید دنیا جمهوری اسلامی رو به رسمیت نمی شناسه.
دوم اینکه شما گفتین اینایی که توی این مدت اومدن راهپیمایی و شادی برای تیم ملی مردم واقعی هستن منم گفتم براساس عکس های خودتون این حرف درست نیست. من کاری به راهپیمایی های گذشته ندارم‌. من تنها یه مشت لات و لوت دیدم که دارن برای برد تیم ملی تو خیابون میرقصن.

سوم اینکه شما جواب من رو هم نتونستین بدین چون خودتون هم نمی تونین دروغ رو از واقعیت تشخیص بدین.

و آخر اینکه ما کتاب های سمت شما رو مطالعه کردیم شما هم لطف کنید کتاب های مخالف نظرتون رو مطالعه کنید. انقلابی که کارش دزدی و کشتن و شکنجه مردم خودش هست و دروغ هم میگه اسمش انقلاب نیست اسمش دزدی هست.

دنیا ایران و جمهوری اسلامی ب رسمیت می شناسه ک حتی همون رای برخلاف واقعیت می ده و می دونی ک ایران به عنوان ی کشور مستقل می تونن نپذیره،
من می گم اکثر مردم ایران ، از بالا رفتن پرچمشون خوشحال می شن ، لازم باشه توی سرما و گرما می آن پشت انقلاب و دفاع می کنن و متاسفم ک اسم لات و لوت می ذارین روشون ، هر چند لات با مرام کم نداریم
نمی دونم واضحا منظورتون کدوم سوالتون هست و هیچ وقت ادعا نداشتم ک همه چیز می دونم، قطعا من ی قطره از دریای انقلاب می دونم
راجع ب کتاب هم یادمه کتاب خون و نفت منوچهر فرمانفرمانروا رو شب امتحان اقتصاد خوندم ، کتاب ستاره و ... اما الان در حال حاضر لازم می بینم کتاب های قبل باز خوانی کنم
صفحه حمزه غالبی ، دکتر زید آبادی و نسیم نوروزی رو هم دارم ک توصیه می کنم شما هم بی طرفانه ببینید این صفحات

دریا یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 20:03

جالبه انگلیس می‌بره ایناشادی میکنندوکف وسوت ،عزادارنیستند ،بعدبرای شادی تیم خودمون عزادارید

رها یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 19:26

سمیرا جان برای دسته معترضا برخلاف بقیه دو دسته هستن یه دسته که واقعا معترضن یه دسته اشرار و اعضای گروهک های مختلف که کم سلاح دستشون نیست نگین نه که خود اونها رسما اعلام میکنن میدونین تو این چندوقت چندتا محموله اسلحه کشف شده و یه سری فیلما هست که اسلحه دارند فکر کن فقط چندتا محموله از دست نیروهای امنیتی و اینا در بره که میره فکر میکنی این اسلحه ها کجا استفاده میشه؟؟ اتفاقا این گروه ها اکثرا نمیان مامور بکشن میان مردم رو میکشن تو این جمع اعتراضات
در مورد زندانی های سیاسی درسته عقاید مختلف باید باشه و این خیلی طبیعیه ولی هرکسی میتونه هرکاری بکنه؟؟؟ کدوم کشور اینجوریه که ما باشیم؟؟ و اینکه اتفاقا شما برو یه سر به صفحه های مشهور بزن ببین چه خبر و راحت دارن حرفشونو میزنن اونم چه حرفایی

چرا حس گروگان داری؟ مگه چیکار میخواستی بکنی که بهش نرسیدی؟؟ چرا خیلی از زن ها تو این کشور بهترین دکتر و دانشمند و اساتید و افراد ورزشی و علمی داریم که خیلی هاشون در جهان درخشیدند من میتونم یه لیست بلند بالا از خانم هایی براتون بیارم که اساتید درجه یک دانشگاههای جهان هستن اونم با حجاب که هیچ محدودیتی براشون نداشته محدودیت از هر لحاظی نه فقط پوشش
درسته یه سری قوانین باید اصلاح بشه ولی به این سیاهی هم کشورمون نیست نقص و مشکلات هست ولی بدبخت و بیچاره نیست خوبه نقاط قوت رو هم‌ببینیم میتونی منابع خارجی یه نگاهی بندازی اینجوری یکم دیدت نسبت به کشور بهتر میشه

فعلا بلا و افت کشور ما فساد و اختلاس و این دست موارده که اینم باید درست بشه

سمیرا جان با دلیل بگو چرا نظام دیکتاتوری هست؟؟ دلیل محکم منتطر دلیل شما هستم

رها یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 19:13

سلام
سمیرا خانم وبتون رو قبلا دنبال میکردم و بعدش رمزی شد ان شاالله تو همه مراحل زندگیتون موفق باشین و خیر پسرتون رو ببینین

در مورد رفراندوم عزیزم مگه انگلیس رفراندوم داره امریکا؟ عربستان؟ بحرین؟ قطر؟ حتی سازمان ملل برا قوانینش رفراندوم گذاشتن؟؟ حتی وشورای اروپایی که دارن تو جنگ اوکراین کمک میدن از مردم نظر خواستن؟ مخصوصا آلمان که مدام مقایسه میشه کشورمون میدونید چرا اینارو مثال زدم یک چون اینا هی خط میدن برا رفراندوم دو چون مدام با این کشورا مقایسه میشیم
اصل جمهوری اسلامی با رفراندوم بوده تاریخش هم که دیگه حسابی مشهوره و زمان انتخابات خودش یه جور رفراندوم هستش
در مورد اینکه میگین این اعتراضات اقتصادی هستش که ماها نه تنها تو زمینه اقتصاد بلکه زمینه فرهنگی اجتماعی آموزش انتقاداتی داریم داشتم میگفتم اگه اعتراضات اقتصادی هستش چرا شکل اعتراضات بهش نمیخونه؟؟؟ چرا وقتی صفحات لیدرا و معترضا رو دنبال میکنی هیچ نشونه ای از مطالبه و اعتراض اقتصادی نمیبینیم؟؟ اگه مبارزه با فاصله طبقاتی و فساد و کاخ نشینا هستش چرا علی دایی و کریمی کاخ نشین لیدرن؟؟ درحالیکه باید ازشون حسابرسی بشه؟؟ نگین اسطوره ان وتوپ زدن که خیلی از کارگرا هستش که به مراتب کارای سخت میکنن و اونم عمری باید کار کنن نه اینا که با چهارتا فوتبال بازی کردن کاخ نشین میشن یا بازیگرا با چندتا فیلم میلیادر میشن درحالیکه بقیه مردم همچین امکاناتی ندارن بعد این طبقات مرفه میشن لیدر قبول دارین خیلی متناقصه؟؟؟ والا من فقط تو دنیای وبلاگ دیدم حرف از نابسامانی اقتصادی هست ولی بطن و ماهیت معترضا نه اینجور نیست درحالیکه میبینی یه بسیجی چه خونه زندگی ساده ای و کارگر روزمزد اینطرفه

میدونید سمیرا خانم متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه قبول کنم قوه ی تجزیه و تحلیل مردم پایین و حتی صفره

قضیه پیروزی فوتبال و قبلش خیلی واضح مشخص کرد عمق این فاجعه رو اصلا درک نمیکنن صحنه بین المللی رو حس عرق وطن فارغ از دیدگاهی
کشورای دیگه از برد ایران خوشحالن بعد مردم ما؟؟
طرف بعد شکست ایران برا انگلیس خوشحالی میکنه حتی تو خیابونا رقصیدن بعد یهو عزادار شدن؟؟ جالبه برا عزاداریشون چیزی که من دیدم دست و سوت و ساز هستش بعد چی شد یهوو؟؟؟ یعنی بخوای لیست کنی کلی تناقص میشه درآورد از این رفتارا که خالی از تجزیه و تحلیل هستش
این برد وقت مناسبی برای اتحاد دوباره مردم بود فارغ از هر دیدگاهی ولی خودتون قضاوت کن کامنتای امثال جانی و قاصدک رو ببین اصلا آدم میمونه به اینا چی بگه فقط

نسیم یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 09:34

از تو و امثال تو میترسم
خیلی میترسم, با ترس و لرز برات پیام میزارم
طبل شادی کوبیدن نداره وقتی صد ها نفر از مردم ایران کشته شدن و داغدارن
مردم همه ی ماییم
ایران برای همه ی آدمایی که توش به دنیا اومدن
برای 30 درصد جامعه نیست اون هفتاد درصد هم آدمن , ایرانین , مال این خاکن

نمی دونم کجای صحبت هام ترس داشت
من می گم کل ایران ببینیم عزیزم

موافقم همه ایران رو ببینیم ، همه و همه
من عذر می خوام اگر گفتم کسایی که از باخت تیم ملی خوشحالن از مردم نیستن ، اما بینی و بین الله ببینیم کی از سرافرازی ایران خوشحاله عزیز دل
من نه نماینده حکومتم ، نه طرفدار ظلم ، من عاشق ایرانم، انقلابمون دوست دارم و منتقد جمهوری اسلامی ، اما از اینکه پرچم کشورمون بالاست هر جا و هر جا بهش افتخار می کنم ، حالا توی ورزش، علم یا ....
می دونی چند نفر بسیجی و نیروی انتظامی شهید شدن؟ می دونی اونیکه می آد توی خیابون و به عنوان معترض(که حق داره معترض باشه) اما بازیچه دست ی عده می شه چ فشاری رو ایجاد می کنه به جامعه
ی صحبت از آقای کاشانی شنیدم ، ما آدمها جاهل ترینیم به تاریخ معاصرمون و این ی حقه
اما از اونطرف هم حرف امام موسی صدر هست که اسرائیل شر مطلقه ملاک عمل و اعتقاد منه
پس طرفی می ایستم و می ایستیم که مقابل اون باشه

قاصدک یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 08:40

سمانه جون ببخشید مگه شما نمی گین کشور افتاده دست تروریست ها و مردم رو دارن توی زاهدان و جاهای دیگه میکشن و این داستان ها. به نظر شما زشت نیست که تیم ملی یه کشور که مردمش دارن به دست تروریست های غیر ایرانی بر اساس باور شما کشته میشن انقدر بی غیرت باشن که حتی در این مورد صحبت نکنن و شادی هم بکنن؟

بخدا من می مونم توی کارها و حرف های شما. یه مقدار تجزیه تحلیل بکنید. بعد هم ببخشید تمام اونهایی که میان اون راهپیمایی های که شما میگی و
میریزن تو خیابون برای برد تیم ملی مردم نیستن اونا نوچه های لات و لوت آدم کش هستن و یه مشت گدا گشنه بی غیرت (والا گشنگی شرف داره به این دلقک بازی ها ) که چشم شون رو روی ستم بستن که آخر ماه چندر غاز بهشون بدن.
اینا رو البته بر اساس عکس ها و فیلم های ج ا میگم. همون هایی که با افتخار پخش کردن. والا ما احتیاج نداریم به عکس و فیلم ج ا یا خبرگزاری های خارجی ما چشم داریم و می بینیم و عقل داریم تجزیه تحلیل میکنیم.

قاصدک عزیزم
من می گم با توجه به این شرایطی که برای کشور ایجاد شده ی عده از بیرون دارن نفت می ریزن روی این آتیش
حالا غالب مردم ناراحتن از این شرایط و دارن سعی می کنن این شرایط بررسی کنن و حق از باطل تشخیص بدن
توی چند تا پاسخ اخیرم تاکید کردم، ما مردم عادی جاهلیم نسبت به تاریخ معاصرمون اما سعی امون می کنیم که دنباله روی حق باشیم
دل تک تک امون که ایرانمون دوست داریم برای عزیزانی که زاهدان، کردستان، کرمانشاه ، اهواز، شیراز، مشهد و ... کشته یا شهید شدن خونه و البته باید تک تک اشون بررسی شه
خواهش می کنم از منابع متفاوت کتاب بخونیم
از طرفی کل دنیا الان حکومت رسمی ایران رو جمهوری اسلامی می دونه و به اندازه کافی حامی داره ، و اون تیم هم تیم ملی ایرانه، این که تحت فشار بزاریمشون چرا اینکار و نکردی یا اون کار کردی درست نیست واقعا
کی می گه تمام کسایی که می رن راهپیمایی لات و لوت و آدم کشن ؟ چرای بی احترامی می کنین به عقاید بقیه ،من خودم آخرین باری که راهپیمایی رفتم 9 دی سال ۸۸ یا۸۹ بود فکر کنم و بعد اون نشد الان با این استدلال شما تصمیم گرفتم هر جور که هست بقیه راهپیمایی ها رو برم ، اتفاقا این که مردم (مردم واقعی) رو نبینیم خیلی تاسف باره،
مردمی ک توی تشییع شهدای امنیت شرکت می کنن مردمن، پشت انقلاب ، نظام و کشورشون هستند، واقعیت ها رو می بینند ، کمرشون زیر فشار اقتصادی خم شده ، اما حواسشون هست ک باعث تضعیف کشورشون نشن
کاش توی تجزیه و تحلیل هامون انصاف رعایت کنیم

لیلی یکشنبه 6 آذر 1401 ساعت 08:23 http://Leiligermany.blogsky.com

وقتی گروهی یا شخصی تو فضای مجازی مورد هجوم قرار می گیره فرصت دفاع بهش داده نمیشه و بدون در نظر گرفتن شرایط ازش می خوان که فلان کار رو بنکنه یا فلان حرف رو بزنه.این که ما گمنام تو فضای مجازی فعالیت کنیم بعد بخوایم از افراد مختلف شناخته شده که از ما حمایت کنند منصفانه نیست

باهتون موافقم
این خلاف آزادی هست

لیلا شنبه 5 آذر 1401 ساعت 21:22

خدا خیرت بده.بچه هاتو خدا برات نگه داره.حرف دل ما رو زدی.ما نتایج ناامنی و بی ارزش کردن نیروی انتظامی رو توی زاهدان به چشممون دیدیم.خدا حافظ تمام نیروهای امنیتی کشورمون باشه.
برد تیم ملی هم گوارای وجودت.

ممنون عزیزم
افتخار ایران گوارای وجود تک تک امون

سمیرا شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:16 http://khalvateman66.blogsky.com

سمانه جون شما و من می دونیم قوانین نقص داره و باید اصلاح بشه اما چرا اصلاح نمی کنن؟ چرا کوچکترین مخالفتی باهاشون داشته باشی می برنت جایی که عرب نی انداخت، کجا رسیدگی می کنن؟ کی به اشتباهاتشون اعتراف می کنن؟ کی می خوان به حرف ما گوش بدن؟


کجا و چجوری اعتراضمون رو نشون بدیم که جواب بگیریم؟ شما راهش رو می دونی؟


عزیزم یعنی منکر این هستی که اینجا حجات زوریه؟ کشور ترکیه رو ببین هر کی دوست داره حجاب داره اونم به شکل کامل، هر کی هم نخواست مشکلی نیست. ما چرا مجیوریم تو گرما و سرما این شال رو روی سرمون تحمل کنیم؟ حالا درصد ندیمم، باز نصف خانم ها دوست ندارن حجاب داشته باشن نصفشون دوست دارن چرا عدالتی نیست تو این زمینه؟


قوانین ضد زن هم که می گی برداشت بدمون از دینه که خودتون کم زخم نخوردین، آیا نباید تجدید نظر بشه به این قوانین؟؟؟؟؟؟


درباره رفراندومم 4 نفر رو خودشون انتخاب می کنن می گن فقط بین اینا انتخاب کن، خوب خندت نمی گیره سمانه جون واقعا؟ 4 تاشونم که خودشون انتخاب می کن هر کدومو انتخاب کنی فرقی نداره مثل همن فقط شعارهاشون متفاوت می تونه باشه

سمانه جون قبول نداری تو نظام دیکتاتوری داریم زندگی می کنیم؟


این حس شما نسبت به مامورای امنیتیه اما من می بینمشون حالم بد می شه، اینکه عزیزم تفنگ دست اوناس خبر داری چند نفر معترض کشته شدن چند نفر امنیتی؟
اصلا چرا باید با ما معترضین اینجوری برخورد شه؟ چرا اسم اغتشاش گر باید روی ما گذاشته بشه؟ سمانه جون ببین چه کردن تو این 44 سال که جونمون رو به لبمون آوردن راهی نذاشتن برای بیان اعتراض، این آخرین راهه
کم زندانی سیاسی داریم؟ اصلا چرا کسی باید به خاطر عقایدش زندان بیفته

می دونی چی مردم رو عصبی می کنه، همین جانبداری های الکی

خدا آخر عاقبت هممونن رو ختم به خیر کنه

سمیرا جانم
منم موافق اصلاح قوانین
اما به نظرت چرا تا الان قوانین اصلاح نشده عزیز
چون مجلسمون اون مجلسی که باید نیست ، چون اونایی که انتخاب می کنیم متاسفانه بر مبنای شایسته سالاری نیست ، ما اصولا بر اساس لیست رای می دیم و اصولا سلبی هم رای می دیم که خوب نتیجه اش می شه این
به نظرم تمام موارد بالا رو که گفتی (حجاب، ضد زن و .... ) با انتخاب نماینده خوب( حتی با همین تایید صلاحیت ها) می شه مدیریت کرد( با توجه به نماینده های چابهار و قروه و .... می گم)
راجع به نظام هم راستش من خودم دلم خونه از شرایط خودم، مردمم اما نظام رو دیکتاتوری نمی دونم چرا که اگر دیکتاتوری بود حداقل سه تا رئیس جمهورمون نباید تایید می شدن( من و خانواده ام به دوتاشون رای دادیم چون ما هم جز مردمیم)
سمیرا جانم اعتراض روش داره( قبول دارم کاش انعطاف بیشتری برای مجوز برای اعتراض بود) ما کم تجمع کارگر، معلم، کامیون دار و .. نداشتیم اما باید اصولی تر باشه
سمیرا جان مگه نمی گی باید به عقاید هم احترام بذاریم، ما مردم چقدر به عقاید هم احترام می ذاریم ، من خودم کم توهین شنیدم اینجا و بقیه جاها
منم با دعای اخرت خیلی موافقم
خدا عاقبت همه امون رو ختم بخیر کنه

سمیرا شنبه 5 آذر 1401 ساعت 17:44 http://khalvateman66.blogsky.com

متاسفانه کاملا باهاتون مخالفم سمانه جون، اینجوری که شما نوشتید و دسته بندی ای که کردید درست نیست، و ما معترضین صرفا به مشکلات معیشتی و فقط این حجاب زوری اعتراض نداریم، اینکه در اینجا آزادی بیان وجود نداره، اینکه تو قانون اساسی اینهمه ایراد وجود داره، اینکه در هیچ زمینه ای رفراندوم برگزار نمی شه که ما هم حق نظر دادن درش داشته باشیم، اینکه این همه قوانین ضد زن وجود داره و این همه تبعیض و ...
حس اکثر ماها اینکه که تو این نظام گروگان گرفته شدیم
من نوعی از کنار اون پلیس هایی که شما دیدید و برای برد فوتبال شادی می کنن رد می شم کاملااااا احساس نا امنی دارم، یعنی شما اصلا مارو جزو مردم ایران حساب نمی کنید؟؟؟؟
یه رفراندوم چرا برگزار نمی شه تو ایران؟
شما قبول داری تو نظام دیکتاتوری داریم زندگی می کنیم یا نه؟

شما چه کتابهایی می خونید این روزا؟

اول اینکه ممنون سمیرای عزیزم ک مخالفتت محترمانه گفتی
من قبول دارم ک قوانین نقص داره و باید اصلاح شه اما راهش ریختن بیرون و مأمور کشتن نیست عشقم
باور کن آزادی بیان هم راه و رسم داره در همه دنیا چارچوب داره ،
راهش این نیست ک دهنمون باز کنیم ب اسم آزادی بیان هرچی دلمون می خواد توهین کنیم و مردم بشورونیم و بعد هم از جامعه جهانی بخوایم ما رو تحریم کنه
من از اینکه امثال دکتر زید آبادی با نوشتن مطالب سیاسی خداخافظی کردن ناراحتم
حتما حکومت یکی از دلایل این خداخافظی هست، حتما فشار اجتماعی یکی از دلایلش هست و قبول دارم باید ی ساز و کار ک انسان های نابغه جامعه بتونن انتقاد کنند باشه و این یک نقصه و امیدوارم با مطالبه گری درست بتونیم مجبور کنیم مسیولین ک این راهکار ایجاد کنن
من خودم معترضم به بی عدالتی ، ب رانت یا آزادی اجتماعی
سمیرا جان جدیدا جنگل یا ساحل رفتی؟منظور از جدید این چند سال اخیره ، حجاب زوری دیدی اونجا؟
اما پوشش قبول دارم باید مثل همه دنیا قوانین مناسبی برای پوشش داشته باشیم
قوانین ضد زن هم متاسفانه برداشت بدمون از دینه، من خودم توی زندگی شخصی خودم باهش درگیرم و تو خوب می دونی،
و اینکه راه اینه نماینده خوب و بدون توجه ب لیست انتخاب کنیم ،
راجع ب حس امون هم به همه امون حق می دم
دارم صحبت های آقای کاشانی در مورد تجربه تاریخی در مواجه با فتنه ها رو گوش می دم سه جلسه است ک دو جلسه اش برگزار شده
توی تلگرام سرچ کنی می آد ی اصطلاحی دارن ک عین پتک خورد توی سرم، ما انسان ها جاهل ترین ادمهاییم نسبت ب دورانی ک توش زندگی می کنیم
من خودم و بچه هام عاشق نیروی امنیت امون هستیم و با افتخار از کنارشون رد می شیم
نمی دونم حمله ب رژه روز ارتش اهواز یادته ، اون ارتشی ک سپر ی خانم مانتو قرمز شده بود من بهشون افتخار می کنم و علت این نا امنی ک حس می کنی شاید شاید باز می گم شاید ی ذره توی تبلیغات منفیی هست علیه این عزیزان هست می بینم
راجع ب رفراندوم هم عزیز دل انتخابات ی نوع رفراندومه دیگه عشقم و اینکه باید تک تک امون از اون ظرفیت استفاده کنیم ک متاسفانه بعضی هامون این کار انجام نمی دیم
من گفتم مردم ایران همه امونیم ، تک تک امون، حتی گفتم اون عزیزانی ک خوشحالن از برد تیم ملی اما می خوان بگن برای ما مهم نیست الان حرفم اصلاح می کنم اون عزیزانی هم ک از باخت تیم ملی خوشحالن جز مردم ایرانن و بهتره ک بپذیرند ک مردم پشت امنیت و آزادی و شادی کشورشان هستند
کتابی ک الان دارم می خونم نگاهی ب تاریخ جهان هست
کتابهایی ک این چند وقت خوندم ک بعضی هاش بازخوانی بود پرواز پای دماوند، خط مقدم ، بوی گل سرخ، خداحافظ سالار، یک و بیست ، پایی ک جا ماند، بابا نظر، پنج جلدی قهرمان من ک البته برای بچه ها گرفتم،من دیگر ما و ...
راستی اگر صلاح می دونی صفحه آقای حمزه غالبی توی توییتر و اینستا رو هم داشته باش
ایشون توی اغتشاشات ۸۸ دستگیر میشن و زندانی بودن و بعد ک برای مرخصی می رن، پناهنده می شن ، کاش ی سازوکار داشته باشیم ک عزیزانی مثل ایشون برگردن ایران

جانی شنبه 5 آذر 1401 ساعت 15:38

ههههرررر ههرررررر مردم تویی و ایل و تبارت و بس؟!!!!
شما دیو و ددین شما به قول دوستتون یه مشت جیفه خور و رانتخورین!!!
ماییم که از دیدن شادی یه عده تو غم همه ایران ناراحت میشیم !
تو به شادیت برس انشالا بچه ات که یهویی تو ماشینی که داره رد میشه تیر خورد بفهمی اون مادر چی کشیده که تو امروز بر طبل شادانه بکوبی !!!!!!!!!!!!!

رهگذر شنبه 5 آذر 1401 ساعت 14:27

ارزشی مردم تو رانت خوری سلامتی بچه ات....

نمی دونم کجای حرفم اینقدر ناراحتت کرده
خودم می دونم و خدای خودم از رانتی استفاده نکردم
من یکی از همین مردمم ک‌خیلی از کاستی ها رو می بینم و درک می کنم
اما امیدواره با خواست خدا و تلاش مردم اوضاع بهتر و بهتر می شه

دریا شنبه 5 آذر 1401 ساعت 13:24

بازی اول که سرود رونخوندنی خیلی ناراحت شدم نه ازباختشون کع واقعا دیدم به چشم که اصلاتمرکزنداشتند.ولی دیروز واقعا کیف کردم .دمشون گرم.حقشون پیروزی بود.خدایا این انقلاب رو وصل کن به انقلاب امام زمان.

بازی اول خیلی تحت فشار بودن
می خواستن دل مردم بدست بیارن اما دیدن مردم با اونایی که تحت فشار گذاشتنشون فرق می کنن
همه و همه خوشحال شدن از برد شیرین دیروز
دمشون گرم
انشالله به زودی زود

سمیه شنبه 5 آذر 1401 ساعت 12:21

هاهاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد