#تیم_ملی _جمهوری_ اسلامی_ایران

فدای سرتون بچه های گل تیم ملی ایران 

ما هنوز مثل روز اول هوادارتونیم 

دوستون داریم 

و ازتون حمایت می کنیم 

نظرات 31 + ارسال نظر
وجدان بیدار یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 10:16 https://zhobin66.blogsky.com/

خوب سمانه خانم اینا که رفتند 7 تا گل خوردند کجا باعث افتخار شدند ؟ بعدشم این تیم پلی میکر ( بازی ساز ) نداشت مثل سروش رفیعی یا مهدی قائدی یا آرش رضا وند بعد 4 تا دروازبان با خودش برده بود میخواست خب چیکار کنه اصلا همشون هول کرده بودند نمیدونستند دارن چیکار می کن ان
به وبلاگ بنده هم سر بزنید

سلام
خوشحالم ک اومدید
چشم می رسم خدمتتون
همین ک زیر اون همه هجمه رفتند و حداقل ی بازی خوب کار کردن جای افتخار داره

نرگس باران یکشنبه 13 آذر 1401 ساعت 18:58

خوب هم رو لَت و پار کردین و ته حرفهاتون یک بانو و عزیزم و قربون صدقه چسبوندین که خودتون رو متمدن نشون بدین!
مشمئز کنندست!

سمیه شنبه 12 آذر 1401 ساعت 21:21

سمانه جان
من دیگه روم نمیشه کامنت سیاسی بنویسم

از هم فکران شما اطراف من هست، دوستانی که فارغ از سیاست و طرز فکرشون واقعا دوستشون دارم

امیدوارم در فردای ایران اونقدر دلمون به سیاستمدارانمون قرص باشه که سیاست رو به اونها بسپاریم و خودمون در کنار هم زندگی کنیم.

منم اطرافم گروه های مختلف دارم
از یکی از دوستای دانشگاه ی حرف زیبا شنیدم
ب بعضی از عزیزان ک می خوان من توجیح کنن ک دارم اشتباه می کنم همون حرف ریحانه دوستم می گم
بیایم فارغ از دیدگاه سیاسی دوست بمونیم
از اینکه همراهم هستی خوشحالم منم امیدوارم ایرانمون روزهای شاد رو به زودی ببینه

سمیه شنبه 12 آذر 1401 ساعت 13:20

از نظر من تفکرات شما بیشتر کشتی رو سوراخ می کنه تا مسیح علینژاد

من حق دارم شما رو از کشتی بندازم بیرون؟

من اسم فرد بردم ؟کلی گفتم
اینجا هم نظر اکثریت مهمه و همینطور رعایت صلاح و قانون
و باید سازوکاری ببینیم ک راحت نظر اکثریت پیدا کنیم و شاخص رو تعریف کنیم و ک با استفاده از اون قانونی رو تدوین کنیم ک شامل همه موارد باشه مثل انتخاب نماینده
اگر نماینده اکثریت طبق اون سازو کار دلشون خواست کشتی سوراخ شه ، اینجا می شه خلاف قانون و یا شاخص، من یا باید بتونم قانع اشون کنم، یا تن بدم به غرق شدگی و یا ی جلیقه نجات بردارم
ک این نشون می ده انتخاب نماینده بر اساس شاخص نبوده و این سوراخ شدن کشتی و غرق شدن تمام انسانهای روی کشتی از تبعات اونه

سمیه به ایرانی شنبه 12 آذر 1401 ساعت 11:40

آنچه رویای منه در فردای ایران آزاد:
من با آنچه بهش معتقدم در کنار شما و هر آنچه بهش معتقدید در کنار مسیح علینژاد و هر آنچه بهش معتقده در کنار هم زتدگی می کنیم

به هم بی احترامی نمی کنیم، به هم آسیب نمی زنیم، من و شما و مسیح علینژاد به طور مساوی امکان ابراز عقیده داریم بدون اینکه بترسیم و بلرزیم

طاقت دارید مسیح علینژاد در ایران زندگی کنه، حرف بزنه و ابراز نظر کنه؟
اگر طاقتش رو دارید من شما رو روی چشمانم میگذارم و روی ماهتون رو می بوسم، اگر نه پس به این نتیجه میرسم که همچنان درگیر محدود کردن عقاید آدمهایید و با کمال شرمندگی دیدار ما در اون دنیا بابت تهمت ناروایی که به من زدید

من طاقت دارم همه با هم کنار هم زندگی کنیم تا جایی که به تمامیت ارضی امون لطمه ای وارد نشه ، به اصول اولیه و حقوق امون احترام گذاشته بشه
شما حاضری با کسی توی یک کشتی سوار شی که بخواد کشتی رو سوراخ کنه و بگه این نظر منه ، قطعا اجازه نمی دین اون کشتی رو سوراخ کنه چون غرق می شین
البته این نظر شخصی منه
نظر سایرین من جمله ایرانی عزیز رو نمی دونم

ایرانی جمعه 11 آذر 1401 ساعت 19:43

به سمیه خانم

کامنت قبلی که شما را مورد خطاب قرار دادم، قصدم اهانت به شما نبود، بلکه قصدم این بود که بگویم آن افراد (که نام بردم ) لیدر برخی از این اغتشاشگران هستند، گرچه ما همدیگر را نمی شناسیم ولی هموطن که هستیم و خیلی اشتراکات داریم و شایسته نیست بر همدیگر بتازیم، بهر حال از شما عذر میخواهم و امیدوارم مرا حلال کنید، ببخشید

رها جمعه 11 آذر 1401 ساعت 10:44

سمیه خانم مثلا معذرت خواهی کردی ولی.... هیچی ولش کن
خب اگه تو این فضا بوده باشی این برا دو طرف بوده بخوای درست و انصافانه نگاه کنی دو طرف فحاشی و نسبت های خوب بهم نمیدن پس فکر نکن فقط شماها حرف شنیدین فقط تو دنیای وبلاگ آدرس بدم که چقدر فحاشی کردن حتی تو کامنت های همین وبلاگ سمانه خانوم دیگه بقیه جاهای فضای مجازی رو نگم البته من قبول ندارم و خودم رعایت میکنم

سمیه به رها پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 22:05

وقتی یک نفر به شما بگه بی بند و بار احتمالا شما هم اینقدر زیاد اندازه من ناراحت میشی که مغزت هنگ کنه و چشمات نام نویسنده رو نبینه
همین کامنت رو شما ننوشتید، ولی بارها در مباحثات با امثال شما به من نسبتهایی مثل "بی بندو بار، اجنبی، وطن فروش، خائن و حتی فاحشه" داده شده، این یک قانون کلی برای طرفداران نظام هست که ماها لشکر یزیدیم و شماها لشکر امام حسین

و البته که من به خاطر این اشتباه از شما عذرخواهی می کنم

و خطاب به ایرانی غیر ایرانی: اگر طرفدار نظامی هستی که داعیه اولش ام القرای جهان اسلام بودنه () حداقل ادب رو رعایت کن و سعی کن تهمت نزنی، من از یک خانواده مذهبی هستم و حتی اگر حجاب آزاد بشه حجابم رو برنخواهم داشت، پس اون دهان کثیفت رو ببند و آنچه لایق خودته به من حواله نکن

متاسفم ک همه چی رو با هم ادغام می کنیم
الان هم شما دارین تهمت می زنین ک یک قانون کلی هست طرفداری نظام ب مخالفین می گن لشکر یزید

رها پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 18:23

سمیه کامنت منو دقیق کپی کن ثابت کن

زهرا پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 18:21 http://pichakkk.blogsky.com


سمانه خانم، من همین الان میتونم سه صفحه جوابیه بنویسم بخاطر جوابی که به کامنتم دادی. از نظریه ی ولایت فقیه گرفته تا بحث اصلاح.
اما این کار رو نمیکنم به چند دلیل.
اول اینکه من متاسفانه یا خوشبختانه آدم محافظه کاری ام. بخوام جواب بنویسم بخصوص در مورد بحث ولایت فقیه، مطمئنم برام دردسر میشه. خودت حرف از چارچوبها زدی و اینجا چارچوب به معنای اینه که هر چی ما میگیم درسته. حرف مخالف بزنین یعنی یا منافقین یا مفسد فی الارضین یا دارین واسه آمریکا و اسرائیل کار می کنین یا فریب خورده ی عوامل خارجی هستین یا .... . پس من نظرم رو واسه خودم نگه میدارم چون مثل شما که در چارچوب نظر میدین آزادی بیان ندارم.
دوم من با کامنت کوهنورد موافقم. ما قشر خاکستری نیستیم. من و شما هر کدوم بنا به شرایط و اعتقادات و موقعیت مون، تکلیف مون از بابت خط فکری مون معلومه. پس انرژیم رو هدر نمیدم واسه بحث کردن با شما.
به هر حال، نمیدونم چه اتفاقی بیفته در آینده. ولی امیدوارم آینده ای روشن تر و مهربان تر در انتظارمون باشه.

ممنون از نظرت
منم موافقم
و نگفتم اون درسته یا نه
من مقایسه کردم سال ۵۷ با الان همین
و منم امیدوارم ک آینده روشنی در انتظارمون باشه بانو

رها به سمیه پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 17:59

سمیه خانم به جای اینکه بخوای سریع جواب بدی عقب نمونی برو کامنتارو یه بررسی کن میبینی من نبودم که گفتم اون کامنت ایرانی بود من تو بحث هام حد و حدود دارم حواسم هست توهین نکنم و حق الناس برام نباشه
امثال شماها هم همینجوری هستین چشم و گوشتون بسته فقط میخواین جواب بدین
حالا کی‌میگه‌همون موقع هم جای درستی بودی که حالا خوشحالی که نیستی؟؟؟؟ اگه اصل اصل راه رو میفهمیدی ازش خارج نمیشدی
ان شالله همگی اصلش‌ رو بیشتر و بهتر بفهمیم آدم از فردای خودش خبر نداره آیه سوم آیه الکرسی ان شالله قسمت اولش شامل حال هممون بشه همگی با هم
خلاصه راه طولانی و پر از سنگ و لاخ هستش خدا عاقبتمون رو بخیر کنه

سمیه به رها پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 15:25

حالاخوبه پیغامت هنوز هست و میگی من نگفتم
گفتی """"شماها دنبال بی بند و باری هستید، مخاطبت هم من بودم""""
حکومت هم همینجوری می کشه و بعد میگه من نکشتم
پایین تر هم گفتم
انتطاری از شماها نمیره
متعصبینی که فکر می کنید این حکومت مقدسه، حسینیه و مخالفینش یزیدی و جهنمی
متنفرم از افکارتون
و خوشحالم که دیگه جزئی از شماها نیستم

کوهنورد پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 14:58 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
همه ما سر حفظ یک موضوع توافق داریم و اون وطنه. جای بحث، مفهوم واژه وطن هستش. هرکسی تعریفی از وطن داره. مثلا برای من وطن وجود این دولت و حکومت نیست. وطن برای من خاک این سرزمین و مردمش هستن. یکی دیگه وطن رو چیز دیگه تعریف میکنه.
بهتره بحث نکنین چون بحثتون بی فایده اس. هیچ کدوم از ما نمیتونه دیگری رو قانع کنه چون کسانی که کامنت گذاشتن، قشر خاکستری نیستن که سعی کنیم با حرفامون اونا رو جذب کنیم. یا موافقن و یا مخالف. موافقین و مخالفین، یک شبه موافق و یا مخالف نشدن که الان با چهار تا کامنت عوض بشن.
موضوع دوم داستان تیم فوتباله. فوتبال همیشه عامل اتحاد بوده اما اگر دقت کرده باشین امسال عامل اختلاف شدش. خب یکی داره از این اختلاف سود میبره. بهتره دعواتون رو با اون داشته باشید نه با هم.
البته دولت ما میدونه که اکثریت جامعه رو در حالت قضاوت منصفانه همراه نداره. حالا چه دوستان باور کنن و چه نه.

زهرا پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 13:01 http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
من بطور کلی ترجیحم اینه که تو بحثی شرکت نکنم. فعلا همه دارن همدیگه رو پاره میکنن.
اما در جواب "ایرانی" نامی که کامنت گذاشتن (البته جسارت نباشه منم ایرانی هستم با نظری کاااملا مخالف نظرات شما. تمامیت ارضی مملکتم برام مهمه، دینم اسلامه، تا حالا دزدی نکردم،فسادی انجام ندادم، کسی رو نکشتم، ظلم نکردم، پدرم رزمنده بوده و سالها جونش رو گرفت کف دستش و تو جبهه های جنگ برای این مملکت جنگید، سالها در کنار بچه های شهید درس خوندم و شهدا برام قابل احترامن چون ارزشمندترین چیزشون که جون شون باشه رو گذاشتن وسط، نه مسیح علینژاد و نه مریم رجوی الگوی من نیستند و نخواهند بود).
فقط خواستم یادآوری کنم که امام خمینی تو سخنرانی شون تو بهشت زهرا گفتن که " به فرض که پدران ما برای سرنوشت شان تصمیم گرفتند، ما قبول نداریم. آیا نسل حاضر هم میتواند همین پرسش و مطالبه را داشته باشد و برای سرنوشت خودش تصمیم جدیدی بگیرد؟"
پس اینقدر رفراندوم سال ۵۸ رو علم نکنین این وسط که هیچ جا مثل ما نیست. پدران ما سال ۵۸ برای سرنوشت و آینده شون تصمیم گرفتن، دم شون هم گرم، نوش جون شون. اکثریت نسلی که الان اعتراض دارن اون موقع اصلا وجود نداشتن. با استناد به سخنان رهبر انقلاب، این نسل هم حق داره برای آینده و سرنوشتش مطالباتی داشته باشه و تصمیم بگیره.

سلام عزیزم
حق داریم تصمیم بگیریم و مطالبات داشته باشیم
اما با چارچوب درست
امام ک‌ نظریه ولایت فقیه رو از سال ۴۳ تدوین کردن و کتابش نوشتن که سال 48 چاپ شد و تونستن ی ملت همراه خودشون کنن و سال ۵۷ انقلاب ب ثمر نشست
اما الان کو‌ نظریه، کو فکر و تحلیل بانو
الان علی کریمی صاحب نظریه است یا نازنین عشقم
منم می گم نیاز ب اصلاح داریم اما قطعا از چاله نمی افتیم تو چاه

رها به سمیه پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 12:55

سمیه خانم من کجا به شماها گفتم بی بند و بار؟؟؟؟؟؟؟؟ من تو بحث کردن حد و حدود و خطوط قرمز دارم و مثل جناح مقابل زبونم به فحش و تهمت زدن باز نمیشه و به هر قیمتی بحث نمیکنم این نظام آنقدر عزت و شرف داره نیاز به فحاشی و این حرفا نیست اصلا جنسش جور دیگه ایه

نخبه های شما که شریف باشن شعارشون جنسی و حرکت جنسی هست البته یه سری از نخبه هاشون ولی ماها اینجوری نیستیم و روال و مکتب ما به این کارا نمیخوره

سمیه به رها پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 10:13

خنده دارید
هرکسی مخالف شماست بی بند و باره
خجالت بکشید

ایرانی پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 09:07

سمیه خانم
تو به سیاست و این حرفا چی؟
تو مثل همپالکی هات توی خیابون برو دنبال بغل رایگان دادن و مثل نیلوفر فرهادی از سینه ات بگو و گاو شیرده باش یا مثل اون مینا یعقوب بی شعور که به گلزار شهدا بی احترامی کرد، شهدا نماد ایثار و فداکاری برای ملت و کشور هستند، در ژاپن دستمالی که به اشک یک مادر در هنگام بدرقه فرزند سربازش به جبهه جنگ جهانی دوم آغشته شده را در موزه نگهداری می کنند اونوقت همپیاله تو به قهرمانان کشور بی احترامی می کند، شما فقط دنبال بی بندو باری هستین و هرگز به خواسته تون نمی رسین، کسی که رهبرش مصی علینژاد ولگرد باشه یا مریم قجر عضدانلو(رجوی) که همسر خودش را ول کرد و دنبال یکی دیگر افتاد بیشتر از این انتظاری ازش نیست!!
بدان که از دین ستیزی بجایی نمی رسین که دشمنان دین خدا از احمقها هستند!
از رفراندم دم میزنی، میدونی رفراندم چیست و چه وقت و چگونه انجام میشود؟
همیشه نیاز به رفراندم نیست، چون تنها کشوری که نوع حکومتش با رفراندم و رای مستقیم مردم تعیین شده ایران و حکومت جمهوری اسلامی ست، تو یک کشور دیگر را، فقط یک کشور نام ببر که نوع حکومتش با رای و نظر مردم تعیین شده باشد، بگرد اگر پیدا کردی جایزه داری!

سمیه چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 23:57

حالا بگذار بچه های گل تبم ملی ایران هم از زیر فشار وزارت اطلاعات دربیان و برگردن پیش خونواده هاشون و زندگی عادیشون رو از سر بگیرن، اون وقت می فهمی کدوم ورین، بعدش قیافه شماها دیدنیه

من گفتم با هر سلیقه سیاسی و مذهبی پشت تیم ملی امون هستیم توی بازی ها
مهم توی زمین بود ک بدونیم دارن برای ایران بازی می کنن
کاش بهشون ب چشم انسان نگاه می کردین نه مترسک عزیز

سمیه چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 23:50

اگر ما اینقدر کمیم پس چرا رژیم از برگزاری یک رفراندوم اینقدر میترسه؟ خب یک رفراندوم بگذاره روی ماها رو کم کنه، اصلا در مورد خود رژیم نه، در مورد انرژی هسته ای، ارتباط با امریکا و ...
منتها خودشون هم می دونن چه خبره،رژیم دروغگوی فاسد

لطفاً قانون اساسی رو مطالعه کنید

رها چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 22:21

نسیم خانم احیانا از عزاداری دراومدین به فاصله چند روز؟ دیگه درد ندارین؟؟بزن و بکوب دیشب یعنی لاشخوری شماها دردتون مشخص شد چیه
یعنی خیلی از خارجیا و ملیت های مختلف شرف دارن نسبت به شما اونا منتظر پیروزی ایران و ناراحت از باخت ایران یه سر به خودت بزن امثال شماها خیلی بدبختین ما فقط یه مسابقه رو باختیم ولی شماها خیلی چیزا رو باختین از جمله وطن کسی که تحت رسانه های اونوری باشه پس متعلق با دشمن ایرانه فلک زده ها
اتفاقا کی میگه به استکبار جهانی باختیم منتظر باش و ببین استکبار جهانی چجوری به زمین میخوره صبر کن تو همین جام جهانی ببین چجوری خبرنگاران صهیونیست خوار و ذلیل و منفور بودند این‌اولشه ببین تو دست اکثر مردم از کشورای مختلف پرچم فلسطین بود این یعنی بیداری جهانی وقتی شما دارین به خواب میرید جهان داره بیدار میشه

دریا چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 22:15

خطاب به نسیم
علی وردی وعجمیان روهم بگو که چطوری وبا چه خشونتی شهید کردند.کی گفته که شماهفتاد درصد هستید پس این همه طرفدارنظام وحتی تیم ملی اینا ازمریخ اومدن.اعتراضتون تاجایی که با وحشی گری نبود خوب بود بعدش دیگه فقط شد اغتشاش.ضمنا ماهنوزم طرفدارتیم ملی هستیم به کوری چشم شما .ازبردش خوشحالیم واز باختش ناراحت

موافقم باهتون
الان ک فیلم دادگاه شهید عجمیان می دیدم ضجه می زدم
لعنت الله علی قوم الظالمین

سمیه چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 21:55

ایرانی جان
در فایلهای هک شده گفتگوی سرداران سپاهتون، خودشون (دقت کنید خودشون نه بی بی سی) میگن در روز اول فراخوان اعتصابات (بیست و چهار آبان) هفتاد درص کسبه با اعتصابات همراهی کردن، تازه ماها از اسلحه شماها می ترسیم، نشونه اسلحه تون رو از هموطنتون بردارید ببینید چند چندیم

این واقعا جک بود
شما خودت گوش کردی
هفتاد درصد یک بخش بود نه کل کسبه بانو

سمیه چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 21:51

این دفعه دیگه واقعا تقصیر امریکاست

طرفدار ایرانیم بانو
چ برنده باشیم و چ نباشیم

ایرانی چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 16:54

خطاب به نسیم
کسی که از بیگانه حمایت کند، خیانت کار است، یه روزی رجوی های منافق هم به نوکری صدام رفتند و بر علیه ملت ایران جاسوسی کردند و جنگیدند، الان منفورتر و مفلوکتر از اونا کسی نیست!!!
خیانت خیانت است چه برای مسابقه فوتبال چه برای جنگ!!
خاک بر سرتون وطن فروشها، حتی فوتبالیستهای تیم آمریکا هم بر امثال شما شرف دارند که بعد از باخت تیم ایران، بازیکنان ما را دلداری دادند، ولی شما چه؟
وطنت را چند فروختی؟
امام علی -ع - می فرماید: سرزمینها با وطن دوستی آباد شده اند.
ما بر اساس این فرموده مولایمان، وطنمان را علیرغم وجود مشکلات و ایرادات و داشتن انتقاد، دوست داریم!
و بدان که هیچوقت ۷۰ درصد این ملت مثل تو فکر نمی کنند چون خیلیها هستند که با وجود داشتن انتقاد و اعتراض، ولی کشورشون را دوست دارند و هرگز برای برد بیگانه پایکوبی نمی کنند، شما یک اقلیت لجوج و بیمار و مصرف کننده قرص اکس و توهمی هستید که از روی توهم میگویید ۷۰ درصد ملت مثل خودتون هستند!!

من چون روشم تایید همه کامنت هاست تایید کردم عزیز
راستش با خط اخرتون خیلی موافق نیستم
قطعا عزیزان مخالف ک می خوان رژیم چنج کنن حداکثر زیر۱۰ درصدن اما تهمت قرص و ... زیاد جالب نیست
ممنونم از رعایت کردن بعد از اینتون

مهتاب چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 14:34

سلام
برای نسیم خانم
میدونم شما هم متأسفانه مثل خیلیا اخبار رو فقط از منابع نامعتبر می‌پذیرید و باور میکنید. مرگ هر جوان بی‌گناهی دردناک است. هر چیزی که به راحتی می نویسیم اثراتی دارد و باید در مقابل خدا پاسخگو باشیم مبادا عواقب جبران ناپذیری داشته باشد این ربطی به طرفداری از قشر خاصی ندارد. انشالله همیشه در پناه خدا باشید

نسیم چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 13:35

مهتاب
خشونت و اون نیروهای... دارن که یه جوون رو توی بیابون با مشت لگد میکشن
خشونت رو اون نیروی... داره که با لگد 8 تا دندون کارگر شیرینی فروشی رو خورد میکنه
شما که خوب خشونت و کینه و نفرت رو میشناسین!!!
رانت خورها هم همه جیره خورایی امثال شما بودن قبلا
من مردم ایرانم,جز اون 70 درصد ایرانی
نمیتونی ما رو نادیده بگیری مهتاب !
ما 70 درصدایرانیه آگاه هستیم
در ضمن دیگه اینجا پیام نمیزارم , روزگار حق رو از باطل جدا خواهد کرد , و دست ظالم رو خواهد شد برای همه, حتی اگر به عمر من قد نده
خانم سمانه , با اینکه خیلی خیلی تفکراتمون با هم فرق داره
بابت این مدت که اینجا اجازه دادی کامنت بزارم ممنون
موفق باشین و آگاه

موافقم
روزگار حق و باطل از هم جدا خواهد کرد و امیدوارم تک تک امون توی جبهه حق باشیم
منم خوشحال بودم ک همراه بودین

مهتاب چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 11:25

سلام
خانم نسیم من با افتخار جیره خور کشورم هستم با حقوق به قول شما زیر خط فقر! ولی حلال و شیرین.
شما چی ؟ جیره خور کجا هستید؟ گروهک منافقین؟ اسرائیل یا آمریکا؟ نونتون حلاله؟ یا به خون آغشته اس؟ اینهمه خشم از کجاست؟ از زندگی یک آدم سالم و بی آزار؟
رانت خوارها رو رها کردید! چون ازشون می‌ترسید به مردم بیگناه و عادی میپرید؟! خون مردم بیگناه رو می ریزید؟! شما معترضید یا دشمن مردم عادی و دیندار هستید؟؟؟

جانی چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 11:11


اینو نگی چی بگی
چیزی از ارزشها کم نشد که هیچ !
نفری 20 میلیون (هر سکه 2 میلیون) از روزی که گرفتن در این دوهفته که برمیگردن سود هم کردن!!!
نه عزیزم به آمریکا باختید! خیلی هم باختید !خیلی هم بد باختید! به استکبار جهانی باختید! به ابرقدرت دنیا باختید! همه ارزشهای زر زرانه تون هم کم شد...
از همه بدتر به 70درصد مردم ایران باختید!!!!

من گفتم چیزی ازارزشهامون کم نشد؟
من می گم تحت هر شرایطی پشت تیم ملی امون هستیم
چ ببرن
چ ببازند
#هوادار_ایرانیم
و از اینکه باختیم ناراحتیم و از اینکه ناراحتیم احساس غرور می کنیم چون ایران برامون باارزشه
و برام جای تعجبه ک چرا شما ذوق می کنین

نسیم چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 10:25

جیره خور پشت جیره خور نباشه , جای تعجب داره

نسیم چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 10:22

در ضمن اینقدر به ما مردم ایران نگو جاهل
ما مردم , ما 70 درصد جاهل نیستیم
اینقدر مثل دیکتاتورها حرف نزن
ما مردم ایران جاهل نیستیم

من کی برشما گفتم جاهل
من می گم مردم هر دوره ای جاهل ترینن نسبت ب اتفاقات اون دوره
از ابتدا تا کنون

نسیم چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 10:10

خوب تمام جیره خورا ضایع شدن

ما تحت هر شرایطی پشت تیم ملی امون هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد