سومین سال

و سومین سال از اون رو زبهت آور گذشت 

و این سه سال دنیا بدون شما روی خوش ندیده سپهبد 

و منی که هر سال، بارها و بارها وصیت نامه اتون رو می خونم 

گویا شما امروز و شرایط  این روزها رو دیده بودین

چقدر جاتون خالیه سردار دلها، سرباز وطن

می دونید سردار، ما مردم عین سه سال دلتنگ اتونیم

 همینطور که برای نداشتن و فقدان شما ناراحتیم برای عزیزان شهید شده در مراسم تشییع اتون و عزیزان پرواز اکراینی هم ناراحتیم 

اما با همه این داغ ها همچنان عین پروانه می آییم سر مزارتون چون راهتون، مسیرتون و هدفتون برامون مهمه 

سردار برای آرامش دل ما و ایرانون دعا کنید

سردار می دونم مثل شما توی همه عرصه ها ایرانمون کم نداره، دعا کنید اونها هم مثل شما بتونن موثر شن

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به علت رحمتت بهمون دادی، ممنونم، ممنونم، ممنونم.

نظرات 5 + ارسال نظر
من یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 01:12


همیشه جوک بگو بخندیم

خوشحالم ک خندید ید
و من هم بسیار خوشحالم ک بودم توی اون جمعیت و با چشم خودم دیدم اون همه محبت و همدلی رو

shaqaieq یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 21:28 http://hayta.blogfa.com/

سمانه جون جای پست جشن زهرا بدجوری خالیه اینجا

عزیزم
آره دلم می خواد
ذهنم در گیر باباست

یلدا شنبه 17 دی 1401 ساعت 17:19 http://dokhtatezemstan.blog.ir/

بعد رفتن سردار ایران یک روزم روز خوش ندید ، تا بودم دلم بشدت به امنیتمون به همه چی گرم بود
سردار رو با جان و دل دوست داشتیم
و افتخارم اینه که هم استانیم با ایشون

موافقم باهاتون ک دنیا بعد رفتن سردار عجیب شده
همه ایشون دوست داشتن و دارن
جای افتخار هم داره عزیز

نون شنبه 17 دی 1401 ساعت 10:00

واقعا چقدر جاشون خالی هست
امیدوارم نگاهشان به شما و عزیزانتون به زندگی تون نور و برکت بباره

واقعا
انشالله برای کل کشور باشه
ممنون

سلام پنج‌شنبه 15 دی 1401 ساعت 22:54

جان فدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد