سخت ترین کار دنیا

به نظرم سخت ترین کار دنیا منتظر بودنه

 منتظر هر چیزی 

و یکی از سخت ترین منتظر بودنها ، منتظر بودن گذشتن عقربه ها تا ساعتی بشه ک بتونی زنگ بزنی ICU تا ی خبر از وضعیت بابا بگیری.

یکی از گند ترین قانونهای بیمارستان ک باید حتما فکری ب حالش کرد بدون همراه بودن مریض توی ICU هست 

ب خدا بابای من نیاز دارن کسی پیششون باشه، ببین مامان یا مهدی یا یکی از ما پیششون هستیم، چرا کسی متوجه نمی شه.

خدایا اسم بابای من رجبعلی هست، این ماه هم ماه رجبه و تولد حضرت پدر، تو رو ب حق صاحب اسم بابا و ب حق این ماه حال بابام بهتر و بهترشه، می خوام بگم حق بابای من این نیست، اما نمی خوام توی کارت دخالت کنم، ازت می خوام به حق بزرگی خودت ، به حق مظلومیت علی شفای همه مریض ها رو بدی، در کنارش شفای بابا.

خدایا ممنونم به خاطر همه چیزهایی که به دلیل رحمتت بهمون دادی ممنونم، ممنونم، ممنونم

نظرات 7 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 13:03

قانونه عزیزم، به قوانین احترام بذار.
ما هم احتیاج داریم به آزادی، ولی باید خفه خون بگیریم.
پدر شما نیاز دارن به همراه ولی مجبورن تحمل بفرمایند. هرچند این دوری شما برای سلامتیشون ضروریه،
ولی آزادی برای ما نه !

متاسفم براتون که توی این شرایط دارین سعی می کنید ی آتو بگیرین
بهتون توصیه می کنم همین شرایط من برای یکی که از لحاظ اخلاقی قبول دارین یا پیش وجدانتون توضیح بدین و بگین توی این شرایط به جای همدردی سعی کردم نمک به زخم بزنم
من گفتم یکی از گند ترین قانون های بیمارستان که باید ی فکری به حالش کرد و دلیلم رو گفتم
اماکاری که من کردم احترام به همین قانون گند بود و در حال حاضر 11 روزه بابام ندیدم
دلم براشون تنگ شده و کل سهم من از بابام تماس تصویری هفته ای دو بار هست
این نظرتون باعث شد مطمین شم کسایی هستن ک با اسم آزادی هر جور دوست دارن رفتار می کنند و خوشحالم ک آزادی ک تعریف کردم برای خودم زخم نمی کنه به بقیه
کاش ب معنای واقعی آزادی احترام بذاریم و ب بهانه اون هر کار دلمون خواست نکنیم

غزل سپید پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 13:22

سلام عزیزم...
امیدوارم که خداوند به پدر گرامیتون سلامتی بده و هر چه زودتر همگی شاد و سلامت دور هم جمع بشید.

سلام عزیز
ممنون خانم

صادق چهارشنبه 5 بهمن 1401 ساعت 05:54

سلام
وقت بخیر، خداوند به بابای عزیزت و به همه بیماران شفا و لباس عافیت بپوشاند، ان شاءالله

انشالله و ممنون

سمیرا دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 14:26 http://khalvateman66.blogsky.com

سلام سمانه جون، انشاالله بابا زود حالش خوب شه و بیاد پیشتون

سلام عزیزم
ممنون

آتوسا دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 01:59

سامانه جان امیدوارم حال پدرتون بزودی بهتر بشه و سلامتیشونو بدست بیارند. دعا میکنم براشون

ممنون عزیز

samira دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 01:22 http://sama92.blogfa.com

سمانه جون نمی دونی چقدر غصه دار شدم از شنیدن این خبر که بابا بستری شدن دوباره
ناراحتم و از ته دلم برای سلامتی شون دعا می کنم به حق این ماه عزیز خدا خودش سلامتی رو بهشون برگردونه ودل همه تون شاد و آروم بشه

ممنونم سمیرای عزیز

ماهش یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 20:22 http://badeyedel.blogsky.com

ان شاالله خوب بشند

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد