۱۳۹

سلام 

خوبید؟

ما هم سعی می کنیم خوب باشیم 

ما هچنان درگیر بیمارستان و مریض داری هستیم 

چند روز پیش به مامان می گفتم یادم نمی آد زندگی قبل بیمارستان رفتن بابا چ شکلی بود 

الحمدالله بابا از ICU مرخص شدن ، اما اومدن توی بخش اتاق بیماران حاد، با دستگاه نفس می کشن و دارن کم کم حمایت دستگاه رو کم می کنن، و کم کم هم از راه دهان در حد مایعات می تونیم بهشون چیزی بدیم 

هر چند خود بابا خیلی براشون سخته و همش دوست دارن چیزی بخورن، روز دومی ک اومدن بخش خیلی شاکی بودن سر غذا نخوردن ، با مشورت پرستارشون کم کم بهشون یکم چایی نبات دادم و چقدر دوست داشتن و ب موقع بود براشون.

روز تولد حضرت علی هم من و مهدی رفتیم ملاقات و ب طرز عجیبی اون روز اجازه دادن دو نفرمون بریم پیش بابا و این خودش بزرگترین عیدی بود برامون ، چقدر بابا خوشحال شدن، و چقدر من از دلتنگی در اومدم. 

راجع ب امروز هم بعد از نزدیک ب ۱۲_۱۳ سال بالاخره تونستم راهپیمایی رو شرکت کنم، چند سالی بود که دوست داشتم برم اما تنبلی و دوری مسیر و ی روز تعطیل و .... رو بهانه می کردم، اما امسال ، زهرا و محسن تاکید کردن و ی جورایی نیروی محرکه بودن، اونها هم دفعه اولشون بود ک شرکت می کردن.

از لحظه ای ک سوار مترو شدم فقط احساس غرور داشتم و اشک شوق، چقدر مردم ما خوبن، چقدر با درک و شعورن، چقدر آگاهن.

کل مترو پر، با همه قشر،

ما میدون بسیج پیاده شدیم و حدود ۸:۵۰ رسیدیم نزدیک میدون ۱۵ خرداد، اینقدر مسیر شلوغ، اینقدر جمعیت اومده بودن و ... ، کلی با بچه ها صحبت کردم تا رضایت دادن ساعت ۱۰ برگردیم، راستش چون با مترو رفته بودم ترسیدم برگشت با ازدحام روبرو شم، خودم حسرت خوردم چرا تا آخر مراسم نموندم اما به خاطر ازدحام ترسیدم.

خدایا شکرت به خاطر این مردم، به خاطر این همه آگاهی ، به خاطر این همه درک و شعور، خدایا از تو ممنونم به خاطر تجربه این جو همدلی و همراهی، ممنونم، ممنونم، ممنونم

نظرات 10 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 10:38

وای که اگر این واژه دشمن رو از حضرت آقا بگیرن چی میخواد بگه
دشمن دلارو کرده پنجاه هزار تومن، گوشتو کرده پونصد هزار تومن، هوا رو آلوده کرده، رشد بی رویه سرطان کار دشمنه، اختلاسها کار بایدن و ترامپه، بالاترین نرخ طلاق کار دشمنه، دشمن نرخ مردم زیر خط فقر از ۲۰ درصد در سال ۵۷ رو به ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۱ رسونده، دشمن معتادین رو زیاد کرده، دشمن حرف تو دهن ما ناراضیها گذاشته، وگرنه ما یک مشت خنگیم که منتظریم ببینیم اونها چی میگن و اصلا وضع موجود اینقدر خوبه که ما چرا باید اعتراض داشته باشیم

چه دشمن قلدری داریم ما، چقدر می تونه خرابکاری بکنه تو این کشور، پس چرا چهل ساله گلومونو پاره کردیم آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه، اون طور که از شواهد پیداست خیلی غلطها کرده و نظام بی لیاقت ما هم عرضه هیچ کاری برای مقابله با امریکا نداره

توی قرآن هم خیلی واژه دشمن و شیطان اومده
و عزیز دلم چ اصراری دارین بگین من دارم اشتباه می کنم
من می گم کم کاهلی نداریم
اگر همه امون بخوایم می شه که خوب ی عده دوست دارن بگن اگر انقلاب نشده بود شرایط بهتر بود و یک عده هم الان همه چی رو گل و بلبل می بینن
من می گم توی این شرایط تک تک امون با انتخاب غلط ، جوگیر شدن، ندیدن واقعیت ها مقصریم
و الحمدالله به لطف خدا کم نیستن کسایی که وظیفه اشون رو می بینن و درست عمل می کنن
کم کاری خودمون تقصیر انقلاب نندازیم
ضمن اینکه دلیل خوشحالی اتون از شرایط الان رو نمی فهمم
نمی دونم از چی این فشار شدید اقتصادی که روی مردمه کشورمونه خنده اتون می گیره بانو

سمیه دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 22:10

خوب عزیزم یک درصد رو ضرب در ۱۷ هم بکنی میشه ۱۷ درصد

قطعا یک درصد حضور نداشتن
شما دوست داری این طور نتیجه بگیری، نتیجه بگیر
اما اونچیزی ک من توی واقعیت و مردم دیدم خیلی فرق می کرد با این چیزی ک شما دوست داری نتیجه بگیری یا بهتون القا شده بانو
و الان میفهمم چرا حضرت آقا می گن برنامه دشمن دقیق بود اما محاسباتش غلط

سمیه دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 11:50

به خدا نمی دونم از کدوم اکثریت حرف میزنید، وگرنه سکوت می کردم و دم نمیزدم، خواهش می کنم در همون اداره ای که هستید (البته اگر وابسته به سپاه و بسیج و ...) نیست عقاید همکارانتون رو یک بررسی بفرمایید، در همسایه هاتون، والله من در کل شرکت صد نفریمون یک هم رای شما پیدا نمی کنم، در کل اقوامم با اینکه مذهبی هستند دو خانواده چهارنفری طرفدار نظام داریم. در بین سی دوست دوره لیسانس یک نفر با شما هم عقیده ست، در بین ۱۲ دوست دوره ارشد هیچکس هم رای شما نیست، این آمار اکثریت رو از کجا درمیارید

معلومه در شهر بزرگی مثل تهران هشتاد هزار نفر جمعیت بیاد تظاهرات تو نمایش تلویزیونی بسیار جمعیت بزرگی نشون داده میشه، کل میدون آزادی و اطرافش رو پر می کنه، اما این هشتاد هزار نفر یک درصد جمعیت تهران نیست، اگر معیار شما اینه که من رفتم تظاهرات و شلوغ بود، خیلی با معیار اشتباهی دارید تعداد طرفداران نظام رو تخمین میزنید
در مورد جمعیت هم حکومت قول بده مردم رو نکشه و یک مجوز بده و تامین امنیت کنه، اون وقت خواهید دید ما چقدریم

جایی که کار می کنم اصلا وابسته ب سپاه و بسیج نیست
در اکثر استان های کشور هم کم و بیش کار می کنیم
از کردستان و سیستان و اصفهان که پروژه داشتیم و کرمان که جدید شروع کردیم
صنفی هم که کار می کنم مهندسی هست که خوب آدم های به روزی ان
پس توی جامعه ام
کلی هم اینجا صحبت داریم و به روزیم
غیر از یکی دو نفر که مشخصه از کدوم شبکه ها خط می گیرن بقیه طرفدار نظام نیستن اما فکر نمی کنن با سرنگونی نظام همه چی گل و بلبل می شه
من می گم آدم های واقعی پای کار نظام بیشتر از مجازی هاین ک لحظه شماری میکنن برای سرنگونی و پیروی ربع پهلوی همین
اگر هم به شمارش افراد فامیل که توی راهپیمایی شرکت کردن باشه از خانواده 20 نفری در جه 1 خودم فقط من و بچه ها رفتیم اما همه طرفدار نظامن که نتونستن بیان
و یا فامیل همسر درجه 1 که 30 نفرن همینطور (اینا افرادی ان که مطئنم دنبال سرنگونی نیستن)
یعنی از 50 نفر افراد دور من (فامیل درجه 1) با احتساب بچه های من 3 نفر رفتیم یعنی تعداد باید *17 کنی بانو به عنوان نمونه
بحث من اینه که فضای مجازی برای برآورد فضای درستی نیست خانم اونچیزی که واقعیت داره و جوی که دنبال بهبود شرایطن خیلی اهل مجازی نیستن
خواهشی که دارم ازتون اجازه بدین عقیده خودم رو با اونچیزی که می بینم داشته باشم ، نه اونچیزی که می خوان با ی سری حرف بهم بقبولونن

دوست دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 07:48

سرکار خانم دریا مسبب گرونی همینهایی هستند که سنگشون رو به سینه می زنی
مسبب خشک شدن رودها و دریاها
مسبب آلودگی هوا
مسبب مسمومیت بچه های مدرسه
مسبب خشک کردن و فروش جنگلها
مسبب نبود دارو و غذای کافی
مسبب هربدبختی تو مملکت همونایی هستند که رفتی براشون گلوتو پاره کردی حمایت کردی سرکار خانم ها !

من دریا نیستم و نمی دونم منظورتون کیه
من خودم و تک تک افراد ایران مسبب شرایط کنونی می بینم
حالا ی عده وزن بیشتری و ی عده کمتر

شکوه شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 22:03

سلام سوالی برای من پیش اومده میشه لطفا هزینه هایی رو که برای فریاد زدن عقیده تان دادید چند نمونه ش رو بفرمایید شما که همیشه فضا برای ابراز عقیده تان باز بود چقدر شما استاد تحریف واقعیت هستید

چقدر شهید دادیم
چند تا نخبه و دانشمندمون ترور شدن از اول انقلاب
چقدر تحریم شدیم
چقدر تاوان تحریف تاریخ دادیم
چقدر هزینه کردیم تا جای جلاد و شهید عوض نشه
کل 44 سال هزینه است بانو
اما قبول دارم که دزد و خائن و وطن فروش هم داشتیم
منی که ساحل می خوام برم با حجاب
یا چرا ساحل همین مشهد خودمون پارک وکیل آباد کوهسنگی و ... باید مواظب طعنه بقیه باشم قطعا هزینه زیاد دادم
اما راستش همش می گم خدایا این اذیت شدن ما در مسیر خودت رو ازمون قبول کن
همینجا هم دارم عقایدم می گم باید پاسخگو باشم به چندین نفر با طعنه و کنایه شما می گین فضا دارین
و اینکه دیگه توی این اوضاع توانی برام نمونده که بخوام راجع به این مسائل حرف بزنم
اگر به آزادی عقیده احترام می ذارین لطفا لطفا اجازه بدیم هر کس نظر خودش داشته باشه

دریا جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 22:58

سلام من اکثرا شرکت میکنم امسالم بابچه هام رفتم .عالی بود منم به نیابت از حاج قاسم وشهید جعفری رفتم.کاش مسولین قدر مردم روبیشتر میدونستن.کاش گرانی رومهار میکردند.لعنت به هرکسی که باعث وبانی این وضع اقتصادیه

قبول باشه
و موافقم
انشالله بتونیم با انتخاب درست دست ی عده بی شرف کم کنیم و کم کم کسایی بیان مسیولیت های اجرایی بگیرن ک بتونن درد ی رو دوا کنم ازمردم

سمیه جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 03:35

انشالله که پدرتون زودتر خوب بشن
خوش به حالتون که اینقدر راحت میرید توی خیابون و عقایدتون رو فریاد میزنید، وسیله رفت و آمد و پذیرایی و جشنتون رو هم با پول مالیات ماها فراهم می کنند، ما که بریم تو خیابون بخوایم عقایدمون رو بگیم، جوابمون گلوله و ساچمه و زندان و تجاوز و اعدامه

ممنون از دعای خوبتون
با رای دادن درست می شه مسیر هموار کرد
ما هزینه دادیم برای فریاد زدن عقایدمون و 44 سال پاش ایستادم
ما گله داریم از گرونی و ... ما می خوایم کل ایران با همه عقیده ها همراه باشن برای آبادی این زمین و معتقدیم ک می شه اگر بخواهیم
اما اما متاسفانه ی عده نمی خوان ما رو ببینن ، میگن شما اشتباه میکنین، عقایدتون اشتباهه، اینا با تحقیر و توهین و حتی کتک زدن و شهید کردن وقتی زورشون برسه امثال آرمان می خواستن بگن ک تو اشتباه می کنی
عزیز واقعیت ببینیم، فقط و فقط خودمون نبینیم
کاش ب عنوان تماشاچی بودین ببینین خوشحالی اکثریت بانو، تبریک گفتن اکثریت به هم،

شهناز2 یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 19:19

سلام علیکم چند روزی بود نمی تونستم بیام اینجا .خدا رو شکر پدر رو به بهبود هستند .توکل و امید به خدا بهتر هم میشند و برمی گردند خونه
در مورد راهپیمایی دقیقا برعکس من خیلی کم شده شرکت نکردم ولی امسال حضور مردم دلچسب تر بود برام

سلام
ممنونم
براشون و برامون خیلی دعا کنید
در مورد راهپیمایی هم متاسفانه به دلیل کوچک بودن بچه ها و ... گاهی بهانه می آوردم و خدای من شاهده همه راهپیمایی ها دلم اونجا بود
اما امسال خوشحالم ک تونستم شرکت کنم و بچه ها هم خوب همکاری کردند
آره امسال عالی بود ، اون همدلی و ... عالی بود
من ی سره گریه می کردم ازشوق دست خودم نبود و تجربه شیرینی بود

دوست یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 15:14

نرگس یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 13:17

سلام
ان شاءالله پدرتون شفای کامل پیدا کنند
واقعا امسال راهپیمایی عالی برگزار شد
شور و نشاط مردم عااالی بود
خدایا شکرت
من همش یاد سردار دلها و آرمان و روح الله عجمیان بودم
به نیابت اونها هم شرکت کردم

سلام و ممنون
راستش من خیلی وقت بود بنا به شرایط شرکت نمی کردم
و از اون فضا دور بودم
اما دیدم واقعا بطن جامعه و مردم با این چیزی که توی فضای مجازی می خوان بهمون بقبولونن فرق می کنه
من هدفم بیشتر آشنا شدن بچه ها با اون جو بود
خیلی کار خوبی کردید
و قبول باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد